سه شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 7 May 2024
 
۱
۱

ادعای عدم‌کاهش وام‌شهریه دانش‌هسته‌ای

چهارشنبه ۱۴ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۰۹:۲۸
کد مطلب: 389677
معاون پیشتیبانی صندوق‌ رفاه دانشجویان با تاکید براین که وام شهریه دانش هسته ای لغو نشده و همچنان پرداخت می شود، گفت: صندوق رفاه از دانشجویان متقاضی وام و تسهیلات دانش هسته‌ای به‌ صورت ویژه حمایت می‌کند.
به گزارش جهان، دکتر فردین تقی زاد در گفتگو با مهر افزود: هیچ تحریمی در خصوص وام شهریه دانش هسته ای صورت نگرفته، با اینکه بودجه سال ۹۳ صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم نسبت به سال ۹۲ کاهش داشته، اما وام شهریه دانش هسته ای کاهش نداشته است.

وی افزود: متاسفانه برخی رسانه ها اخیرا خبرهای کذبی در رابطه با لغو این وام منتشر کردند که درست نیست و این موضوع بهانه ای به دست دشمنان خواهد داد که عنوان کنند که دولت با دانش هسته ای مخالف است.

معاون پشتیبانی و منابع انسانی صندوق رفاه دانشجویان افزود: درراستای تحقق منویات مقام معظم رهبری و تاکید ریاست جمهوری و مسئولان نظام جمهوری اسلامی ایران درخصوص تقویت و حمایت از دانشمندان هسته ای، صندوق رفاه در خصوص اعطای تسهیلات دانش هسته ای و حمایت از دانشجویان مرتبط با این رشته مصمم‌تر از سال های گذشته بوده و از دانشجویان متقاضی تسهیلات دانش هسته ای حمایت ویژه خواهد داشت.

به گزارش جهان، این در حالی است که تعدادی از دانشجویان رشته های مرتبط با صنعت هسته ای که نام آنان در جهان نيوز محفوظ است، با ارسال تصاویری از صفحه اختصاصی پورتال دانشجویی خود در صندوق رفاه، اعلام کردند که با کاهش رقم وام دانش هسته ای در برخی موارد تا یک سوم، عملا این وام پرداخت نمی شود.


البته اظهار نظر این مسؤول در صندوق فاه پس از رسانه ای شدن لغو این وام مایه امیدواری برای پرداخت تمام و کمال حق قانونی دانشجویانی است که پای در مسیر رشد هسته ای کشور گذاشته اند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


احسنت جهان. یه تنه ایستادی احقاق حق کنی!