شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 18 May 2024
 
۰

جوابیه هیات فوتبال تهران به یک گزارش

چهارشنبه ۱۶ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۱۵:۰۲
کد مطلب: 384712
روابط عمومی هیات فوتبال استان تهران در مورد گزارش منتشر شده در "مهر" توضیحاتی را ارائه کرد.
به گزارش جهان به نقل از مهر، احتراما و با توجه به خبر منتشره در تاریخ ۱۴/۷/۹۳ در بخش ورزشی تحت عنوان «زوایای جدید از تخلفات در هیات تهران/ فوتبال سلف سرویسی و بازیکنی برای ۹ تیم» خواهشمند است با ملاحظه رعایت و حفظ حقوق هیأت فوتبال استان تهران نسبت به درج سطور ذیل در همان بخش اقدام فرمایید.

در خصوص مطالب سراسر کذب و خلاف واقع آقای صادق عبادالهی مدیر عامل موسسه عصر دانش علیه هیأت فوتبال استان تهران ضمن پرهیز از ورود به جزئیات مطالب منتشره به علت عدم ارزش پردازش و پاسخگویی، اجمالا به اطلاع می رساند که اظهارات نامبرده کذب محض و فاقد مستندات و مدارک قابل پذیرش می باشد.

نامبرده اساسا هیچگونه رابطه رسمی و قراردادی با این هیأت نداشته است و آنچه توسط نامبرده تحت عنوان راه اندازی سامانه انجام شده پروژه ای آزمایشی جهت ارزیابی بوده است و هیچگاه به مرحله انعقاد قرار داد و بهره برداری رسمی نرسیده است که علت آن ایرادات فنی و حقوقی عدیده ای می باشد که توضیح جزئیات آن از حوصله این مقال خارج است.

آنچه توسط نامبرده پیشنهاد یا مطرح یا ادعا گردیده است از قبیل لینک سامانه به سازمان ثبت احوال و مطالبی از این قبیل به لحاظ فنی و حقوقی با موانع زیادی مواجه است و تاکنون نیز علیرغم ادعاها و وعده های پی در پی مشارالیه هیچگاه به مرحله فعلیت نرسیده و اجرایی نگردیده است.

لذا هیأت فوتبال استان تهران ضمن تأکید به این نکته که فرآیند انجام امور ثبت قرار داد بازیکنان و کادر فنی کما فی السابق از طریق مراجعه حضوری به هیأت فوتبال همانند سایر هیأت های فوتبال کشور و به مثابه شیوه ای که در فدراسیون فوتبال معمول است انجام می گردد.

به علاوه هیأت فوتبال انتظار دارد که رسانه های محترم اعم از خبرگزاری ها و رسانه های تصویری و نوشتاری قبل از پوشش و انتشار این اخبار و گزارشات حتی الامکان از صحت و سقم مطلب و نیز وجاهت منبع خبری خود کسب اطمینان نمایند.

همچنین در خصوص مورد اخیر و اظهارات کذب و واهی آقای صادق عبادالهی پیگیری حقوقی به منظور تعقیب و مجازات نامبرده به جهت افترا، نشر اکاذیب و تشویش اذهان عمومی از طریق مراجع قضایی آغاز گردیده که نتیجه آن نیز به اطلاع خواهد رسید.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *