کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

بي توجهي هيات رئيسه به سفر نمايندگان؛

كدام نمايندگان با پول بيت‌المال عازم اينچئون شدند؟

10 مهر 1393 ساعت 10:57

حضور وكلاي ملت به جاي "خانه ملت" در "المپيك بازيهاي آسيايي" در حالي است كه حتي برخي نمايندگان مجلس هم به اين موضوع انتقاد دارند.


گروه سياسي جهان نيوز- اين روزها كه مجلسي ها درحال بررسي طرح ها و لوايح در بهارستان هستند برخي نمايندگان هم با حضور در سالن هاي ورزشي اينچئون كره جنوبي، بازيهاي آسيايي را از نزديك دنبال مي كنند و لذت مي برند! حضور وكلاي ملت به جاي "خانه ملت" در "المپيك بازيهاي آسيايي" در حالي است كه حتي برخي نمايندگان مجلس هم به اين موضوع انتقاد دارند.

حسينعلي حاجي دليگاني نماينده مردم شاهين شهر با انتقاد از برخي سفرهاي خارجي نمايندگان به خبرنگار جهان نيوز گفت كه متاسفانه كميته مربوط به سفرهاي نمايندگان در مجلس نظارتي دقيق بر سفرهاي خارجي نداشته و از سويي هيات رئيسه مجلس هم توجه كافي به اين مسئله ندارد.

او مي گويد: سفر نمايندگان مجلس به كره جنوبي به بهانه بازي هاي آسيايي هيچ ضرورتي نداشته و متاسفانه براي اين سفرها مبالغ هنگفتي از بيت المال هزينه مي شود.

حاجي دليگاني توصيه اي هم به هيات رئيسه مجلس مي كند و مي گويد: خوب است به همين بهانه هيات رئيسه مجلس آماري از سفرهاي خارجي نمايندگان مجلس منتشر كند تا ضرورت سفرها واهداف آنها براي همه روشن شود.

اما بهروز نعمتي سخنگوي هيات رئيسه مجلس در پاسخ به اين سوال كه آيا سفر نمايندگان مجلس به كره جنوبي از طريق هيات رئيسه هماهنگ شده است و آيا هيات رئيسه در جريان اين سفرها قرار دارد؟ ‌واكنش جالبي نشان داد و تنها به يك كلمه بسنده كرد و گفت: “I do not know”(نمي دانم!)

كدام نمايندگان به اينچئون رفتند؟

هرچند تلاش شد تا موضوع سفر نمايندگان مجلس به اينچئون رسانه اي نشود اما حضور آنها در سالن هاي ورزشي براي تماشاي مسابقات مانع از اين امر شد.

تا كنون مشخص شده كه از سوي مجلس مقداد نجف نژاد نماینده مردم بابلسر و عضو كميسيون برنامه و بودجه،‌ محمدرضا تابش نماينده اصلاح طلب و عضو كميسيون برنامه و بودجه،‌ حسين گروسي نماينده شهريار و عضو كميسيون صنايع و هادي حسيني نماينده قائم شهر و عضو كميسيون صنايع براي تماشاي بازيهاي آسيايي به كره جنوبي سفر كردند.


کد مطلب: 383582

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/analysis/383582/كدام-نمايندگان-پول-بيت-المال-عازم-اينچئون-شدند

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com