کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

پاسخ عجیب انصاری به دغدغه وکلای مردم درباره وزارت علوم

25 مرداد 1393 ساعت 14:51

معاون پارلمانی رئیس جمهور با سیاسی خواندن استیضاح وزیر علوم، گفت که اگر فرجی دانا هم عزل شود، دولت فردی را جایگزین وی می کند که ادامه دهنده رویکرد فرجی دانا باشد.


به گزارش جهان به نقل از ایسنا، حجت الاسلام مجید انصاری در دیدار اعضای شورای هماهنگی دانشجویان اصلاح‌طلب شهر تهران گفت: واقعیت این است که این استیضاح از دید من یک استیضاح سیاسی است. البته برای این استیضاح سیاسی مستندات و دستاویزهایی داشتند و ممکن است برخی از استیضاح‌کنندگان هم به خاطر برخی دلایل و موارد به این استیضاح پیوسته باشند و نمی خواهم بگویم که عین ۵۱ نفری که استیضاح را امضا کردند، نظر سیاسی دارند اما شاکله استیضاح سیاسی است چون از همان اول آن جریان مخالف بود و جریانی است که مخالفتش با دولت آشکار است.

انصاری ضمن تاریخی دانستن این استیضاح، بیان داشت: بنای جناب آقای دکتر فرجی‌دانا دفاع محکم و قاطع است. درخواست دولت هم همین است که در دفاع از دولت و ملت و دانشگاه ایشان ضمن حفظ متانت و حرمت جایگاه تریبون مجلس در قاطعیت دفاع کم نگذارند.این یک استیضاح تاریخی است و دولت تمام قد از آقای دکتر فرجی‌دانا حمایت خواهد کرد.

وی در پایان در رابطه با گزینه های احتمالی وزارت علوم در صورت رای آوری استیضاح، بیان داشت: با فرض آن که استیضاح رای بیاورد، گزینه بعدی قطعا کسی خواهد بود که تغییری در خط مشی وزارت علوم ایجاد نخواهد کرد.


کد مطلب: 375400

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/analysis/375400/پاسخ-عجیب-انصاری-دغدغه-وکلای-مردم-درباره-وزارت-علوم

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com