جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 3 May 2024
 
۰

آغاز ثبت نام پذيرفتگان آزمون سراسري

شنبه ۲۲ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۲۸
کد مطلب: 379976
رییس سازمان سنجش آموزش کشور گفت: ثبت نام از پذیرفته شــــدگان آزمـــــون سراسری از امروز شنبه۲۲شهریور آغاز می شود و به مدت چهار روز ادامه خواهد داشت.
به گزارش جهان؛ دکتر ابراهیم خدایی در مصاحبه با واحد مرکزی خبر، افزود: با توجه به متفاوت بودن تقویم ثبت نامی برخی از دانشگاه هـا به پذیرفته شدگان توصیه می شود برای آگاهی از زمان دقیق ثبت نام در واحد دانشگاهی پذیرفته شده به پایگاه اینترنتی آن دانشگاه مراجعه کنند.

وی با اشاره به درخواست برخی از پذیرفته شدگان درخصوص انــــــــتقال و میهمانی اضافه کرد: به هیچ عنوان در ترم اول برای ورودی های جدید امکان جابه جایی و تغییر وجود ندارد.

رییس سازمان سنجش آموزش کشور گفت: ورودی های جدید باید دست کم یک ترم را بگذرانند و در ترم دوم می توانند تقاضای جابه جایی یا میهمانی دهند.

دکتر خدایی افزود: به پذیرفته شدگان توصیه می شود مواظب تبلیغات برخی افراد سودجو باشند که وعـــــده جا به جایی می دهند که چنین چیزی در ترم اول امکان پذیر نیست.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *