جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 3 May 2024
 
۰

گلزنی آزمون در هفته‌ دوم لیگ روسیه

يکشنبه ۱۹ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۰۹:۳۸
کد مطلب: 374400
روبین کازان با گلزنی سردار آزمون از شکست برابر ترک گروزنی گریخت. گل آزمون در این دیدار دویستمین گل خارج از خانه باشگاه روبین کازان بود.
به گزارش جهان به نقل از ایسنا، هفته‌ دوم رقابت‌های لیگ روسیه شب گذشته (شنبه) با برگزاری چند دیدار آغاز شد که در یکی از دیدارهای برگزار شده روبین کازان برابر ترک گروزنی با تساوی یک بر یک متوقف شد.

تک گل روبین کازان را در این دیدار سردار آزمون در دقیقه‌ ۸۷ به ثمر رساند.

روبین کازان که در هفته‌ نخست لیگ روسیه برابر اسپارتاک مسکو شکست سنگین چهار بر صفر را متحمل شده بود اکنون توانست اولین امتیاز خود را در رقابت‌های این فصل روسیه به دست آورد.

ستایش سرمربی روبین‌کازان از آزمون

رینات بیلیاتدینف از عملکرد مهاجم جوان تیمش در لیگ روسیه ابراز رضایت کرد. سردار آزمون، مهاجم جوان ایرانی که شب گذشته گل تساوی‌ تیمش را در دقیقه‌ ۷۸ به ثمر رساند، بازی خوبش را در وقت‌های اضافه تکمیل کند و گل دوم تیمش را به ثمر برساند، اما ضربه او به دیرک دروازه اصابت کرد.

البته گل آزمون در این دیدار دویستمین گل خارج از خانه باشگاه روبین کازان بود.

رینات بیلیاتدینف، سرمربی روبین کازان از عملکرد مهاجم ایرانی تیمش راضی است. او از این که پای مهاجم جوان تیمش در هفته‌ دوم لیگ روسیه به گل باز شد، ابراز رضایت کرد و گفت: این مهاجم جوان در هفته‌های باقی مانده لیگ روسیه نیز گلزنی خواهد کرد.

بیلیاتدینف پس از تساوی یک بر یک روبین کازان برابر گروزنی درباره عملکرد سردار آزمون، گفت: از عملکرد آزمون در این دیدار کاملا راضی هستم، هر چند او می‌توانست گل دوم را نیز به ثمر برساند. سردار نسبت به فصل گذشته پیشرفت بیشتری کرده و به خاطر همین است که من او را به عنوان مهاجم نخست خود انتخاب کردم. باشگاه کاملا به آزمون اعتماد دارد و مطمئن است که او می‌تواند در ادامه فصل نیز روند گلزنی خود را ادامه دهد.

سرمربی روبین‌کازان ادامه داد: ما برای موفقیت به گل‌های آزمون نیاز داریم، اما فعلا هفته‌ دوم لیگ است و نباید انتظار زیادی از ما داشت.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *