شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 18 May 2024
 
۱

واکنش افخم به اظهارات رئیس جمهور یمن

يکشنبه ۱۶ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۰۰
کد مطلب: 379039
سخنگوی وزارت خارجه با بیان اینکه ایران همواره خیرخواه یمن بوده و از وحدت و ثبات در این کشور حمایت کرده، گفت: استمرار همفکری و مشارکت همه احزاب و گروه‌ها در روند سیاسی و هوشمندی مردم امنیت و ثبات را به این کشور باز خواهد گرداند.
به گزارش جهان به نقل از فارس، مرضیه افخم سخنگوی وزرات امور خارجه با اشاره به اظهارات رئیس جمهور یمن در خصوص کشورمان اظهار داشت: سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران بر پایه عقلانیت و اعتدال، تعامل با کشورها، عدم دخالت در امور داخلی آنان، مبارزه با خشونت، افراطی گری، تروریسم، طائفه گرایی و حمایت از مطالبات مشروع و مسالمت‌آمیز استوار م‌ باشد.

وی با تاکید بر اینکه جمهوری اسلامی ایران همواره خیرخواه یمن بوده و از وحدت، ثبات واستقرار در این کشور حمایت کرده خاطرنشان کرد: استمرار همفکری و مشارکت همه احزاب، گروه‌ها و جریانات سیاسی و اجتماعی در روند سیاسی و هوشمندی مردم فهیم یمن امنیت و ثبات را به این کشور باز خواهد گرداند.

لازم به ذکر است رئیس جمهور یمن اخیرا در ادعایی بی پایه و اساس، ایران را مسئول حوادث به وجود آمده در این کشور خواند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *