پنجشنبه ۳ خرداد ۱۴۰۳ - 23 May 2024
 
۰

مصر پذیرای صهیونیست‌هاست

دوشنبه ۱۳ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۹:۳۸
کد مطلب: 373630
عضو شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به مسائل رخ داده در جنگ چند روزه غزه و رژیم صهیونیست گفت: جای تأسف است که مصر امروز پذیرای صهیونیست‌هاست.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، پرویز سروری عضو شورای اسلامی شهر تهران در تجمع دانشجویان مقابل دفتر حافظ منافع مصر اظهار داشت: ابراز تأسف می‌کنم که امروز مجبور شدیم مقابل دفتر حافظ منافع مصر حاضر شویم. مصر کشوری بود که زمانی انقلابیون انفتخار می‌کردند مدت کمی در آن زندگی کنند و تاریخ و سابقه طولانی در این زمینه دارند.

وی افزود: جای تأسف است که کشوری که امروز گذرگاه رفح را باز نمی‌کند، پذیرای سربازان رژیم صهیونیستی است و امکانات را برای آنها فراهم می‌کند.

عضو شورای اسلامی شهر تهران ادامه داد: مردم غزه که امروز در مواجه شدن با جنایت‌ بی‌بدیل رژیم صهیونیستی هستند، از امکانات قانونی سازمان ملل بی‌بهره هستند و رئیس سازمان ملل امروز نگران رژیم صهیونیستی و یهودیان است و خواهان متوقف شدن موشک‌باران از سوی رزمندگان مقاومت است.

سروری یادآور شد: سازمان ملل که وظیفه بی‌طرفی دارد، امروز از رژیم صهیونیستی حمایت می‌کند و حامی یکی از طرف‌های دیگر جنگ شده است.

وی با اشاره به اینکه امروز همه جنگ و دعوا برسر موضع سازش و مقاومت است، یادآور شد: همه تحرکات برای از بین بردن جبهه مقاومت است.

عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: نتانیاهو سال ۲۰۱۴ را امن‌ترین سال برای رژیم صهیونیستی می‌داند. رژیم صهیونیستی با تحلیل غلطی وارد جنگ با غزه شد، تحلیل غلط او این بود که آنها فکر کردند سوریه که به عنوان پیش قراول مقاومت بوده است، به دلیل جنگ‌های صورت گرفته دچار مشکلاتی شده است و دیگر توانایی سابق را ندارد. متأسفانه به دلیل عملکرد بدی که برخی از مسئولان حماس انجام دادند، برخی فکر کردند تشکیلات غزه بی‌سلاح است و عراق به‌دلیل درگیر شدن با آشوب‌های داخلی و داعش و سوریه و ایران به دلیل مسائل مختلف می‌توانند با مطرح کردن جنگ بحث سازش را پیش بکشند اما می‌بینند که حل دقیق مسئله غزه به آن راحتی‌ها که فکر می‌کردند، نیست.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *