شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 4 May 2024
 
۰
در آستانه برگزاری همایش بزرگ استکبار ستیزی؛

سایت بسیج دانشگاه تهران هک شد

دوشنبه ۵ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۱۸:۱۸
کد مطلب: 388370
در آستانه همایش بزرگ استکبار ستیزی، سایت بسیج دانشگاه تهران هک شد.
به گزارش جهان، در آستانه برگزاری همایش عظیم استکبار ستیزی "دیپلماسی خمینی، انقلاب حسینی" سایت بسیج دانشگاه تهران در اقدامی مشکوک مورد حمله قرار گرفت و از دسترس خارج شد.

این همایش بزرگ که توسط بسیج دانشجویی ناحیه تهران بزرگ در حال اجراست با حضور چهره های مختلف سیاسی، فرهنگی، ورزشی و سینمایی انقلاب اسلامی برگزار خواهد شد.

پیش از قرار بود همایش عظیم استکبارستیزی "دیپلماسی خمینی، انقلاب حسینی" در لانه جاسوسی سابق آمریکا برگزار شود که در ادامه دانشکده حقوق دانشگاه تهران برای برگزاری این همایش انتخاب شد و یکی دو روز پس از رسانه ای شدن این خبر سایت اطلاع رسانی بسیج دانشگاه تهران مورد حمله قرار گرفت.

گفتنی است هماهنگی و اطلاع رسانی برگزاری این همایش از کانال های مختلف اطلاع رسانی صورت گرفته و بنابر گفته مسئولان برگزاری همایش هک شدن سایت اطلاع رسانی بسیج دانشگاه تاثیری در برگزاری هرچه باشکوه تر این همایش نخواهد داشت.

برهمین اساس عموم دانشجویان دانشگاه های تهران می توانند روز چهارشنبه هفتم آبان با حضور در دانشکده حقوق پردیس مرکزی دانشگاه تهران در "همایش بزرگ استکبارستیزی یوم الله ۱۳ آبان" که از ساعت ۱۴ آغاز خواهد شد، حضور بهم رسانند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *