جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 3 May 2024
 
۰
۱

بازدید روحانی از پروژه قطارشهری مشهد

يکشنبه ۱۶ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۵۷
کد مطلب: 379019
رییس جمهور از پروژه خط دو قطار شهری مشهد مقدس بازدید کرد و از نزدیک در جریان روند فعالیت‌ها و اقدامات انجام شده برای احداث و تکمیل این پروژه قرار گرفت.
به گزارش جهان، به نقل از ایسنا، حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی در دومین روز از سفر به استان خراسان رضوی با حضور در محل کارگاه حفاری پروژه خط دو قطار شهری مشهد در منطقه رضاشهر از بخش‌های مختلف این پروژه بازدید و با توضیحات مسئولان و مهندسان مربوطه در جریان اقدامات صورت گرفته و روند تکمیل این طرح قرار گرفت.

پروژه خط دو قطار شهری مشهد با طول حدود ۱۴ کیلومتر، شمال و جنوب شهر مشهد را به هم متصل می‌کند و تاکنون ۷۰ درصد حفاری این پروژه از دو جبهه شمالی و جنوبی به اتمام رسیده است.

این خط شامل ۱۳ ایستگاه بوده که ایستگاه‌های فوق توان مسافرگیری و جابه‌جایی ۱۶ هزار نفر در هر ساعت را دارند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


محمدرضا ساقی
سلام
خط یک قطارشهری مشهد که بیش از 10 سال طول کشید. خط 2 هم از سال 1387 شروع شده است و قرار بود تا سال 1392 تمام شد. یکی از اعضای شورای قبلی شهر مشهد اعلام کرده که آقای مهندس پژمان، شهردار قبلی مشهد، 87درصد بودجه پروژه را خرج کرده ولی کل پروژه 13 درصد پیشرفت کرده بوده است (و به همین خاطر، خود شهردار سابق پیشرفت کرد و معاون وزیر مسکن و شهرسازی شد).
این قصه همچنان ادامه دارد...