دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 6 May 2024
 
۵
۸

نظرسنجی جالب ارگان دولت از ۱۷ کارشناس اقتصادی

چهارشنبه ۱۵ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۰۷:۲۹
کد مطلب: 373852
نظرسنجی ارگان دولت از ۱۷ کارشناس اقتصادی نشان می‌دهد از نگاه ۵۹ درصد کارشناسان، وعده‌های دولت برای خروج از رکود تولید و ایجاد اشتغال محقق نشده است.
نظرسنجی جالب ارگان دولت از ۱۷ کارشناس اقتصادی
به گزارش جهان به نقل از کیهان، طبق این نظرسنجی که در سالگرد تشکیل دولت انجام شده ۵۹ درصد کارشناسان معتقدند وعده‌های دولت در زمینه مذکور محقق نشده است. ۲۳ درصد معتقدند کمتر از ۵۰ درصد وعده‌ها در این زمینه محقق شده و ۱۸ درصد می‌گویند بیش از ۵۰ درصد محقق شده است یک نفر هم می‌گوید وعده‌ها محقق شده است.

تحقق یا عدم تحقق وعده عدالت اقتصادی و مبارزه با رانت و فساد سؤال دیگر روزنامه ایران است که ۷۰ درصد کارشناسان گفته‌اند این وعده محقق نشده یا کمتر از ۵۰ درصد محقق شده است. ۶ درصد (یک نفر) می‌گوید محقق شده و ۲۴ درصد معتقد است بیش از ۵۰ درصد تحقق یافته است.

به نوشته روزنامه ایران همچنین در پاسخ این پرسش که آیا دولت در زمینه ثبات اقتصادی و مهار تورم توانسته به وعده خود عمل کند یا نه، ۲۴ درصد به گزینه «محقق شده»، ۲۹ درصد به گزینه «بیش از ۵۰ درصد محقق شده»، ۲۹ درصد به گزینه «کمتر از ۵۰ درصد محقق شده و ۱۸ درصد به گزینه «وعده‌ها محقق نشده» رأی داده‌اند.

ابراهیم رزاقی، بهمن آرمان، مهدی تقوی، بهنام ملکی، هادی زنوز، جمشید پژویان، محمدباقر صدری، مهدی طغیانی، علی دینی،حسن امیرتاش، علی نقی خاموشی، آلبرت بغزیان، محمدرضا پورابراهیمی، عبدالکریم رجبی، سیدمحمدحسین میرمحمدی و ایرج ندیمی در این نظرخواهی شرکت داشته‌اند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


منتقد بی سواد بی شناسنامه
Iran, Islamic Republic of
این که کاملاً مشخص است دولت برای کنترل تورم، سیاست رکورد را در پیش گرفته و بر این اساس جناب سخنگو ی محترم اعلام می کند که تورم کاهش یافته است!!!
حسن
Iran, Islamic Republic of
احتمالا تمام نظر دهندگان عزیزان پایداری بوده اند
قبض آب و برق نسبت ب سال 91 دو برابر شده، اجاره مسکن هم همینطور.
عیب نداره. ........
فقط قبض اب و برق نیست
قیمت بنزین
قیمت خودرو
قیمت لبنیات
قیمت مواد غذایی
قیمت مسکن
حالا خوبه ارگان دولت این نظرسنجی را انجام داده ،
خوب شما افسادطلب های تندرو که همه جا نظر می دید اونجا هم نظر می دادید !
تا کی با این فرافکنی ها می خواهید بی کفایتی خودتان را ماله کشی کنید ؟
hosein
با ویرانه ای که دولت قبل تحویل داد نباید بیش از این انتظار داشت!!!
اگر اینگونه بود پس چرا قول 100 روزه داد ؟
بعد هم قبل از احمدی نزاد آقایان خاتمی و هاشمی 16 سال کشور را ویران کرده بودند ...
به نظر من احمدی نزاد خیلی فعالتر بود و خیلی هم کار کرد حیف چشم عدهای نمیتونه نمی تونه نکات مثبت او را ببینه انگار ....