کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

تلاش ویلچری اصلاح‌طلبان برای جلوگیری از شکست مسجدجامعی هم جواب نداد!

11 شهريور 1393 ساعت 12:07

علی صابری عضو اصلاح طلب شورای شهر با لباس بیمارستان و روی ویلچر به جلسه آورده شد و پتویی دور او پیچیده و گردنش را آتل بسته بودند اما رای او هم باعث جلوگیری از پیروزی چمران درانتخابات نشد.


سرویس سیاسی جهان نیوز: تقلای اصلاح‌طلبان برای رای آوردن مجدد احمد مسجد جامعی در انتخابات ریاست شورای شهر تهران، به اوج خود رسید.

خبرگزاری اصلاح طلب ایسکانیوز که با بودجه دانشگاه آزاد به تازگی فعالیت خود را شروع کرده در مطلبی خبر داد، علی صابری که شب گذشته تصادف کرده بود با آمبولانس به شورای شهر آمد تا در انتخابات امروز شرکت کند.

علی صابری عضو اصلاح‌طلب شورای شهر با لباس بیمارستان و روی ویلچر به جلسه آمد و پتویی دور او پیچیده و گردنش را با آتل بسته‌‌اند!



اوضاع صابری به گونه‌ای غیرپایدار بود که به گفته این خبرگزاری اصلاح‌طلب، نیروهای اورژانس هم در صحن علنی شورا حضور یافتند.

به گزارش جهان نیوز، علی صابری از فهرست اصلاح‌طلبان و به عنوان یکی از اعضای علی‌البدل پس از جدایی مفتح و سلطانی‌فر به شورای شهر راه یافت و بارها در گفتگوهایش خود را متعهد تشکیلاتی اصلاح‌طلبان عنوان کرده بود.

گفتنی است به رغم همه این تلاش ها، مهدی چمران با ۱۸ رأی در برابر ۱۳ رای احمد مسجد جامعی به عنوان رئیس جدید شورای شهر تهران برگزیده شد.


کد مطلب: 378272

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/analysis/378272/تلاش-ویلچری-اصلاح-طلبان-جلوگیری-شکست-مسجدجامعی-هم-جواب-نداد

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com