پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2 May 2024
 
۰
هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال

برد پرگل ذوب آهن در انزلی

جمعه ۱۶ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۱۶:۵۴
کد مطلب: 390052
تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان در ورزشگاه تختی انزلی برابر ملوان به پیروزی رسید.
به گزارش جهان به نقل از فارس،در ادامه هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال تیم ملوان از ساعت ۱۴ و ۴۵ دقیقه در ورزشگاه تختی انزلی به مصاف تیم ذوب آهن اصفهان رفت که مسابقه با نتیجه ۳ بر یک به سود ذوب آهن به پایان رسید.

در دقیقه یازده روی جلال رافخایی مهاجم ملوان مرتکب خطای پنالتی شد و رافخایی این ضربه پنالتی را تبدیل به گل اول بازی کرد.

نیمه دوم را ذوب آهن هجومی آغاز کرد و در دقیقه ۴۹ روی یک ضربه کرنر کارلوس سانتوز بازیکن برزیلی ذوب آهن در شلوغی محوطه جریمه با زانو گل مساوی تیمش را به ثمر رساند.

در دقیقه ۵۵ مهرداد قنبری بعد از دریبل دو سه بازیکن ملوان از داخل محوطه جریمه گل دوم ذوب آهن را به ثمر رساند.

در دقیقه ۶۰ ضربه سر پورغاز بعد از اصابت به تیرک دروازه ذوب آهن از داخل دروازه بیرون آمد که بازیکنان ملوان معتقد بودند که در این صحنه توپ گل شده اما داور اعتقادی به گل نداشت ولی در تصاویر تلویزیونی ظاهرا توپ از خط عبور کرده بود.

در دقیقه ۷۲ شوت اکبر ایمانی از فاصله ۴۰ متری تبدیل به گل سوم ذوب آهن شد تا اصفهانی‌ها در بندرانزلی به یک برد پرگل برسند.

بابک وسیله‌بر داور مسابقه به قاسم دهنوی و پویا سیف‌پناهی، اکبر ایمانی و مهرداد قنبری از ذوب آهن و عزیز معبودی، عزت پورغاز و مازیار زارع از ملوان کارت زرد نشان داد.

داور در دقیقه یازده یحیی گل‌محمدی سرمربی ذوب آهن را هم از روی نیمکت اخراج کرد.

مویسیلوویچ سرمربی تیم ملوان در دقیقه ۳۹ مسابقه به دلیل اینکه از محوطه فنی خود خارج شد از سوی داور چهارم تذکر گرفت اما به دلیل اینکه این تذکر همراه با لمس سرمربی ملوان همراه شد منجر به درگیری لفظی بین او و داور چهارم شد.

با این باخت ملوان همچنان با ۹ امتیاز در رده شانزدهم و آخر جدول لیگ باقی ماند و ذوب آهن هم ۱۵ امتیازی شد و به رده دوازدهم صعود کرد.

ملوان با مویسیلوویچ سرمربی جدید خود هیچ بردی به دست نیاورده است و همچنان روی نوار ناکامی گام برمی‌دارد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *