سه شنبه ۱ خرداد ۱۴۰۳ - 21 May 2024
 
۰

سوغات حجاج تمتع را پست توزیع می‌کند

يکشنبه ۱۹ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۵:۴۷
کد مطلب: 374487
مدیرعامل شرکت پست از توافق فرودگاه بین‌المللی امام خمینی(ره) در زمینه توزیع بار حجاج استان تهران از سوی شبکه پستی خبر داد.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، حسین مهری با بیان این مطلب گفت: با مقامات کشور عربستان مذاکراتی طولانی داشته‌ایم تا هدایا و سوغات حجاج در مدینه و مکه تحویل پست عربستان شود و توزیع آن توسط شرکت پست جمهوری اسلامی ایران صورت گیرد.

وی با بیان اینکه این طرح امسال برای اولین بار انجام می شود، ادامه داد: در نشست مشترک شرکت پست با چلندری مدیرکل فرودگاه‌های بین‌المللی امام خمینی (ره)، طرفین در خصوص قبول و توزیع بار حجاج توسط شرکت پست توافق کردند.

رئیس هیات مدیره پست ادامه داد: براساس این فرایند طراحی شده، هنگام مراجعت حجاج استان تهران، پست با استقرار در فرودگاه بار آنها را قبول و ظرف ۴۸ ساعت در نشانی توزیع می‌کند.

او با بیان اینکه این طرح به منظور تسهیل سفر معنوی حجاج انجام خواهد شد ادامه داد: از این پس با انتقال پرواز حجاج از فرودگاه مهرآباد به فرودگاه امام خمینی (ره) ارائه خدمات بار حجاج توسط پست انجام می‌شود.

مهری در پایان تصریح کرد: فاز نخست این خدمت درباره توشه بار زائرین حج تمتع تهران اجرایی می‌شود و در فاز بعدی به تمامی سفرهای عمره در سراسر کشور نیز تعمیم خواهد یافت.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *