يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 12 May 2024
 
۰
لیگ بسکتبال چین

جدال ایرانی‌ها را تیم حدادی برد

يکشنبه ۱۱ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۲۲:۲۱
کد مطلب: 389439
جدال ایرانی‌های حاضر در لیگ بسکتبال چین را حامد حدادی از مهدی کامرانی برد.
به گزارش جهان به نقل از فارس، در ادامه رقابت‌های لیگ بسکتبال چین امروز تیم های جیانگ سو تانگ شی و کینگ دائو به میدان رفتند.

این بازی از این لحاظ اهمیت داشت که هر دو تیم بازیکن ایران در ترکیب خود داشتند. حضور مهدی کامرانی در جیانگ سو و حامد حدادی در کینگ دائو حساسیت این بازی را برای ایرانی‌ها بالا برده بود.

در این مسابقه جیانگ سو کوارتر اول را ۲۶ بر ۲۳ پیروز شد و کوارتر دوم را ۳۱ بر ۲۱ واگذار کرد.

کوارتر سوم نیز با حساب ۳۶ بر ۳۴ به سود کینگ دائو خاتمه یافت و کوارتر چهارم را هم این تیم ۲۷ بر ۲۴ برد و در نهایت با ۱۱۷ پوئن پیروز میدان لقب گرفت.

حامد حدادی در این بازی ۴۱ دقیقه و ۳۱ ثانیه برای تیمش به میدان رفت و توانست در این مدت ۲۶ امتیاز، ۱۷ ریباند، ۲ پاس و ۴ بلاک شات را در کارنامه خود ثبت کند.

مهدی کامرانی نیز ۳۹ دقیقه و ۱۴ ثانیه در ترکیب تیمش قرار گرفت و ۱۵ امتیاز، ۴ ریباند، ۴ پای و ۳ توپ ربایی داشت، اما مانع شکست تیمش نشد.

* تیم ارسلان کاظمی باخت

در دیگر بازی امروز تیم چونگ کینگ که ارسلان کاظمی را در اختیار دارد در دیدار با شانگ‌سی دراگونز ۱۲۱ بر ۱۱۰ نتیجه را واگذار کرد.

کاظمی در این مسابقه ۴۰ دقیقه و ۱۶ ثانیه در ترکیب تیمش قرار گرفت و ۱۱ امتیاز، ۱۴ ریباند، ۶ پاس و ۴ توپ ربایی را کسب کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *