کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

حاشیه‌ سفر رئیس جمهور/ آقای روحانی سلام، لطفا... +عکس

30 مهر 1393 ساعت 12:42

صبح امروز رئیس جمهور با استقبال پرشور مردم زنجان وارد این استان شد، نهمین سفر استانی دولت یازدهم را ۸۳ خبرنگار کشوری و استانی پوشش خبری می‌دهند.


به گزارش جهان به نقل از فارس، پس از اینکه فرودگاه حامل رئیس جمهور به زنجان نشست، فاطمه نجفی فرزند شهیدرضا نجفی با قرائت متن استقبال مردم زنجان به رئیس جمهور خوش آمد گفت.

پس از گفت‌وگوی کوتاه با خبرنگاران، حسن روحانی برای حضور در جمع مردم زنجان در ورزشگاه کارگران، با عبور از مسیرهای ورزشگاه با استقبال باشکوه مردم زنجان مواجه شد.

رئیس جمهور کشورمان از مسیرهای دروازه‌ ارک، چهارراه سعدی به سعدی شمالی، میدان ارتش و استادیوم کارگران عبور کرد.

استقبال کنندگان از رئیس جمهور، عکس‌هایی از مقام معظم رهبری، امام خمینی (ره) و رئیس جمهور محبوب کشور را در دست داشتند.

رئیس جمهور در سفر خود به زنجان مورد استقبال گرم عموم مردم زنجان، دانش‌آموزان، کارگران، کارمندان و اقشار مختلف جامعه قرار گرفت.

استقبال کنندگان ضمن ابراز خوشحالی از حضور رئیس جمهور در استان، با بیان شعارهایی همچون "دسته گل محمدی به شهر ما خوش آمدی" به رئیس جمهور خوش آمد گفتند.

در مسیر استقبال پدر سه شهید در جمع مردم زنجان حاضر شد و از دولت درخواست کرد که به مشکلات مردم رسیدگی کند.

دانش‌آموزان نیز از مدارس مختلف به همراه اولیای مدارس و خانواده‌های خود به استقبال رئیس جمهور آمده و نوشته‌هایی از جمله "یار امام و رهبری به شهر ما خوش آمدی" را به دست داشتند.

در همین راستا خبرگزاری ایرنا هم انتظارات جمعی از مردم زنجان را از رئیس جمهور در قالب یک نوشته به تصویر کشیده است که در ادامه می آید:














































کد مطلب: 387270

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/analysis/387270/حاشیه-سفر-رئیس-جمهور-آقای-روحانی-سلام-لطفا-عکس

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com