يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۱
۲
نامه سرگشاده شورای تبین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاههای استان تهران

درخواست‌بسیج‌ برای واکنش‌ روحانی

يکشنبه ۶ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۱۲
کد مطلب: 382746
به گزارش جهان، شورای تبین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاههای استان تهران به جناب آقای روحانی در خصوص سخنان سخیف نخست وزیر انگلستان، نامه ای را خطاب به رئیس جمهور محترم کشورمان ارسال کرد که مشروح آن چنین است:

جناب آقای رئیس جمهور
سلام علیکم
همانطور که واقفید یکی از مولفه های اصولی انقلاب اسلامی حفظ استقلال و ایستادگی در مقابل زورگویی و استکبار است؛ آن هم ایستادگی عملی و بیانی. ماجرای احضار سفیر شوروی سابق و برخورد با وی نمونه ای از سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران بر مبنای سه اصل عزت ، حکمت و مصلحت بود . امروز متاسفانه شاهد جسورتر شدن دشمن نسبت به ایران اسلامی هستیم. جناب آقای روحانی چند روز پیش شاهد اظهارات سخیف نخست وزیر انگلیس خبیث بودیم ، کشوری که هر جا خون بشریت از چنگالی می چکد ریشه و اساسش سیاستمداران این روباه پیر هستند. هر چند از دشمنان انتظاری جز دشمنی نیست اما از جنابعالی به عنوان منتخب مردمی که در راه آرمانهایشان به ویژه آرمان استقلال و ایستادگی در مقابل زورگویی ها صدها هزار شهید تقدیم این راه نموده اند، انتظار می رفت و می رود که مقابل این یاوه گویی ها موضعی قاطع اتخاذ نمائید.

امروز مع الاسف دستگاه سیاست خارجی دولت حضرتعالی سه اصل عزت ، حکمت و مصلحت را با اشتباه راهبردی هم عرض تعریف می نماید و این یعنی هر جا مصلحت آن هم به تشخیص همین دستگاه حکم نماید عزت از اولویت خارج می شود در حالی که طبق دستور اسلام عزت رأس این مثلث است و حکمت و مصلحت باید در جهت و خدمت حفظ عزت حرکت نمایند و همانطور که خداوند در آیه ۱۳۹ سوره نساء می فرماید : « آنان که کافران را به جای مومنان به دوستی بر می گزینند آیا به نزد آنان عزت می جویند ؟ پس بدانند که عزت همه از آن خداست» سیره ائمه معصومین علیهم السلام نیز حاکی از حفظ همین اصل یعنی حفظ عزت به جای پذیرش ذلت و گذشتن از جان مبارکشان در این راه است.

اتهام حمایت ایران از گروه های تروریستی ، رفتار نادرست با مردمش و تلاش برای دستیابی به سلاح هسته ای آن هم توسط نخست وزیر دولت جنایتکاری چون انگلیس که هنوز خشونت ، سرکوب و کشتار دانشجویانش که در اعتراض به افزایش شهریه اقدام به برگزاری تجمع نموده بودند از ذهنها پاک نشده است ، گزافه ای است که نباید با سکوت آن هم پس از دیدار با جنابعالی همراه شود.

جناب آقای رئیس جمهور
همانطور که بارها و بارها رهبر انقلاب فرمودند تاکید می کنیم که به جای چشم داشتن به امریکا و غرب که طبق اعترافات کارشناسانشان قدرت آنها رو به افول است تکیه به ظرفیت درون زای کشور راهگشای حل مشکلات است و این امر خداوند است که فرموده : « بر کافران تکیه نکنید بلکه ، خداوند یاور و مولای شماست و او بهترین یاری دهندگان است»

جناب آقای روحانی
امید است تا بیش از این دیر نشده پاسخی قاطع و در خور شأن و طراز انقلاب اسلامی به فحاشی و گزافه گویی دولت مستکبر انگلستان بدهید.

شورای تبین مواضع بسیج
دانشجویی دانشگاههای استان تهران
ششم مهرماه نودوسه
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Latvia
گوش آقای روحانی از این حرفها پره !!!!!!
غفاری
چه انتظار بیهوده ایی از آقای روحانی دارید.!!!