جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 17 May 2024
 
۰
۳

ورود شورای پایتخت به موضوع "روغن پالم"

سه شنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۲۹
کد مطلب: 373733
رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری با تاکید بر اینکه اضافه نمودن روغن پالم به شیر به هیچ عنوان مورد تایید ما نیست، تصریح کرد: این اقدام سلامت شهروندان را به صورت جدی تهدید می‌کند و لازم است وزارت بهداشت و درمان مداخله جدی برای نظارت داشته باشد.
به گزارش جهان، رحمت‌الله حافظی در گفت‌وگو با ایسنا،‌ درباره مطرح شدن خبری مبنی بر اضافه نمودن روغن پالم به شیر اظهار کرد: این مسئله از نظر بهداشتی و سلامت مورد تایید نیست و انتظار داریم وزارت بهداشت با مداخله و نظارت بیشتر مانع از این اقدام شود.

وی با اشاره به اینکه ترانس موجود در روغن پالم بسیار بالاست و عوارض متعددی بر سلامت جسمی افراد از جمله بیماریهای قلبی و عروقی دارد، تصریح کرد: این اقدام سلامت شهروندان را به صورت جدی تهدید می‌کند و باید صاحبان صنایع و متولیان از این کار اجتناب کنند. اگرچه وزارتخانه‌های بهداشت و درمان و جهاد کشاورزی باید با افزایش حیطه نظارتی‌شان اطمینان لازم را به افکار عمومی بدهند که این موضوع حل و مسئله‌ای سلامت آنها را تهدید نمی‌کند.

رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری با تاکید بر اینکه به عنوان نماینده مردم خواستار مشخص شدن هرچه سریعتر این موضوع هستم اعلام کرد: باید بررسی‌های لازم صورت گیرد تا اگر از هر سویی تخلفی انجام می‌شود مانع آن شوند و شورای شهر این موضوع را به شکل جداگانه پیگیری می‌کند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


احمد
ضمن تشکر از وزارت بهداشت در اقدام به کشف این مهم لازم بود این وزارتخانه از این کارخانه به قوه قضائیه شکایت و نسبت به جریمه آن اقدام و در صورت ادامه کار تهدید به اعلام نام مجرم در رسانه و تعطیلی آن کنند . اینکه در ابتدا این امر رسانه ای شود وبدون ذکر نام مردم چه کنند؟
عاوی
اسم شورا که میاد یاد شورای رقابت می افتم!!
اگه مثل شورای رقابت باشه نتیجه ی ورود مشخصه...
Iran, Islamic Republic of
يعني تا كنون كسي خبر نداشت كه روغن پالم به شير اضافه مي شود ، حتماً بايد افشاگري شود تا كسي به فكر بيفتاد و جلوگيري كند ، احتمالاً اين هم مانند برج هاي هندي آلوده بعد از مدتي فراموشي سپرده مي شود .