کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

کفاشیان: از عملکرد وینگادا راضی هستم

31 شهريور 1393 ساعت 8:29

رئیس فدراسیون فوتبال از عملکرد سرمربی تیم امید ایران ابراز رضایت کرد.


به گزارش جهان به نقل از تسنیم، علی کفاشیان در مورد مسئله مدیر تدارکات تیم امید اظهار داشت: سفارت ایران در کره جنوبی به ما کمک می‌کند و امیدواریم این موضوع حل شود.

وی درباره استفاده از نایب رئیس فدراسیون در تیم امید خاطرنشان کرد: آیت اللهی را برای تقویت سرپرستی تیم امید آوردم.

رئیس فدراسیون فوتبال همچنین با رد شایعه شبگردی بازیکنان تیم امید تاکید کرد: اینکه گفته شده بازیکنان تا ۲ شب در دهکده مسابقات پرسه می زدند را قبول ندارم و افاضلی کاملا بر امور تیم امید اشراف داشت.

کفاشیان در مورد سرمربی تیم امید گفت: از عملکرد وینگادا راضی هستم و او را تا المپیک حفظ خواهیم کرد. تصورم این است که این بار بعد از سال‌ها به المپیک راه پیدا کنیم.

وی افزود: متاسفانه باشگاه‌ها همکاری لازم را با تیم امید انجام ندادند و بازیکنان هم این مسابقات را دست کم گرفتند. واقعا در فوتبال ما از محسن مسلمان بهتر هم داریم؟

کفاشیان درباره تیم ملی بزرگسالان گفت: دنبال برنامه ریزی قوی و برگزاری بازی‌های دوستانه خوب برای تیم ملی هستیم. به کی‌روش هم تاکید کردیم لیگ را زیر نظر بگیرد.

وی درباره مبلغ قرارداد کی‌روش تصریح کرد: قرارداد او کادرش همان ۲،۵ میلیون دلار است. برنامه مهم کی‌روش تغییر نسل فوتبال ایران برای جام جهانی ۲۰۱۸ است. این بار بر کی‌روش کاملا مسلط هستیم و او تابع نظر ما است.

رئیس فدراسیون فوتبال درباره حضور ایران در جام ملت‌های آسیا و قهرمانی در این مسابقات عنوان کرد: ابتدا باید از مرحله گروهی صعود کنیم و بعد از رسیدن به نیمه نهایی می‌توانیم قضاوت کنیم.

کفاشیان درباره ساعت‌های اهدایی که کمیته اخلاق فیفا گفته باید بازگردانده شود، گفت: ساعت اهدایی فیفا در فدراسیون است. من نمی‌دانستم این ساعت ۲۵ هزار دلار قیمت دارد وگرنه همان جا آن را می‌فروختم! این ساعت مارک‌دار بود و من معمولا این ساعت‌ها را به دیگران هدیه می‌دهم. ساعت خودم ۱۰ دلار می‌ارزد!


کد مطلب: 381533

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/analysis/381533/کفاشیان-عملکرد-وینگادا-راضی-هستم

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com