شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 4 May 2024
 
۲

پلیس: گول لیزینگ خودروها را نخورید

چهارشنبه ۱۶ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۳۴
کد مطلب: 384679
رئیس پلیس آگاهی ناجا گفت: مردم باید در سرمایه‌گذاری خود با شرکت‌های تحت عنوان لیزینگ دقت داشته باشند و اگر قیمت‌ها غیرعرف است نسبت به سرمایه‌گذاری خود تجدیدنظر کنند.
پلیس: گول لیزینگ خودروها را نخورید
به گزارش جهان به نقل از فارس، سردار محمدرضا مقیمی، رئیس پلیس آگاهی ناجا در ادامه نشست خبری پلیس آگاهی به مردم هشدار داد که فریب مؤسسات و شرکت‌های تبلیغی فروش خودرو را نخورند و بدانند هیچ ارزانی بی‌حکمت نیست.

رئیس پلیس آگاهی ناجا تصریح کرد: در ماه گذشته پرونده‌ای داشتیم که موسسه و شرکتی با ثبت‌نام از مردم و اخذ وجه وعده داده بود که یک ماه دیگر به آنها خودرو بدهد.

وی گفت: این روند معقول نیست که شرکت و موسسه بخواهد ضرر بدهد و نظرات مردم را تأمین کند و باید مردم در معامله با شرکت‌هایی تحت عنوان لیزینگ دقت کنند و اگر قیمت‌ها غیر عرف است نسبت به سرمایه‌گذاری تجدیدنظر کنند.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: متأسفانه در ماه‌های گذشته ما با چند نمونه برخورد داشتیم که تعهد دادند پول مردم را برگردانند و دوباره به آنها فرصت دادیم اما متأسفانه بعد از آزادی دوباره شروع به ثبت‌نام کردند و وقتی دوباره آنها را دستگیر کردیم مشاهده کردیم تعداد شکات افزایش یافته بود.

سردار مقیمی با بیان این مطلب که ما نمی‌توانیم نظارتی بر لیزینگ‌ها داشته باشیم، گفت:‌ ما به مردم هشدار دادیم اما مردم توجه نکردند و باید متولیان که این شرکت‌ها را به وجود می آورند بر گردش و فعالیت آنها نظارت داشته باشند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *