سه شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 7 May 2024
 
۱۲
۱۰۴

تحلیل شریعتمداری از بی‌اعتنایی مردم به نامه مجمع روحانیون به رهبر انقلاب

سه شنبه ۲۵ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۰۷:۳۴
کد مطلب: 380449
اکنون باید از سران و عوامل فتنه آمریکایی اسرائیلی ۸۸ پرسید بعد از آن خیانت بزرگ به اسلام و انقلاب و مردم و نظام که تمامی اسناد و شواهد غیرقابل انکار آن موجود و در میدان دید مردم است، چگونه می‌توانید انتظار داشته باشید بدون توبه صریح، اعلام برائت از مثلث آمریکا و اسرائیل و انگلیس که بی‌پرده در خدمت آن بوده‌اید و قبل از تحمل مجازات که بی‌تردید برای برخی از فتنه‌گران، بسیار سنگین خواهد بود و... نامه کذایی مورد اعتنای مردم باشد؟!
تحلیل شریعتمداری از بی‌اعتنایی مردم به نامه مجمع روحانیون به رهبر انقلاب
به گزارش جهان، حسین شریعتمداری در یادداشتی به عنوان "اول استعفا، بعد... !" نوشت: نامه سرگشاده مجمع روحانیون مبارز به رهبر معظم انقلاب که با امضای آقای خاتمی منتشر شده و در آن از سلامتی ایشان ابراز خشنودی کرده بودند، همانگونه که انتظار می‌رفت و برای تهیه کنندگان نامه هم دور از انتظار نبود، در عرصه سیاسی کشور با بی‌اعتنایی آمیخته به تعجب روبرو شد. این بی‌اعتنایی که در مواردی با انتقاد و اعتراض نیز همراه بود واکنش عصبی برخی از مدعیان اصلاحات و روزنامه‌های زنجیره‌ای تحت مدیریت آنان را در پی داشت که به روال همیشگی صورت مسئله را تغییر داده و بدون اشاره به خیانت سران و عوامل فتنه آمریکایی- اسرائیلی ۸۸، از بی‌اعتنایی مردم به نامه یاد شده -بخوانید از هوشیاری و بصیرت مردم- به خشم آمده بودند. انگار نه انگار که ملت با حضور حماسی و چند ده میلیونی خود در یوم‌الله ۹ دی و حماسه‌های مثال‌زدنی پس از آن، پرده نفاق از چهره فتنه‌گران کنار زده و مدیران بیرونی فتنه، از جمله نتانیاهو که با ذوق‌زدگی آنان را «بزرگترین سرمایه اسرائیل در ایران» نامیده بود، دق مرگ کرده بودند.

درباره این نامه و علت بی‌اعتنایی مردم به آن گفتنی‌هایی هست؛
۱- در جریان حرکت پرشتاب انقلاب اسلامی، دکتر علی امینی به منظور مدیریت و نهایتاً انحراف انقلاب از مسیری که حضرت امام(ره) ترسیم کرده بودند، پیشنهاد تشکیل «شورای سلطنت» را به شاه ارائه کرد و از وی خواست با کناره‌گیری موقت و کوتاه مدت از قدرت، اداره امور کشور را به شورایی از رجال سیاسی و شخصیت‌های نزدیک به جامعه مذهبی بسپارد. شاه که هنوز به حمایت آمریکا و وفاداری ارتش امیدوار بود با این پیشنهاد مخالفت کرد ولی بعد از تظاهرات عظیم و -تا آن روز بی‌نظیر- مردم در تاسوعا و عاشورای ۵۷ و مقاومت ایثارگونه ملت، شاه که سقوط خود را قریب‌الوقوع می‌دید به ناچار با پیشنهاد تشکیل شورای سلطنت موافقت کرد و تصمیم گرفته شد ریاست شورا به شخصی واگذار شود که از یکسو به روحانیت نزدیک باشد و از سوی دیگر مورد اعتماد دربار باشد.

از این روی سید جلال‌الدین تهرانی که سابقه چند دوره وزارت و سناتوری را در کارنامه خود داشت و از رابطه خوبی با برخی از علما نیز برخوردار بود به ریاست شورای سلطنت برگزیده شد. این شورا موظف بود با امام خمینی(ره) تماس گرفته و با دادن امتیازاتی، موافقت ایشان را برای ادامه سلطنت جلب کند. ولی حضرت امام(ره) طی سخنانی شورای سلطنت را غیرقانونی خواند و دخالت آنان در امور کشور را جرم دانسته و از آنها خواست به سرعت از این شورا خارج شوند.

با این حال، عوامل شاه که با ترغیب آمریکا هنوز به جلب موافقت حضرت امام(ره) امیدوار بودند، جلال‌الدین تهرانی، رئیس شورای سلطنت را برای مذاکره با امام(ره) به پاریس فرستادند، تهرانی روز ۲۸ دیماه ۵۷ وارد پاریس شد و از حضرت امام(ره) درخواست ملاقات کرد. امام(ره) با صراحت اعلام فرمودند که با هیچیک از نمایندگان سلطنت ملاقات نخواهند کرد و شرط ملاقات با جلال‌الدین تهرانی را استعفای وی از شورای سلطنت دانسته و تاکید فرمودند او باید در استعفانامه خود با صراحت اعلام کند که شورای سلطنت غیرقانونی است و جلال‌الدین تهرانی به ناچار استعفانامه خود را به محضر حضرت امام(ره) تقدیم کرد. در متن استعفانامه وی آمده است؛
«با توجه به فتوای حضرت آیت‌الله العظمی خمینی دامت برکاته، مبنی بر غیرقانونی بودن شورای سلطنت، آن شورا را غیرقانونی دانسته و کناره‌گیری کردم.»

سیدجلال‌الدین تهرانی روز سوم بهمن‌ماه ۵۷ و در پی تسلیم استعفای خویش به امام خمینی(ره) موفق به ملاقات با ایشان شد. وی در این ملاقات که ۱۰ دقیقه به طول انجامید بار دیگر بر استعفای خود و غیرقانونی بودن شورای سلطنت تاکید کرد و امام راحل(ره) فرمودند: «شما با این استعفاء خدمت بزرگی به ملت خود کردید».

چرا حضرت امام(ره) با آن قاطعیت و صراحت درخواست ملاقات جلال‌الدین تهرانی را رد کردند؟ پاسخ این سوال پیچیده نیست، تنها به این علت که وی با تابلوی ریاست شورای سلطنت در پی ملاقات با امام(ره) بود و پذیرش او نمی‌توانست مفهومی جز - نستجیر بالله - کنار‌آمدن امام راحل(ره) - بخوانید انقلاب اسلامی- با سلطنت داشته باشد و دقیقا به همین علت بود که وی بعد از استعفا از شورای سلطنت و تاکید بر غیرقانونی بودن این شورا، اجازه ملاقات یافت. به بیان دیگر حضرت امام(ره) اجازه ندادند رئیس شورای سلطنت با در دست داشتن پرچم برافراشته سلطنت! در حریم خونبار انقلاب اسلامی پای بگذارد و از این طریق نه فقط به توده‌های عظیم مردم انقلابی دهن‌کجی کند، بلکه انقلاب اسلامی را از فراز شکوفایی به فرود آورده و ابتدا بدنام و سپس ناکام و ناتمام بگذارد و...

۲- صبح روز ۱۲ بهمن‌ماه ۱۳۵۷ بود. حضرت امام(ره) در میان استقبال بی‌نظیر و پرشور مردم و پس از سال‌ها تبعید به میهن اسلامی بازگشته بود. ایشان بعد از توقفی کوتاه در فرودگاه مهرآباد در معیت مرحوم حاج‌سیداحمد خمینی، فرزند وفادار و فداکار خویش سوار بر خودروی بلیزری شدند که از قبل برای عزیمت حضرتش به بهشت‌زهرا(س) تدارک دیده شده بود. آقای محسن رفیق‌دوست رانندگی خودرو را برعهده داشت. در این هنگام آقای هاشم صباغیان، عضو مرکزیت نهضت آزادی نیز خود را در اتومبیل حامل حضرت امام(ره) جای داد. امام راحل(ره) خطاب به آقای رفیق‌دوست فرمودند، توقف کنید! این آقا باید پیاده شود! و پس از پیاده شدن آقای صباغیان در توضیح اقدام خویش گفتند؛ حضور ایشان مسئله‌ساز می‌شود... چرا؟!

پاسخ این سوال نیز روشن و خالی از ابهام است. فقط به این علت که صباغیان عضو شناخته شده نهضت‌آزادی بود و حضور او در کنار رهبرانقلاب می‌توانست این توهم را پدید آورد که حضرت امام(ره) - خدای نخواسته - از اصول اعلام شده انقلاب اسلامی دست کشیده‌اند و با نهضت آزادی که به صراحت اعلام کرده بود طرفدار بقای سلطنت است، و معتقد بود شاه بماند و «سلطنت کند و نه حکومت»! کنار آمده‌اند! و... نمونه‌های فراوان دیگری که بیرون از محدوده این وجیزه است.

۳- اکنون باید از سران و عوامل فتنه آمریکایی اسرائیلی ۸۸ پرسید بعد از آن خیانت بزرگ به اسلام و انقلاب و مردم و نظام که تمامی اسناد و شواهد غیرقابل انکار آن موجود و در میدان دید مردم است، چگونه می‌توانید انتظار داشته باشید بدون توبه صریح، اعلام برائت از مثلث آمریکا و اسرائیل و انگلیس که بی‌پرده در خدمت آن بوده‌اید و قبل از تحمل مجازات که بی‌تردید برای برخی از فتنه‌گران، بسیار سنگین خواهد بود و... نامه کذایی مورد اعتنای مردم باشد؟! آیا پذیرش سران و عوامل فتنه از سوی مردم به مفهوم و معنای آن نیست که ملت بعد از آنهمه خون دادن‌ها و خون دل خوردن‌ها و فداکاری‌ها و ایثارها در تقابل ۳۵ ساله با آمریکا و متحدانش، امروزه با پادوهای نشان‌دار آمریکا و اسرائیل و انگلیس کنار آمده است؟! و ...

گفتنی است تعدادی از روزنامه‌های زنجیره‌ای عصبانیت خود از بی‌اعتنایی مردم به نامه یاد شده را با «تیتر»‌ها و «تحلیل‌»های مضحک بروز داده‌اند از جمله یکی از آنها به ملامت نوشته است؛ مگر رهبرمعظم انقلاب به جذب حداکثری و دفع حداقلی توصیه نفرموده‌اند؟ بنابراین چرا باید نظام از جذب آقای خاتمی و سایر اصحاب فتنه خودداری کند؟! این روزنامه زنجیره‌ای از خود نپرسیده است که مگر اکثریت قریب به اتفاق مردم، بارها در فرصت‌های مختلف و از جمله با حضور چند ده میلیونی ۹دی و... تنفر و انزجار خود از سران و عوامل فتنه آمریکایی اسرائیلی ۸۸ را به صراحت اعلام نکرده‌اند، بنابراین کدام عقل سلیم می‌پذیرد که با جذب گروه‌ اندک و کم‌شمار اصحاب فتنه، اکثریت انبوه و چند ده میلیونی مردم دفع شوند؟! آیا مفهوم این پیشنهاد، دفع حداکثری و جذب حداقلی نیست؟! آنهم اکثریت مردم وفادار به انقلاب و اقلیتی که از آزمون وفاداری روسفید بیرون نیامده‌اند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
لعنت بر دشمنان اسلام
واقعا که بی اعتنایی داره از چشاتون میزنه بیرون.
حالا چرا اینقدر دستپاچه شدید؟
خبری نیست بابا
نترسید
متین
مدارای نظام با فتنه گران ، کار را به طلبکاری ایشان رسانده !!!!! اگر بخاطر بعضی مصلحت ها !! فعلا به حساب فتنه گران رسیدگی نمیشود ، ولی ملت مومن و ولایتمدار در 9 دی موضع خود را فریاد زدند. بنظرم شما خواب بودید که نشنیدید .!!!!!!!!!
آره مثل انتخابات 92
92 چه ربطی به چسبیده ها داره ؟
همون انتخابات ۷ دهم درصدی دیگه؟
زنده باد عمار مخلص امام خامنه ای
سلامتی امام زمان و نایبشون و عمارشون صلوات
Iran, Islamic Republic of
از کی بترسیم؟! از امثال تو؟! یه مشت بزدل ....
لعنت بر دشمنان اسلام و دوستان اسراییل و امریکا

واقعا مقاله عالی بود
لذت بردم
حاج حسین دمت گرم
قلمت رو باید طلا گرفت
رضايي ع ر
Iran, Islamic Republic of
هم بايد قلمش را طلا گرفت و هم .....هاشو كه بين اهل قلم نمونه نداره والله از جرئت و شهامت
خدا حفظش كنه .
حاج حسین با منطق طرفو قلعو قمع میکنه هاااا
زنده باد حاج حسین! سران فتنه ماشاالله روکه نگویم سنگ.پایی هستند که من در قزوین مثل انرا نیافتم! انوقت که شعارهای فتنه گران بی شرمانه جمهوری ایرانی بجای جمهوری اسلامی بود ازان جماعت اندک با عنوانهای مختلف حمایت میکردند وحاضر هم نشدند تا کنون به اشتباه وبه اعتقاد من خیانت خود اعتراف کنند حالا توقع دارند با این خیانتها سر نظام‌ کلاه بگذارند وکسانی که ملت با مشت ازدرب,خروجی نظام‌ پیاده شده اند از پنجره داخل شوند‌
متقی
سزای خیانت چیزی جز اعدام نیست
خدایا ما را از شر نادانها در امان بدار
از دست نادان های فتنه گر و خائن ...
Iran, Islamic Republic of
اشتباهي مثبت دادم هزارتا منفي
Iran, Islamic Republic of
مشکل شمااین است که دم ازقانون وقانون مداری میزنیدولی خودتان عمل نمیکنید,شماهنوزمتوجه نشدیدکه اتهام یک نفرفقط دردادگاه مقدوراست وطبق همان قانونی که شماهاازش دم میزنیدهیچ کس حق نداردکسی رامتهم به عملی نمایدمگردردادگاه مطرح ورسیدگی شود,هیچ کس وهیچ مقامی نمیتواندبرای کسی حکم مطرح وصادرنمایدمگردادگاه وطبق روال قانونی دادگاه که باید سیرشود.ولی متاسفانه شماهرکسی رادلتان بخواهدمتهم به خیانت میکنیدواعدام صادرمیفرماییدوبعدهم ازقانون وقانون مداری دم میزنید....
فتنه گرها همیشه اب رو گل الود می کنن تا ماهی بگیرن
و با جنجال و فرافکنی صورت مسئله رو پاک کنن.
اما بدانند که این ملت همان است که پشت سر امام ایستاد نه شاه نه منافقان نه کمونیست نه سلطنت طلبها
Iran, Islamic Republic of
احسنت!
کاملا تحلیل جامعی بود
احسنت
از این متن شما مشخص شد چقدر بی اعتنا به نامه بوده اید
مهدی
Iran, Islamic Republic of
مجید جان این تحلیلی در مورد نیت پلید امثال شماها بود نه اعتنا به نامه کذایی
عمار
تحلیل سیاسی یک چیزیه بی اعتنایی یک چیزیه...
داود
سلام-آقای خاتمی متاسفانه کشتی قدرت را در دریای خون شهدا با پرچم دشمن سوار شده و شهوت قدرت درک واقعیت را زیر پا له کرده غافل از اینکه وای اگر خامنه ای حکم... دهد
تو برو کلا تو کار ادبیات حماسی
تو برو تو کار ادبیات زباله آتیش زدن ...
لطفا به حسین شریعتمداری بگید از جانب مردم حرف نزنه .
مجید مجد
United States
شما مگه خودت زبون نداری؟
در ضمن ایشون در غالب یک مقاله نظرشون رو گفتن نه از طرف کسی
Iran, Islamic Republic of
آقای مجید مجد شما انگار مقاله رو نخوندی این آقا فقط از جانب مردم حرف زدن
آیا این آقا نماینده مردم هستن یا مردم جایی به ایشون رای دادن؟؟
ایشون از بی اعتنایی مردم به نامه حرف زدن
از طرف مردم صحبت نکردن
فقط دو تا داستان خیلی جالب از امام فرمودن
همین
شما تندروها چرا از طرف مردم حرف می زنید ؟
مجیدجون انقدر گرفتار تحقیق وتفحص در کشور برادر امریکا هستند که وقت رویت مقاله هم ندارند.ایشون انقدر وقتشون تنگه که پای هر مقاله ای که در جهان منتشر میشه فقط وفقط 70-80 تا کامنت بیشتر نمیتونه بذاره.مجیدجون راستی تحقیقتون در باره چی بود وتا کجاها پیش رفتید؟ یه وقت در باره اینکه """راز"""رو با"""ز""" یا"""ض""" مینویسند که نیست؟
مجید مجد
United States
از تذکر شما سپاسگزارم اما خوبه بدونید که فرق استباه تایپی رو با بی سوادی هر آدم و انسان عاقل و مودبی می دونه.فقط ادمای عقده ای و بیسوادی و بیکاری که خودشون به دلیل نداشته های زیاد مختلف نظیر عقل و سواد هستند که یه اشتباه تایپی رو علم می کنن تا خودی نشون بدن و خلاصه آره...ضمنا بنده همین الان هم در حال تحقیقات هستم.جهت اطلاع شما بگم که چند دقیقه پیش در همین کشور کدخداپرور شما کشوری که وطن فروشان ایرانی عاشق آن هستند یعنی آمریکا یک پدر توسط فرزند نوجوانش به قتل رسید.وبنده در منطقه حضور دارم و با گوشی شخصی خودم این کامنت را می نویسم.آری از وقت اینگونه استفاده می کنم ولی اگر شما مشکلی داری یه سفر به کشور عشقت بیا تا بهت بگم.
اشتباه تایپی؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!خخخخخخ
شما یه نگاه دوباره به کیبورد بنداز فاصله زتاض زمین تا اسمونه!!!!!!!!جناب اقای دکتر مجید مجد دانشجوی دکتری اقتصاد از دانشگاه کالیفرنیا!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!این کلمات رکیک(عقده ای, بیسواد, بیکار......)رو هم در دانشگاه کالیفرنیا یادتون دادن؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!
مجید مجد
United States
شما یه بار دیگه بخونش
مجتبی
سعی کن درکت رو از "مردم" بالا ببری.
این توصیه برای فتنه گران خودبیشمار بین است ...
حمید
مردم پاسخ شریعتمداری و امثال ایشان را در انتخابات 92 دادند اگر راه را برای کاندیداتوری ایشان باز کنند خواهید دید که مردم چگونه به ایشان رای خواهند داد
Lao People
منظورت ضد انقلابیها و سلطنت طلب هاست دیگه؟؟؟؟؟؟؟؟
بله حتما بهش رای میدن
ناصر
Iran, Islamic Republic of
برو بابا دلتون خوشه. 7% و این همه ادا !!!!!!!!!
24 میلیون به همین زودی یادت رفت ؟؟!!!!
حني
...بگن غلط كرديم شما راضي ميشي مردم به شعار اقتصادي راي دادن كه اونم سركاري بود........
ج-ر
باسلام .بزرگوارلطفااگرشماهم نقدی برتحلیل اقای شریعتمداری داریدمنصفانه بفرماییدشایدنافذباشدوگرنه بیهوده تلاش مذبوحانه نکنیدوبافرافکنی گول مظلوم نمایی انها رانخورید.درودبرعماررهبر
Iran, Islamic Republic of
"حسین شریعتمداری" مساوی است با "همه مردم"!!! خوب مجبوره، می‌فهمی؟ مجبوره.
متوهمین آنهایی هستند که با دلیل مضحک " داماد لرستان ...و خودبیشماری متوهمانه 8 ماه جنایت کردند ...
Iran, Islamic Republic of
تو برو تو فيس بوكتوچرخ بزن تو رو چه به خبر خوندن .
علی
Iran, Islamic Republic of
فروش روزنامه کیهان در شهر ما مشترکین معمولی برای دویست هزار نفر 5عدد می باشد.حسین آقا شما اینقدر طر فدار وحامی دارید .فقط نخبه کشی بلدیدهرکس مخالف بود با هزاران طرفند حذف کنید
تارینه
Germany
من به همه پیشنهاد میکنم روزنامه کیهان قسمت گفت وشنود رو حتما بخونن (به قلم اقای شریعتمداری)
توفیقی از قزوین
خسته نباشی!چقدر زحمت افتادی امار همه روزنامه فروشی ها را کامل دراوردی یاد کسانی افتادم که قبل از خاتمه انتخابات خودشان را برنده اعلام کردند؟
من خیلی روزنامه فروشیا میبینم که صبح کیهان دارن بعد از ظهر که دارم بر میگردم تموم میشه
مثلا دکه روزنامه فروشی تو چهارراه ولیعصر
یا دکه روزنامه فروشی توی شهرک غرب جلوی توحید 4

البته من خودم روزنامه نمیخرم !! فایل PDF از سایت روزنامه کیهان میگیرم و تو موبایلم میخونم!!!
با دروغگویی به جایی نمی رسید گستاخ های زباله آتیش زن ...
محمد رهنما
میشه منبع معتبر امار روزنامه فروشی شهرتا بگی؟
امار دروغ اون بلا را بر سر اصلاحات اورد هنوز عبرت نگرفتید.
لبیک یا خامنه ای
اگه هیچکس نمیخونه پس چرا اینقدر میلرزید؟
واقعا که استاد تحلیل هستید! منظورتون از مردم همون افراطی هاست دیگه؟ باید خدمتتون عرض کنم اتفاقا مردم (بهتر بگم اکثریت مردم) خیلی از این اتفاق خوشحال شدن چون کینه توزی به نفع نظام نیست. فکر نکنید خاتمی یک فرد از جامعه است، خاتمی نماینده جریان بزرگی از مردم ایرانه که به دنبال دوستی و آزادی هستن! همون جریانی که تو انتخابات 92 درس بزرگی بتون داد ولی شما نمی خواید بیدار شید
ناصر
Iran, Islamic Republic of
حاج حسین! می بینم که 7 درصدی ها حسابی از دستت کلافن. ناز نفست حاجی
شما چند درصدی؟؟؟
اینا اصلا رای ندارن
مثل شما چسبیده روحانی و هاشمی نیستیم...
از شما تندروها بیشتر هستیم...
ناصر
اگه عارف اوت نمیشد شاید 7 درصدی
چراغعلی
اگر کسی کیهان نمیخونه پس چرا سر تاسر عالم حرف کیهان است میشه کیهان نخوند و بعضی ها منتقد و خیلی ها مشوق کیهان باشند هزاران سایت غربی هزاران شبکه تلویزیونی صدها خبرگزاری کیهان نمیخونند و این همه لجن پزاکنی میکنند ؟
کاندیدتون که یکی دیگه بود.شما به رییس جمهور خودتونو چسبوندید که ضایع نشید.
در ضمن اکثریت که فرمودین دقیقا با کیا بودین؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟وطن پرستان داخلی یا وطن فروشان خارجی؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!
بابا قدرت
درسته کاندیدمون عارف بود ولی دیگه شرمنده مون نکن
24 میلیونی هستی تو ؟؟!!!!
همه سران فتنه اعدام باید گردند
چراغعلی
اعدام به مصلحت نمی باشد مگر چوان 25 ساله هستند که به اعد امشان بی ارزه یکشیون که 81 سالشه و هروز بی آبرو تر از دیزوزه دوتاشون هم که بالای 75 سال سن دارند در خصر دائم اچرتند یکیشون هم که سوروس نژاده که هروز به نفع نظام سوتی میده موهبت الهی از این بالاتر ؟
کامران
خاتمی ، به قول خودش تدارکاتچی اصلاح طلبان ، به اندازه کافی با دشمنان این ملت ، از جمله جورج سوروس و پادشاه عربستان و از همه بدتر موسوی خائن رفیق بوده که حالا خجالت میکشه با صراحت توبه کنه .
و این ملت و نظام در صورتیکه او واقعا توبه کنه میبخشندش.
Iran, Islamic Republic of
توبه گرگ مرگه
Iran, Islamic Republic of
آقای شریعتمداری بزرگوار
نیاز امروز کشور ما وحدت میان مسئولین و مردم است. حالا که خود این دوستان(به قول شما فتنه گران) خود را در دامن امن رهبر محبوب و عزیزمان انداخته اند با زهم با تندروی آنها را دفع کنید تا سیاست دفع حداکثری ، جذب حداقلی!! شما باز هم تحقق یابد
حضرت آقا : فتنه خط قرمز ماست ...با مزدوران چه اتحادی داریم ما ؟
Iran, Islamic Republic of
عقل امثال تو منو کشته...
اعتنا اعتنا اعتنا .........خوبه حالا برو آب بریز اونجا که می سوزه
اردکانی
بعلاوه نامه ای که با کمال وقاحت بی سلام و والسلام است...
در انتخابات مردم دعوت آقاي خاتمي رو لبيك گفتند حاج حسين
محمد
دقیقا به فرمان خاتمی به روحانی رای دادیم
مجید مجد
United States
آدم باید خیلی ضعیف باشه که چش و گوشش به اشاره یه فتنه گر وطن فروش باشه اونم خاتمی
سرباز رهبری
وجدانا اینو نگی چی بگی؟ آقای خاتمی فراموش نخواهد شد ، اندکی واقع بین باشیم ، ایشان همچنان محبوب هستند..
تو سرباز رهبری هستی یا سوروس تندرو ؟
خاتمی فتنه گر خیلی وقت است به زباله دان رفته اما شما تندروها همچنان در وهم و اوهامید ...
بیچاره های تندرو ...فعلا خوش باشید ...
بابا قدرت
عزیز جان این حرف مثل ترفند ضد انقلاب خارچ نشین بود که به ارباباشون اعلام کردند فردا و پس فردا طرفدارهای ما در کل ایران با لباس مشکی میریزند توی خیابون فردا و پس فردا تاسوعا و عاشورا بود حالا حکایت شما هاست که نامزدتون قبل از شروع بازی رفت تو اوت حالا الکی میگید 6 هیچ بردیم
Lao People
افرین بابا قدرت
جالب بود
حسین
چرا به مردم توهین میکنی؟مردم به فتنه که لبیک نمیگویند.
محمد رهنما
اشتباه نکن حامیان خاتمی که انتخابات و قانون را حتی بلد نیستن بنویسن ، اونا قدرت و حکومت را با اشوب و فتنه و قتل و اتیش زدن پرچم امام حسین دنبال میکنند. حالا اگه بگی حمله به عزای حسین (ع) لبیک به راه خاتمی بود بیشتر به واقعیت نزدیکه.  
مطالب شما مي خوانم گاهي خنده ام مي گيرد گاهي گريه
چون جوابی ندارید ...
رها
Ukraine
حاج حسين مچكريم
واقعا حاج حسین دمت گرم
Iran, Islamic Republic of
درود بر حسین طوفان مداری
ممنونم
سوفیا لوره
یخ کنی با این نظر دادند بی مزه
Iran, Islamic Republic of
حرف حق مثل ته خیار تلخ است . پس شما هر چه قدر که فحش و بد و بیراه بگویید برای ما پیشیزی ارزش ندارد خودتون رو خسته نکنید برادران اصلاح طلب یا کارگزار یا ......
عصمت بابلی
دادش یا آبجی اول بگو از کجا خیار میخری که ته اشت تلخه ؟
Iran, Islamic Republic of
بی اعتنایی!؟
از کجا فهمیدی ؟
به این می گن فرار رو بجلو
مگه غیر اینه تندرو ؟
Iran, Islamic Republic of
برای محکومیت فتنه کافی شریعتمداری سکوت کنه چون علیه هر چی حرف بزنه وجهه مثبتی پیدا می کنه
درود بر حاج حسین شریعت
معلومه شما تندروها چطور به تلاطم افتادید ...
بابا قدرت
دعا کن علیه تو هم حرفی بزنه یک کم مثبت بشی
آقای خاتمی می خواد از طریق اظهار ارادت به رهبری آبروی از دست رفته اش را برگرداند و مردم را بفریبد برای انتخابات مجلس ،همونطور که رییس جمهور فعلی هم از تصدق سر رهبری عزیز واظهار ارادتمندی به ایشان وتابعیت از ایشان توانست آرای مردم را جذب کند.
علی
بازهم حرفهای بی ربط و تکراری از شریعتمداری. تو از طرف خودت حرف بزن مردم به همه چیز آگاهند. برو در دنیای تنهایی و افراطی ات حال کن شریعتمداری
بیچاره تندرو !
شما تندروها اگه جوابی داشتید ارائه می دادید ومثل اربابان بی ادبتان بی ادبی نمی کردید ...

ما هر چقدر تندرو باشیم مثل شما جلبک ها آدم نمی کشیم زباله آتیش نمی زنیم...
Iran, Islamic Republic of
چندبار مردم باید آفتابه بگیرن روتون تا بفهمید که عددی نیستید؟ 9 دی کافی نبود؟!
...
مش حسين الان مثلا تو وظيفه ات رو انجام دادي اصلا اين بحث ها چه ربطي داشت يعني مردم بايد چكار ميكردند مش حسين اين روشها ديگه نخ نما شده داش حسين
روش شما تندروها هم آتیش زدن زباله است !!
تو اگه عرضه داری جواب بده ..
واقعا این مردم کین که هرکس بخودش اجازه میده هرجوردلش میخواد بنامشون حرف بزنه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
جهان جان لااقل دیگه اینومنتشرکن. اولاازکی این حاج حسین شماشده وکیل ووصی مردم,دوم حاج آقابایدبدانندکه مردم ایران بیش از75میلیون هستند,بایدحاج آقارجوع کنندبه انتخابات92,کاندیدموردنظرحاج آقایک ششم رای آقای روحانی راکسب کردندواقای روحانی هم درمجلس اشاره کردندکه سه برابربانفربعدی فاصله داشتند,حالا جای سوال است که حاج آقای شماچه اصراری داردکه بجای مردم واززبان مردم سخن بگوید.حاج آقامردم رابانظروعقیده خودشان نسنجند,عقیده ایشان بایدمحترم شمرده شودوایشان نیززحمت بکشندبه اعقایدو آرا دیگران احترام قایل شوندوفقط نظرخودش رابیان کندنه ازطرف مردم هم سخن بگویدهم وکالت نماید.....