دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 13 May 2024
 
۱

معرفی برندگان گلدن فوت ۲۰۱۴فوتبال

دوشنبه ۲۱ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۰۹:۳۰
کد مطلب: 385506
برندگان جوایز پا طلایی - گلدن فوت ۲۰۱۴ - فوتبال امشب معرفی می شوند.
به گزارش جهان به نقل از واحد مرکزی خبر ، پایگاه اختصاصی این بنیاد ، بر این اساس تیری آنری و فرانک ریبری از فرانسه،آندره آ پیرلو از ایتالیا ، مارتا فوتبالیست زن برزیلی ، آندرس اینی یستا از اسپانیا ، کریس رونالدو از پرتغال ، مانوئل نویر از آلمان ، وین رونی از انگلیس ، تیاگو سیلوا از برزیل و یحیی توره از ساحل عاج ۱۰ نامزد نهایی جایزه برترین بازیکن سال در سال ۲۰۱۴ هستند.

پس از رای گیری عمومی برای انتخاب برنده دو جایزه گلدن فوت - بازیکنانی که دستاورد قابل توجهی در حال حاضر و یا دوران بازیگری خود دارند ، مراسم اهدای این جایزه دوشنبه شب - ۲۱ مهر با حضور چهره های مطرح فوتبال جهان در موناکو فرانسه برگزار خواهد شد.

قبلا در بخش اسطوره های فوتبال چهره هایی متعدد از جمله دیه گو مارادونا ، پله ، زین الدین زیدان ، اوزه بیو ، فرانکو باره سی ، فرانتس بکن باوئر ، میشل پلاتینی ، اریک کانتونا ، لوتار ماتیوس ، اسوالدو آردیلس ، ژان پیر پاپن و کارلوس والدراما این جایزه را دریافت کرده اند.

برندگان جایزه بهترین بازیکن سال در سال های گذشته نیز به شرح زیر است :
* ۲۰۰۳ : روبرتو باجو از ایتالیا
* ۲۰۰۴ : پاول ندود از چک
* ۲۰۰۵ : آندری شفچنکو از اوکراین
* ۲۰۰۶ : رونالدو از برزیل
* ۲۰۰۷ : آلساندرو دل پیرو از ایتالیا
* ۲۰۰۸ : روبرتو کارلوس از برزیل
* ۲۰۰۹ : رونالدینیو از برزیل
* ۲۰۱۰ : فرانچسکو توتی از ایتالیا
* ۲۰۱۱ : رایان گیگز از ولز
* ۲۰۱۲ : زلاتان ابراهیموویچ از سوئد
* ۲۰۱۳ : دیدیه دروگبا از ساحل عاج
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *