کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

افشای راز کیف‌های سرقتی در مشهد

10 شهريور 1393 ساعت 16:28

کلانتر 14 شهر کرمان با اشاره به عملیات پیچیده پلیس منجر به دستگیری دو سارق زن گفت: سارقان تاکنون به هشت فقره سرقت از نوع کیف‌زنی در مشهد اعتراف کردند.


به گزارش جهان، سرگرد سیدحمید سادات حسینی در گفت‌و گو با ایسنا، با اعلام این خبر اظهارکرد: ماموران کلانتری ۱۴ شهر کرمان با انجام یکسری اقدامات اطلاعاتی دریافتند دو زن میانسال با مراجعه به چند واحد صنفی و صرافی قصد فروش اقلامی مشکوک به اموال مسروقه را دارند.

وی بیان کرد: تیم تجسس این کلانتری بلافاصله در یک اقدام ضربتی دو زن را شناسایی کرد و برای تحقیقات پلیسی به کلانتری منتقل کرد.

رئیس کلانتری ۱۴ شهر کرمان خاطرنشان کرد: در تحقیقات مشخص شد دو متهم دستگیر شده سابقه‌دار بوده و با سفر به شهرهای مذهبی از جمله مشهدمقدس اقدام به کیف‌زنی می‌کردند.

وی اظهارکرد: در بازرسی بعمل آمده تعدادی اموال سرقتی از جمله کیف، مدارک هویتی، گوشی تلفن همراه، وجه نقد دلار و ریال عربستان و...از سارقان کشف شد.

حسینی بیان‌کرد: در ادامه بازجویی‌ها، متهمان به هشت مورد سرقت از بانوان و دختران جوان در مشهد مقدس و سرقت در اتوبوس‌های بین راهی اعتراف کردند.

وی گفت: متهمان پس از تشکیل پرونده و به همراه اموال کشف شده برای سیر مراحل قانونی تحویل دستگاه قضایی شدند که با دستور قاضی مقرر شد برای ادامه تحقیقات تحویل پلیس آگاهی خراسان‌رضوی شوند.


کد مطلب: 378149

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/analysis/378149/افشای-راز-کیف-های-سرقتی-مشهد

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com