کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

هاشمی، بازداشتی فتنه 88 را به عنوان مشاور خود منصوب کرد

4 شهريور 1393 ساعت 9:22

بازداشتی فتنه 88 و مدیر سایت های تندرو و فتنه گر آینده نیوز، بازتاب و بازتاب امروز با حکم هاشمی رفسنجانی، مشاور وی شد.


به گزارش روز جهان، ایرنا به نقل از دفتر هاشمی رفسنجانی گزارش داد که رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام طی حکمی فواد صادقی را به سمت مشاور فرهنگی و رسانه ای خود منصوب کرد. در متن این حکم آمده است:

جناب آقای دکتر فواد صادقی

نظر به تعهد ، تجربه وتخصص جنابعالی و آشنایی با فرایندها وفعالیت های اجتماعی، فرهنگی وعلی الخصوص رسانه ای ، بدینوسیله به عنوان مشاور اینجانب در امور فرهنگی ورسانه ای منصوب می گردید.

امید است با توکل به خداوند متعال وبا صداقت کاری، امانتداری وقانون مندی در انجام امور محوله موفق باشید.

آیا این‌بار هم آقای هاشمی از سوابق مشاور خود ابراز بی اطلاعی می‌کنند؟

به گزارش نسیم، فواد صادقی بازداشتی فتنه ۸۸ و مدیر سایت های ضد انقلابی چون بازتاب و آینده بوده که از سوی قوه قضاییه فیلتر و توقیف شده بودند.

وی یکی از حامیان سرسخت خاندان هاشمی رفسنجانی است که در دوران ثبت نام و عدم احراز صلاحیت اکبر هاشمی رفسنجانی برای انتخابات ریاست جمهوری ۹۲، با فضاسازی های رسانه ای برای تخریب نظام اسلامی دست به اقدامات گسترده ای زد.

فواد صادقی پیش از این در یکی از بزرگترین بنگاه های اقتصادی کشور و آن هم به دلیل نزدیکی به خاندان هاشمی و علی رغم همه سوابق قضائی و محکومیتی قبلی، به عنوان معاون عمرانی صندوق بیمه اجتماعی روستائیان و عشایر منصوب شده بود و پس از آن به مجمع تشخیص راه یافته و در روزهای اخیر به سمت مشاور ریاست مجمع منصوب شده است.

از سویی دیگر هاشمی رفسنجانی پیش از این عبدالحسین هراتی که دارای سابقه توهین به مقام شامخ بنیانگذار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) بود را به عنوان مشاور خویش در مجمع منصوب کرده بود که با واکنش های بسیار شدیدی از جانب دلسوزان نظام و انقلاب روبرو شده بود. چنانکه در همان ایام صفار هرندی در جلسه مجمع تشخیص در واکنش به این انتصاب و حضور هراتی در چنین جایگاهی خطاب به ریاست مجمع گفته بود: "متأسفانه اخیراً نام فردی هتّاک در انتصابات دانشگاه آزاد اسلامی مطرح شد که خوشبختانه پس از بررسی‌ها در این دانشگاه، وی عزل شد ولی گفته می‌شود که نامبرده هنوز هم مشاور رسانه‌ای در مجمع تشخیص است که البته ما بعید می‌دانیم. خوب است جنابعالی این موضوع را تکذیب کنیدکه ." هاشمی‌رفسنجانی هم در پاسخ به این اظهارات، ضمن تشکر از صفارهرندی، گفت: مدت‌ها از وی بی‌خبر بودیم تا اینکه اخیراً با مراجعه به رئیس دفتر اینجانب و اعلام آمادگی برای همکاری و خدمت به نظام، بدون اطلاع از سوابق چند سال گذشته ایشان، در دانشگاه آزاد اسلامی مشغول به کار شد که بلافاصله پس از افشای مقاله هتّاکانه، از مسئولیت چند روزه خود عزل شد و در دفتر هم من حکم نداده بودم و مشاور بنده هم نبود و در دفتر بنده هیچ‌گونه مسئولیتی ندارد.

این سخنان هاشمی و ابراز بی اطلاعی وی از سوابق هراتی آن هم پس از صدور حکم و سپس عزل وی در شرایطی مطرح شد که با فشار افکار عمومی و رسانه های انقلاب اسلامی سابقه هتاکی و فتنه گری عبدالحسین هراتی برای همه عیان شده بود، اما با این حال امروز مجددا افکار عمومی و جامعه انقلاب کشور شاهد انتصاب عجیب دیگری در دفتر مجمع رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام هستند، چنانکه بعد از اعلام خبر این انتصاب، سوال اذهان عمومی و رسانه ها این است که آیا آقای رئیس از سوابق خاص فواد صادقی هم بی خبر بوده اند و قرار است پس از مدتی با افتادن حجاب ها برای عامه مردم، ایشان مجددا از خود سلب مسئولیت کرده و همه اتفاقات را به گردن کارمندان جزئ دفتر خود واگذار کنند؟


کد مطلب: 377027

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/analysis/377027/هاشمی-بازداشتی-فتنه-88-عنوان-مشاور-خود-منصوب

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com