يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 5 May 2024
 
۹
۳۵

توهین اعتماد به کارکنان شهرداری

يکشنبه ۱۹ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۰۸:۴۱
کد مطلب: 374382
روزنامه اصلاح طلب اعتماد به بهانه دفاع علی مطهری از طرح افزایش کرامت و تفکیک کارکنان شهرداری تهران، مطهری و مردان شاغل را شهرداری به مورد توهین قرار داد.
توهین اعتماد به کارکنان شهرداری
به گزارش جهان، این روزنامه زنجیره ای در گزارشی ابتدا با تعریف و تمجید از مطهری و باز کردن نوشابه برای وی، نوشته است: مطهري بعد از اعتراضات سال ۸۸ بيش از هر كسي سعي كرده جانب انصاف را رعايت كند و تا همين امروز هم از ضرورت تعيين تكليف معترضان براساس قانون دفاع مي‌كند. او در هيات نظارت بر مطبوعات هم حامي قدرتمندي براي روزنامه‌هاي منتقد بوده است و قانون اساسي را مطابق نامه‌يي كه براي غلامحسين اژه‌يي نوشته «براي اجرا مي‌داند نه تشريفاتي».

این روزنامه در ادامه عنوان کرده است که "حالا علي مطهري با چنين ويژگي‌هايي نامه‌يي به محمدباقر قاليباف نوشته و از اقدام او براي جداسازي جنسيتي در شهرداري‌ها حمايت كرده است. او در اين نامه دليل دفاعش از اقدام قاليباف را به ذات سركش غريزه جنسي در انسان‌ها حواله مي‌دهد و مي‌نويسد «خالق ما انسان‌ها كه به سركشي غريزه جنسي خوب توجه دارد و خواهان نيل انسان‌ها به سعادت خودشان است و ما را از خودمان بهتر مي‌شناسد، دستور داده است كه حتي‌المقدور از اختلاط بپرهيزيد و اگر به زعم مخالفان، با اين حكم كرامت انساني ما انسان‌ها مخدوش و به ما توهين شده است، ريشه اين امر را بايد در خلقت خود و حكمت خالق جست‌وجو كرد.» ... سوال ما اينجا فقط از علي مطهري است و آن اينكه اين انسان ضعيف‌النفس مغلوب غرايز سركشي كه در اين نامه توصيف مي‌كند چه ارتباطي با آن انسان حق‌طلبي كه سال‌ها در دفاعش نامه‌نگاري كرده دارد؟ اگر آدمي آنقدر ضعيف است كه با ديدن همكارش در يك اتاق، نهاد خانواده‌اش سست مي‌شود چگونه مي‌تواند قدرت داشته باشد و سركوب نكند؛ پول ببيند و اختلاس نكند؛ تريبون داشته باشد و تهمت نزند؟

به ادعای این روزنامه "اختلاط و بي بندو باري كه شهيد مطهري در زمانه پهلوي بدان اشاره كرده‌اند چه ارتباطي به ادارات حال حاضر دارد كه زنان همه از پوشش اسلامي استفاده مي‌كنند؟ آيا در ادارات ايران در نظام جمهوري اسلامي اصول عفاف رعايت نمي‌شود؟ و اساسا به كاربردن كلمات «مردان شكارچي»، «اختلاط و بي‌بند و باري زنان»، «كام گرفتن با هزينه ناچيز» چهار دهه بعد از انقلابي كه زمينه تحصيل زنان و حضور آنها در جامعه را چند برابر كرد كلمات مناسبي هستند؟"

روزنامه اعتماد در پایان با تفسیر به رای یک خاطره از امام، مردان شاغل را شهرداری به مورد توهین قرار داده و نوشته است:‌ شايد بهتر بود آقاي مطهري عادل و منصف هم به تاسي از بنيانگذار انقلاب به آقاي قاليباف مي‌نوشتند كه لازم است كاركنان مرد شهرداري در تقويت نفس خود بكوشند من در حجاب زنان ادارات نشانه‌هايي از خلاف عفت و عوامل انحراف و تحريك نمي‌بينم.

این ادعاهای مغلطه آمیز اعتماد در حالی است که در بسیاری از ادارات عفاف و حجاب رعایت نمی شود و در موارد زیادی آقایان مدیر بدون هیچ توجیهی از منشی های زن آن هم از نوع بدپوشش برای خود استفاده می کنند. همچنین باید گفت ادعاهای روزنامه ای هرگز قابل استناد نیست و لزوم حفظ کرامت زنان به عنوان کانون خانواده را باید در اصول دینی و مراجعه به علل طلاق های گسترده و فجایع، آمارهای وحشتناک از هم پاشیدگی خانواده ها و خیانت هایی جستجو کرد که گاه به واسطه یک زمینه سازی ساده در محیط کار رقم خورده است؛ زمینه ای که برچیدن آن نه تنها به فضا و راندمان کاری لطمه نمی زند که آزادی و حفظ بیشتر کرامت بانوان را در پی دارد.

البته برای کسانی همانند همکاران سابق روزنامه های زنجیره ای و عوامل امروز رسانه های ضدایرانی که اعتقادی به اصول دینی ندارند و حتی مروج بی بند و باری هستند، اجرای احکام دینی در جامعه قابل تحمل نیست.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


علی
Iran, Islamic Republic of
قابل توجه آقای مطهری ، ببین با طناب کیا داری میری تو چاه . این طناب پوسیده است ، تو را وسط راه میندازه تو چاه .
قبول کنیم که علی مطهری بد دفاع کرده
Spain
خیلی این روزنامه های تندرو و بی بته را جدی نگیرید ، این تصمیم گرفته شد تمام ، این تندروها خودشان را از سقف آویزوان هم کنند توفیری نمی کند ، محل به اینها بگذارید بیشتر دور بر می دارند ...
اینها همان هایی هستند که تا دیروز علی مطهری را مدرس زمان !!! می خواندند ...
بهار
جالبه همه بهتر از خدای خالق انسان،انسان را میشناسند و میتونند برای انسان طرح بریزند !!!! عجیبه که هر قدر مراتب ایمان فرد بیشتر میشود مثلا عرفا،بیشتر در مسائل شرعی حدود رو رعایت میکنند وهر قدر ایمان ضعیف تره ،در این مسائل بی خیالتر میشن !!!!!!!
یا این روزنامه ها فساد رو نمیبینند که بعیده نبینند یا اینکه میبینند و مغرض اند
محمد
الان این توهین که گفتین دقیقا کجا بود؟آ[ه خداییش اگه انصاف ندارین لاقل کار خبرنگاریتون رو درست انجام بدین
الان این توهین بود یا اقدامات امثال شما که حتی از خودتون هم مطمئن نیستین و میخواین همه جا تفکیک جنسیتی راه بندازین!!!
Iran, Islamic Republic of
منظورتون از توهین کدوم قسمتش بود؟ یه نگاه به اخبار خودتون بیندازید تا معنای توهین رو بفهمید
Iran, Islamic Republic of
آقا انصافا به این می گن زندگی! زن و مردی که همسر همدیگر هستن صبح از خونه بیرون می زنن که برن اصطلاحا درآمد کسب کنن برای امرار معاش و آرامش! خانواده بعد تو اصل ماجرا که می بینیم از صبح وقت هر دو بیرون از منزل با انواع آدما!!!(مرد، زن، ارباب رجوع و ..) میگذرد، حالا شب شده اومدن منزل، نه آقا حوصله داره نه اون خانمش!! کافیه بچه هم داشته باشن که از مهد و مدرسه باید با هزار دنگ و فنگ بیارنش منزل!!
سوال: شما برای این نوع زندگی چه اسمی گذارید؟
علی
Iran, Islamic Republic of
ناراحت نشوید، چون اعوان و انصار اعتماد نویسان همان مسیح علینژادها هستند که چون به خلوت میروند کشف حجاب میکنند!!! اینها اساسا بویی از اسلام و معنویت نبردند! ولی تا دلتان بخواد با انحراف و ابتذال قرابت و رفاقت دارند!!
یک رهگذر
چند سال قبل در همین سایت جهان خبری خواندم درباره دستگیری چند نفر در یک اداره که رابطه حیوانی از نوع ضربدری....
پناه بر خدا
کسانیکه به کا قالیباف خرده میگیرند اغلبشان یا ناآگاهند و یا ...
خدا رحم کند

آدم باید غیرت و تعصب داشته باشد حتی اگر در دینداری می لنگد
علی
Iran, Islamic Republic of
مخالفت با علی مطهری نباید شما اینقدر حساس کند و صحبت های درست اورا هم زیر سئوال ببرید پرهیز از اختلاط دستور شرع مقدس است و وجود غریزه نیز غیر قابل انکار است و فطرت انسان ها نیز ثابت است و قبل و بعد از انقلاب ندارد
Iran, Islamic Republic of
تهذیب نفس کردن سرکوب کردن نیاز واقعی انسان نیست
کاری که دوستان به اسم تهذیب نفس می کنند عادی کردن روابط و بی میلی جنسی است که سبب کم فروغ شدن کانون خانواده , استفاده وسیع از داروهای محرک جنسی جهت برگرداندن میل طبیعی و سالم است که متاسفانه به دلیل به توجهی و بی اهمیت بودن عدم اختلاط جنسی صورت می گیرد
از طرف دیگر چه کسی گفته زن و مرد با هم تفاوت ندارد
مرد و زن به لحاظ ماهیتی با هم تفاوت ندارند هر دو انسانند هر دو در مسیر تقوای الهی باید پیش بروند و هر که تقوایش بیشتر ارزشش بالاتر نه مرد دارد نه زن , نه سیاه دارد نه سفید, نه غنی دارد نه فقیر
ولی این دلیل انکار تفاوت های جسمانی و کارکردهای مادی نمی شود خداوند در قرآن فرموده " وَلَا تَتَمَنَّوْا مَا فَضَّلَ اللَّهُ بِهِ بَعْضَكُمْ عَلَىٰ بَعْضٍ ۚ لِلرِّجَالِ نَصِيبٌ مِمَّا اكْتَسَبُوا ۖ وَلِلنِّسَاءِ نَصِيبٌ مِمَّا اكْتَسَبْنَ ۚ وَاسْأَلُوا اللَّهَ مِنْ فَضْلِهِ ۗ إِنَّ اللَّهَ كَانَ بِكُلِّ شَيْءٍ عَلِيمًا 32 سوره نساء
و این آیه نشان از تفاوت های زن و مرد دارد و در جایی دیگر خداوند همین تقاوت ها را دلیلی بر قیمومیت و سرپرستی مرد می داند
این تفاوت ها در کرامت انسانی نیست در تقوای الهی و قرب الهی نیست اگر دقت کنید می بینید خانم فاطمه زهرا از مقرب ترین انسان ها در پیشگاه خداوند است.
من نفهمیدم موضعت چیه؟
لعنت خدا بر مخالفان حکم خدا
خیلی خوب نوشته که
ایشون از امام نقل قول کرده که امام هم هیچ توهینی صورت نداده
مجتبی
دیگه چی؟اعتماد وکارکنان بی بی سی بسیار قوی النفس هستند واصلا لا تحریک!!
خصوصا بی بی سی با ان سابقه ی درخشان در قوی النفس بودن
ما هم با تفکیک جنسیتی موافقیم...باید در همه جای کشور همین اتفاق بیفتد تا مشکلات کشور کم شود...اصلا یکی از دلایل تورم همین اختلاط زن ومرد در جامعه است..گرانی و بیکاری و فساد اداری و تبیعض هم خیلی مهم نیست ولی اختلاط خیلی مهم است که باید رفع شود که شد
saman
تفکیک جنسیتی در جاهایی که ضرورتی برای در کنار هم بودن خانم و آقا نیست کار بسیار خوب و منطقی هست. حالا نمیدونم بعضی ها چرا مشکل دارند و سعی میکنن خودشونو عالم هم جا بزنن
ایرانی همچو ارش
Iran, Islamic Republic of
جالبه که این روزنامه زنجیره ایها از رو ام نمیرن،دیگه علنی جلو اجرای قوانینه شرعی موضع میگیرن،من فکر میکنم از موقعی که هاشمی قبح شکنی میکرد با حرفاش،این اخلاقو در بعضی از اصلاحاتیا نهادینه کرد.
با این تحلیل اصلاح طلبان باید اروپائی ها که از ازادی زیادی برخوردارند از نفس بسیار قویی هم در برخورد با زنها برخوردار باشند . البته باید پیرمردهای 80 ساله بی بی سی را که مشهور به تجاوز به کودکان هستند از این مجموعه کم کنیم . نوزادان که زبان برای دفاع از خود در مقابل پاتال های بی بی سی ندارند و اگر نه انها هم حرف هائی برای گفتن دارند .
Finland
شهردارى كار درستى كرده ، همه جا بايد اين كار را بكنند ، كثافت سراسر منظره جامعه را پوشانده است
Iran, Islamic Republic of
متن درست ومنطقی اعتماد کاملا متین میباشد و درعوض تحلیل و نوشتار شما مغرضانه و ... می باشد
ali
Iran, Islamic Republic of
ای کاش به جای این سیاست بازیهای شهرداری آقایان سعی در از بین بردن انواع فسادها ساری وجاری در ادارات ونهادهای زیر مجموعه می پرداختند.ودنبال چرندات نروید.
اگه بخدایی که به انسان وجدان داده اعتقاد داشته باشید!قبول میکنید که روزنامه راست گفته.جهان نیوز اول متن کامل مقاله و بزار بعد بیا بشین واسه خودت تحلیل کن!!جرات داری منتشر کن.
خوب کاری کرده روزنامه اعتماد حتما مشکل داشتند کارکنان مرد در شهرداری !!
دقت کنید این امثال شما هستید که کلأ فکر و ذهنتون در مقوله زیر شکم میچرخه و همش دنبال تفکیک و این داستانا هستید و به زن و مرد ایرانی توهین میکنید.
شانس آوردیم wc زنان و مردان در اروپا و آمریکا از هم جداست مگر نه دوستان اصلاح طلب فریاد آزادی سر میدادند که wc هم در کشور باید مختلط باشه..
آقای اعتماد:
پس به سید محمد خاتمی هم بگید نفسش رو قوی کنه نه اینکه توی ایتالیا با 4 تا زن دست بده....
جالبه این آقایون اصلاح طلب عجب نفس تزکیه شده ای دارن که در هر همایشی هر خانمی رو میبینن دست میدن و.... -
پس هیچگونه اقدام پیشگرانه ای در مورد فساد اقتصادی هم اجرا نشود! کارمندی که تلاش می شود حتی الامکان زمینه ی فساد اقتصادی را برایش محدود کرد وگرنه احتمال اختلاسش بالا می رود چه تضمینی وجود دارد که تریبون داشته باشد و تهمت نزند و ...؟! پس چک سفید امضا به همه بدهید و همه چیز را بی پروا آزاد کنید و صرفا روی تزکیه ی نفس تاکید کنید. براستی خود به نادانی زدن بدتر از نادانی است.
عالی
Iran, Islamic Republic of
اونوقت ادعاهای تو فقط قابل استناده جهان؟
تو خوبی؟همه بدن؟
پ نه پ.تو خوبی ؟
Iran, Islamic Republic of
کارگران زمانی مورد توهین قرار گرفتند که کرباسچی همه را اخراج کرد و کفت شرکت های پیمان کار قرارداد ببندند و پا برهنگان که به قول امام صاحبان اصلی انقلاب بودند بروند و افقانی ها بیایند کار کنند که تعهدی برای انها نداشته باشند/؟؟/
چه خوب است دولت نسبت به مردم خود متعهد نباشد تا بخواهد برای انها کاری کند..؟
به به ؟/
Iran, Islamic Republic of
این خاطره از امام(ره) را خیلیها شنیده اند که فرموده بودند به خانمی که در منزل ایشان خدمت میکردند و با مانتو رفت و آمد داشتند بگویید که چادر سر کنند. آیا حضرت امام هم به زعم باطل آقایان نیاز به تقویت نفس داشتند؟