جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 10 May 2024
 
۰

بي‌ثبات‌ترين بازيكن تاريخ فوتبال ایران!

چهارشنبه ۱۴ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۱۳
کد مطلب: 389695
بايد هم اين اتفاق بيفتد. وقتي مهرداد اولادي هروقت دوست داشته باشد، بي‌توجه به قرارداد و تعهدي كه دارد از فوتبال خداحافظي مي‌كند و بعد از ۲۴ ساعت باشگاه او را با آغوشي باز مي‌پذيرد، بايد هم منتظر تكرار اين تصميم‌هاي ناگهاني و احساسي او باشيم.
 به گزارش جهان به نقل از بانک ورزش، واقعيت اين است كه اولادي هيچ‌گاه به خاطر اين خودسري‌ها مورد تنبيه و جريمه جدي قرار نگرفته تا توجيه شود كه ليگ حرفه‌اي فوتبال جاي اين نيست كه هر وقت دلش بخواهد بيايد و هر وقت دلش نخواست برود.

در ادامه سريال دوگانگي هاي اولادي در ماندن و رفتن، حالا بار ديگر اولادي در مصاحبه تندي، تأكيد كرده كه ديگر به ملوان باز نمي‌گردد: « من دیگر با ملوان تمرین نمی کنم و کارم با این تیم به پایان رسیده . البته بابت حضورم در نیمی از فصل هیچ پولی نمی خواهم و همان ۸ درصدی که به من داده اند کفایت می کند و اگر آن را هم خواستند به باشگاه پس مي دهم. من علاقه زیادی به هواداران ملوان و مردم انزلی دارم اما آبرویم را از سر راه نیاورده ام که یک مربی خارجی بخواهد خرابش کند مربی ای که در حد درجه ده ایران هم نیست و از نظر فنی صفر است.»
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *