جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 17 May 2024
 
۰
۱

گزارش تمرین امروز سرخپوشان

يکشنبه ۱۹ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۹:۲۴
کد مطلب: 374531
تمرین امروز پرسپولیس با یک دقیقه سکوت بازیکنان به دلیل حادثه غم‌انگیز سقوط هواپیما دنبال شد.
به گزارش جهان به نقل از فارس، تمرینات تیم فوتبال پرسپولیس در نوبت بعد از ظهر از ساعت ۱۸ و ۲۵ دقیقه در ورزشگاه درفشی‌فر با حضور ۵۰ هوادار دنبال شد.

در این تمرین ابتدا قرمزپوشان با مولایی بدن‌های خود را گرم کردند و سپس علی دایی خودش دست به کار شد و موانعی را روی زمین چمن کاشت تا بازیکنان مرور کارهای تاکتیکی را در دستور کار خود قرار دهند.

در ابتدای تمرین نیز دایی ۲۵ دقیقه در گوشه‌ای از زمین برای بازیکنان صحبت کرد و سپس بازیکنان و کادر فنی به دلیل سقوط هواپیمای مسافربری و کشته شدن تعدادی از هموطنان‌مان یک دقیقه سکوت کردند.

تعدادی از لیدرها در تمرین امروز پرسپولیس حضور داشتند و در اقدامی عجیب به صادقیان توصیه می‌کردند از هرگونه مصاحبه در خصوص محرومیت سه ماهه‌اش بپرهیزد و صادقیان در پاسخ تنها به لبخندهای معنادار بسنده می‌کرد.

اعضای یک مدرسه فوتبال هم در تمرین امروز حضور داشتند.

هواداران پرسپولیس پلاکاردی را به ورزشگاه درفشی‌فر آورده بودند که روی آن نوشته شده بود «از اول اهل رسوایی نبودیم، سه گل در ۱۰ دقیقه ما نبودیم. چه احساس خوشی دارم نسبت به تیمم، خدا را شکر که ۶ تایی نبودیم».

تعدادی از هواداران مقابل درب ورزشگاه درفشی‌فر مناظره تشکیل داده بودند و درباره مسائل مختلف گفت‌وگو می‌کردند. آنها معتقد بودند که باید به علی دایی حداقل تا نیم‌فصل فرصت داد و سپس عملکرد او را بررسی کرد. ضمنا موضع‌گیری علیه اعضای هیأت مدیره داشتند و معتقد بودند آنها دلیل اصلی به حاشیه بردن تیم پرسپولیس هستند.

یکی از هواداران می‌گفت کاظم‌پور اولین نفری بود که برای اینکه خودش را معرفی و بر سر زبان‌ها بیندازد از رحیمی انتقاد کرد و او چه کاره پرسپولیس است و اصلا از کجا وارد این فوتبال شده است؟ تعدادی هواداران در مورد محرومیت صادقیان صحبت می‌کردند و معتقد بودند دلیل اصلی بزرگ کردن بازیکنان مطبوعات هستند چون حتی با محرومیت این بازیکن او تیتر یک اکثر روزنامه‌ها می‌شود.

علی دایی در تمرین امروز با پوشه‌ای که در دستانش بود جدیت بیشتری نسبت به گذشته داشت و با فریادهایش بازیکنان را در کنار پیروانی راهنمایی می‌کرد. البته تمرینات امروز پرسپولیس نیز شکل جدیدی به خود گرفته بود. دایی هر وقت می‌دید بازیکنان کم‌کار هستند با فریادهای بلند به سمت آنها می‌رفت و راه و روش جایگیری و نحوه زدن توپ را به آنها آموزش می‌داد.

هادی نوروزی در تمرین امروز بعداز ظهر غایب بود.

دغاغله امروز به فیزیوتراپی پرداخت.

گفته می‌شود علیرضا امامی‌فر به عنوان دستیار دایی انتخاب شده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


ضد مافیای وزارت ورزش وفدراسیون فوتبال و کمیته داوران .سازمان لیگ
مافیا دست از سر پرسپولیس بردار