شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 18 May 2024
 
۰

برف ۴۰سانتی متری در خلخال+عکس

چهارشنبه ۱۴ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۱۵
کد مطلب: 389708
برودت هوا از دو گذشته در خلخال موجب بارش شدید برف در خلخال شد و ارتفاع برف در ارتفاعات خلخال به بیش از ۴۰ سانتی‌متر رسید.
به گزارش جهان به نقل از فارس، بارش برف که از دو روز گذشته در خلخال آغاز شده شب گذشته به اوج خود رسید و میزان بارش در ارتفاعات به ۴۰ سانتی‌متر و در سطح شهر خلخال به ۲۰ سانتی‌متر رسید.

بارش برف که به صورت کولاک در شهر خلخال ادامه یافت موجب کندی تردد و عبور و مرور در شهر خلخال شد و دانش‌آموزان خلخالی اولین تعطیلی پاییزی را در کلیه مقاطع تحصیلی تجربه کردند.


بارش در ارتفاعات خلخال نیز همراه با کولاک بود و راهداران شب سختی را در باز نگه داشتن محور خلخال به اسالم و خلخال به پونل داشتند و ارتفاع برف در گردنه الماس به بیش از ۴۰ سانتی‌متر رسید و مسافرانی که زنجیر ‌چرخ نداشتند گرفتار برف شده و مجبور به بازگشت به خلخال شدند.

همچنین بارش برف موجب شد تا حیوانات و پرندگان در تامین غذای خود دچار مشکل شده و به نقاط شهری و روستایی نزدیک شوند که لزوم توجه اهالی به این امر نیز مهم است.


بارش هم اکنون در خلخال ادامه دارد و شهرداری خلخال از صبح امروز با چند دستگاه ماشین‌آلات در حال برف‌روبی از کوچه‌ها و معابر شهر خلخال است.

علی نادری رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان خلخال از باز بودن کلیه راه‌های ارتباطی شهرستان خلخال به استان گیلان و اردبیل خبر داد و گفت: رانندگان می‌توانند با رعایت احتیاط و همراه داشتن وسایل گرمازا، زنجیر‌چرخ و سوخت کافی در مسیرهای کوهستانی تردد کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *