يکشنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۳ - 2 Jun 2024
 
۰

مشکل پرداخت خرج عمل قهرمان جهان

يکشنبه ۱۱ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۰۹:۰۸
کد مطلب: 389285
ملی‌پوش وزنه‌برداری کشورمان در خصوص وضعیت زانویش گفت: عمل جراحی زانویم با موفقیت انجام شد و بعد از بهبودی کامل به وزنه‌برداری باز‌می‌گردم اما نگران خرج عمل جراحی‌ام هستم.
به گزارش جهان، بهادر مولایی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: در حال حاضر حال عمومیم خوب است فقط کمی درد در ناحیه زانو دارم که آن هم بعد از عمل امری طبیعی است.

ملی‌پوش وزنه‌برداری کشورمان در ادامه بیان کرد: بعد از عمل جراحی در حال حاضر یک ماه استراحت مطلق می‌کنم و بعد از آن باید به مدت ۷ماه از میادین وزنه‌برداری دور باشم تا بتوانم با بهبودی کامل دوباره به این ورزش برگردم.

وی درباره حضور مسئولان بعد از عمل جراحی‌اش تصریح کرد: بعد از عمل جراحی‌ام هیچ کدام از مسئولان ورزش به دیدارم نیامدند فقط کیومرث هاشمی با تماس تلفنی جویای حالم شد و روابط عمومی کمیته ملی المپیک پیگیر کارهایم بود.

گفتنی ست مولایی سال گذشته نایب قهرمان جهان شد .

ملی‌پوش وزنه‌برداری در ارتباط با هزینه عمل جراحی‌ام اذعان داشت: قرار بر این بود که خرج درمان من در بیمارستان خصوصی توسط یکی از مسئولان انجام گیرد اما در حال حاضر این مسئول از سمت خود برکنار شده است.

وی در ادامه بیان کرد: مسئول جدید نیز از خرج درمان من بی‌اطلاع است.

مولایی در پایان خاطرنشان کرد: بعد از گفتگوهای فراوان قرار بر این شده که خرج عملم را یا قهرمانان یا فدراسیون تقبل کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *