پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2 May 2024
 
۰

بازدید جهانگيري از آزادراه تهران - شمال

شنبه ۲۲ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۲۸
کد مطلب: 379977
معاون اول رئیس جمهور به منظور بررسی آخرین وضع اجرایی و مسائل مالی طرح آزادراه تهران ـ شمال، سه‌شنبه هفته جاری از قطعه یک این آزادراه دیدن خواهد کرد.
به گزارش جهان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست جمهوری، جلسه شورای اقتصاد نیز پیش از ظهر دوشنبه این هفته به ریاست اسحاق جهانگیری تشکیل خواهد شد تا در این جلسه نظام تهیه و تدوین برنامه پنج ساله ششم توسعه و همچنین بخشنامه بودجه سال ۱۳۹۴ بررسی شود.

تشکیل جلسه شورای عالی اداری از دیگر برنامه‌های روز دوشنبه معاون اول رئیس جمهور خواهد بود تا به موضوع ساماندهی نیروی انسانی دستگاه‌های اجرایی و آیین‌نامه تأمین و توسعه کارشناسان ستادی دستگاه‌های اجرایی کشور پرداخته شود.

ارائه برنامه احیا‌ و تعادل‌بخشی منابع آب زیرزمینی کشور و ارائه گزارش از وضع بهره‌برداری از آبخوان‌های کشور نیز از موضوعاتی است که قرار است عصر سه‌شنبه در جلسه شورای عالی آب به ریاست جهانگیری بررسی شود.

معاون اول رئیس جمهور همچنین قرار است عصر چهارشنبه این هفته در نشستی با حضور مدیران شرکت‌های منتخب هلدینگ و سرمایه‌گذاری کشور، درباره موضوع خروج از رکود و راهکارهای دستیابی به رونق اقتصادی بحث و تبادل نظر کند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *