شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 18 May 2024
 
۲

بررسی ازدواج دانشجویی با حضور مطهری

چهارشنبه ۱۲ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۱۷:۲۸
کد مطلب: 378519
برنامه تلویزیونی «حذف و اضافه»، در یازدهمین قسمت خود با موضوع «سبک زندگی و ازدواج دانشجویی» با حضور کارشناسان ویژه به مسائلی از قبیل هنجارها و باورهای غلط فرهنگی در بحث سبک زندگی و همچنین مسائل و مشکلات معیشتی و اقتصادی در بحث ازدواج جوانان می‌پردازد.
به گزارش جهان، برنامه تلویزیونی «حذف و اضافه»، در یازدهمین قسمت خود با موضوع «سبک زندگی و ازدواج دانشجویی» با حضور کارشناسان ویژه به مسائلی از قبیل هنجارها و باورهای غلط فرهنگی در بحث سبک زندگی و همچنین مسائل و مشکلات معیشتی و اقتصادی در بحث ازدواج جوانان می‌پردازد.

این برنامه پنج‌شنبه ۱۳ شهریور ماه رأس ساعت ۱۶:۳۰ به طور زنده از شبکه سه سیما به روی آنتن می‌رود.
میهمانان این قسمت از «حذف و اضافه» دکتر علی مطهری نماینده مجلس و عضو کمیسیون فرهنگی و دکتر امیرحسین بانکی‌پورفرد عضو هیئت علمی دانشگاه اصفهان، دکترای فلسفه و کلام اسلامی و متخصص امر ازدواج و خانواده هستند.

در این برنامه مباحثی از قبیل وام ازدواج دانشجویی، و مبلغ کم آن و همچنین مسائل مرتبط با حوزه مسکن جوانان از مسئولین ذی‌ربط در وزارت علوم و تحقیقات و وزارت ورزش و جوانان پیگیری خواهد شد.
برنامه تلویزیونی «حذف و اضافه» کاری از گروه دانش و اقتصاد شبکه سه سیما به مؤلفه‌های دانشگاه طراز انقلاب اسلامی و بررسی مسائل و مشکلات دانشجویان و دانشگاه‌ها می‌پردازد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *