شنبه ۵ خرداد ۱۴۰۳ - 25 May 2024
 
۰

مستندی درباره «عرضه و فروش کتاب»

سه شنبه ۲۱ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۳۸
کد مطلب: 374751
سفیرفیلم اثر حمایتی جدیدی با موضوع کتاب را در دست ساخت دارد. این مستند با بررسی نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، به واکاوی وضعیت عرضه و فروش کتاب در کشور می‌پردازد.
به گزارش جهان به نقل از سفیرفیلم، علی جمالی، معاون تولید این موسسه از ساخت مستند جدیدی با موضوع کتاب خبر داد و گفت: «این مستند کوتاه در قالب طرح مستندسازی حمایتی سفیرفیلم کلید خورده است. این مستند با بررسی نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران و مصاحبه‌ با برخی فعالان و کارشناسان حوزه نشر، به واکاوی وضعیت عرضه و فروش کتاب در کشور می‌پردازد.»

جمالی درباره وضعیت تولید این مستند بیان داشت: «طرح اولیه این مستند از آقای مجید فضائلی است و با حمایت سفیرفیلم، خود ایشان کارگردانی این اثر را برعهده دارند. تصویربرداری این مستند از اوایل اردیبهشت ماه سال جاری همزمان با برگزاری نمایشگاه کتاب تهران آغاز شد و هم‌اکنون مراحل اولیه ساخت آن به اتمام رسیده است.»

معاون تولید سفیرفیلم در ادامه افزود: «سفیر در طرح حمایتی خود بنا دارد با حمایت آموزشی، مالی و فنی از ایده‌های مطلوب مستندسازان جوان، فرصتی را جهت شکوفایی استعداد آنها فراهم نماید. نهایتاً آثار تولیدی در این طرح پس از ارزیابی و در صورت دارابودن کیفیت مناسب خریداری خواهند شد.»
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *