سه شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 7 May 2024
 
۰
۲

روحانی‌مواظب باشدمذاکره‌با اوباماتکرارنشود

يکشنبه ۳۰ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۵۰
کد مطلب: 381371
نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی خطاب به رئیس جمهور گفت: پارسال مذاکره شما با آقای اوباما هیچ فایده ای نداشت،مواظب باشد امسال این مذاکرات بی فایده تکرار نشود.
به گزارش جهان به نقل از مهر، در جلسه علنی روز یکشنبه مجلس شورای اسلامی نادر قاضی پور در نطق میان دستور خود با اشاره به مذاکره تلفنی سال گذشته رئیس جمهور با اوباما، خطاب به روحانی گفت: پارسال مذاکره شما با آقای اوباما چه فایده ای داشت، مواظب باشید امسال تکرار نشود.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: مهرماه رسید اما وزارت علوم وزیر ندارد ، امیدواریم رئیس جمهور وزیر ولایت مداری را به مجلس معرفی کند.

وی همچنین با انتقاد از عملکرد وزیر آموزش و پرورش گفت: چرا قانون اساسی مبنی بر ارائه آموزش و پرورش رایگان اجرا نمی شود؟ چرا ارزش و منزلت معلمان حفظ نمی شود؟

قاضی پور خطاب به فانی ادامه داد: باید قانون استخدام پیش دبستانی ها، شرکتی ها و حق التدریسی ها اجرا شود، شما با طبقه بندی مدارس به غیر انتفاعی، دولتی، نمونه دولتی و شاهد موجب ایجاد اختلاف طبقاتی شدید شده اید.

نماینده مردم ارومیه همچنین با انتقاد از نتیجه های اولیه ضعیف حضور تیم های ایران در بازیهای آسیایی گفت: امیدواریم در ادامه این نتایج بهتر شود و از وزیر ورزش و جوانان می خواهم که از حق و حقوق آقای دایی دفاع کنند. وی همچنین از والیبالیست ها به دلیل پیروزی هایشان تقدیر و تشکر کرد.

قاضی پور در بخش دیگری از نطق میان دستور خود با انتقادات از واردات بی رویه خودروهای لوکس، گفت: واردات این خودروها که بالای یک میلیارد تومان قیمت دارند دارای چه توجیه فنی و اقتصادی است؟ غرب به ما قطعات خودرو نمی دهد، چطور اجازه صادرات این خودروها داده می شود؟

وی در پایان بر لزوم حمایت از تولید ملی برای حفظ مشاغل کارگری تاکید کرد و گفت: ما با واردات خودرو مخالفیم اما این بدان معنا نیست که اجازه دهیم خودروی بی کیفیت به مردم داده شود، باید کیفیت خودروهای داخلی افزایش یابد.

قاضی پور همچنین با اشاره به واردات لوله های خارجی برای انتقال نفت و گاز از سوی وزارت نفت گفت: آقای زنگنه به تعهدات خود مبنی بر استفاده از لوله های داخلی در وزارت نفت به بهانه قیمت پایین لوله های بی کیفیت خارجی عمل نکرده است.

به گزارش مهر، اظهارات قاضی پور ناظر به سئوالش از وزیر نفت در این خصوص بود که به دلیل قول آقای زنگنه مبنی بر استفاده از لوله های داخلی به رای گیری نرسید.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


ما 19 میلیون نفر دوست داریم مذاکره بشه...حالا شما 4 میلیون نفر وقتی رای آوردید مذاکره نکنید
United States
کدام مذاکره آقای وکیل مجلس؟ مکالمه تلفنی ۱۵ دقیقه ای و حال و احوال کردن شد مذاکره؟ مذاکره رسمی شما اینطوریه؟