پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 9 May 2024
 
۰
رئیس سازمان خصوصی‌سازی:

استقلال برای واگذاری آماده‌تر از پرسپولیس

شنبه ۲۶ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۴۳
کد مطلب: 386368
رئیس سازمان خصوصی‌سازی اعلام کرد باشگاه استقلال برای موضوع واگذاری همراهی بیشتری با این سازمان داشته ولی مدیران پرسپولیس تا الان صورت‌های مالی را تایید نکرده‌اند که این اتفاق باید این هفته صورت گیرد.
به گزارش جهان، پوری حسینی در گفتگو با پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، ضمن بیان مطلب فوق گفت: همه مقدمات واگذاری انجام شده و آبان‌ماه قیمت گذاری دو باشگاه صورت می‌گیرد و آذرماه آگهی واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس را منتشر می‌کنیم.

وی در ادامه تاکید کرد: باشگاه استقلال برای موضوع واگذاری همراهی بیشتری با ما داشته و کارهای آنها خوب جلو رفته است ولی مدیران پرسپولیس تا الان صورت‌های مالی را تایید نکرده‌اند ولی این هفته باید اینکار صورت بگیرد پرسپولیسی‌ها باید صورت‌های مالی را زودتر امضا کنند و به ما تحویل دهند.

رئیس سازمان خصوصی‌سازی با تاکید بر اینکه قیمت پایه را اعلام نمی‌کند تا هیات واگذاری آن را مصوب کرده و اعلام کند، افزود: قیمت این دوباشگاه بر اساس بدهی و دارایی‌های آنها و بعد از اعلام رسمی کارشناس دادگستری خواهد بود و نحوه فروش ما بصورت نقد و نسیه است یعنی حدود بیست تا چهل درصد نقدی است و مابقی در اقساط دو تا پنج ساله پرداخت می‌شود.

پوری حسینی همچنین گفت: امیدوارم صورت‌های مالی پرسپولیس را این هفته مدیران آن تائید کنند چرا تاخیر بیشتر منجر به برخورد سخت قانونی می‌شود. البته من همه این موارد را به اطلاع وزیر اقتصاد و امور دارایی رسانده‌ام.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *