جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 3 May 2024
 
۸
۸

پیام‌کودک‌غزه‌ای‌به‌اعراب لحظاتی‌قبل‌ازشهادت

دوشنبه ۱۳ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۸:۴۰
کد مطلب: 373622
فعالان رسانه ای، فیلمی را از یک پسربچه فلسطینی منتشر کردند که ۴۵ دقیقه قبل از شهادت او گرفته شده است.
پیام‌کودک‌غزه‌ای‌به‌اعراب لحظاتی‌قبل‌ازشهادت
به گزارش جهان به نقل از العالم، این کودک فلسطینی در حمله جنگنده های رژیم صهیونیستی به خانه "ابوهویشل" در اردوگاه آوارگان فلسطینی "النصیرات" شهید شد.

در این حمله ۴ کودک شهید شدند.


این کودک خردسال با زبان کودکانه خود به اعراب می گوید: ما در غزه حالمان خوب است؛ از شما متشکریم؛ ما در جنگ هستیم و حالمان خوب است؛ شما اکنون چه می کنید؛ اجساد شهدای ما زیر آوارها باقی مانده است، و کودکان ما هم در خیمه ها زندگی می کنند و می پرسند که شما کجا هستید.

ما در غزه حالمان خوب است، از شما متشکریم. دریا پشت ما است و دشمن در برابرما ولی ما همچنان می جنگیم.

هنوز به اندازه کافی از سلاح، غذا و وعده های صلح برخورداریم، و از شما متشکریم؛ جانها، زخم‌ها، آسمانها، صورتها، خونها و کفنهایمان از ما در برابر سخنها و وعده‌های شما حمایت می کنند. حال ما در غزه خوب است از شما متشکریم. حال ما در غزه خوب است از شما متشکریم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


سعید
امید به سازمانهای بین المللی مثل امید به مردگان قبرستان است.
شرم بر کسانی که به دروغ ادعای دفاع از حقوق بشر می کنند و بویی از انسانیت و بشریت نبرده اتد.
تف به غیرت نداشته سران عرب که همیت عربی را هم از دست داده اند.
خاک بر سر کسانی که برای نجات نهنگ به ساحل افتاده ای نمایش انسانیت می دهند ولی صدای ضجه ها وناله های کودکان زخمی که در دامن مادرانشان هر روز در غزه جان می دهند را نمی شنوند و خود را به کری و کوری می زنند.
دستان اوباما هم آلوده به خون کودکان خردسال غزه است چراکه از نتانیاهوی دیوانه کودک کش حمایت می کند.
به فرموده امیر مومنان علی ع هرکس موافق یا مخالف امری باشد نامش در ردیف همانان ثبت می شود(ایشان در نهج البلاغه کشته شدن شتر صالح ع را مثال میزند که آنرا یک نفر کشت ولی خداوند به اسم تمام مردمی نوشت که موافق بودند: فعقروها...)
هر کس موافق کشتار وحشیانه صهیونسیتها باشد نامش جزو قاتلین افراد بیگناه نوشته می شود
منتظر
وننگ و نفرين بر مرتجعين و خودفروختگاني بادكه به نيابت از همين صهيونيستهاي كودك كش در داخل كشور به جنگ نيابتي با اين نظام مقدس اسلامي پرداختندودرحال حاضر هم عليرغم مشاهده اينهمه دنائت و پستي و وحشي گري و نفاق دولت نامردان غربي و عربي كه با افتخار تمام از كودك كشي و جنايات بي شرمانه گرگ صفتان صهيونيست حمايت كرده و همه نوع كمك از سياسي و اقتصادي گرفته تا تأمين انواع و اقسام الات و ادوات جنگي و نظامي در اختيار اين بي شرفها قرار مي دهند,باز هم حاضر نيستند دست از دلباختگي و عشق وافر به اين بي پدر ومادرها بردارند و براي يكبار هم كه شده حتي به صورت سوري و ظاهري از اينها ابراز برائت كنند.
اين جماعت دل و دين باخته به آزادي و حقوق بشر غرب!!!! را كه تحت لواي اصطلاحي به نام اصلاح طلب !!؟؟؟ جمع شده اند وهنوز كه هنوز است نه ملت فهميده اند و نه حتي خودشان كه به دنبال رفرم و اصلاح چه چيزي در داخل اين نظامند,اگر ذره اي وجدان وشعور و وبصيرت و آزادگي و شجاعت و استقلال رأي داشتند لا اقل با ديدن اينهمه درنده خويي دولت نامردان غربي و سگ هار آنها يعني صهيونيستهاي غاصب و بي اصل و نسب به خود مي آمدند و دست از پرستش بتي به نام جهان به اصطلاح متمدن غربي بر مي داشتند و با آزاديخواهان جهان همصدا و همراه مي شدند.اما افسوس , كساني كه خود رابه خواب زده اند هرگز نتوان بيدار كرد وتا امثال اين پياده نظام مزدور اجانب در كشورهاي هدف جهانخواران وجود داشته باشنددشمنان آزادي و بشريت احتياجي به لشكر كشي مستقيم براي به زير سلطه در آوردن اين كشورها و ملتها ندارند و همين احمقها وظيفه آنها را خيلي بهتر از خودشان انجام مي دهند.
با نوشته يتان كاملاً موافقيم!
تازه به حرف امام خمینی رسیدم که می گفت خودمون باید برای خودمون کاری بکنیم سازمان ملل در نهایت فقط محکوم کنه الحمدلله که جنگ عراق علیه ایران به نفع ایران تموم شد اگه نشده بود الان هم ما وضعی مثل وضع مردم عراق داشتیم و سازمانهای بین المللی همینطور که الان جنایات داعش رو محکوم میکنن در عراق نهایتا فقط محکوم میکردن ولی محکومیت هیچ دردی از دردهای مردم داغدیده عراق رفع نمی کنه اونا احتیاج به کمک برای بیرون کردن داعش دارن مثل مردم غزه که احتیاج به کمک دارن و حداقل کمکی که مصر کشور تا خرخره غرق نکبت و کثافت عربی داره باز کردن گذرگاه فح این حداقل کاری که برای هم کیشان و هم نژادهاشون میتونن انجام بدن اگر مصر همراهی نمیکرد با اسراییل اصلا غزه در محاصره نبود ان شاالله دولت و ملت مصر چوب این رذالتشون رو بخورن
110
یا علی اصغر مددی....
Iran, Islamic Republic of
لعنت خداوند به دشمنان جانی، فاسد، ظالم و ترسوی این کودکان معصوم و بی گناه باد.
Iran, Islamic Republic of
مرگ بر حاكمان اعراب خائن
میلاد
بوی تعفن جسد "منشورحقوق بشر" عالم رو ورداشته!