سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 30 Apr 2024
 
۰

برخورد باتولیدکنندگان‌ کالای غیراستاندارد

دوشنبه ۱۳ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۴۳
کد مطلب: 373545
رئیس سازمان ملی استاندارد ایران گفت: برنامه گسترده ای برای کنترل بازار داریم و با متخلفان تولید کالاهای غیر استاندارد برخورد جدی خواهد شد.
به گزارش جهان نیره پیروزبخت در مصاحبه با خبرنگار واحد مرکزی خبر با اشاره به اینکه این سازمان برنامه گسترده ای برای کنترل بازار در ماه مبارک رمضان به اجرا گذاشت، افزود: سازمان ملی استاندارد نظارت دقیقی بر بازار دارد.

رئیس سازمان ملی استاندارد اضافه کرد: این سازمان با اصلاح فرایندها ، نظارت های لازم را بر بازار دارد و درکنار آن بر تولیدات شرکت های تولیدی که داشتن نشان استاندارد برای انها ضرورت دارد، نظارت دقیق می کند.

وی با بیان اینکه نمونه گیری از تولیدات اینگونه شرکت ها بصورت مرتب در جریان است افزود : روش نمونه گیری نسبت به گذشته تغییر کرده است.

پیروزبخت گفت: علاوه بر نمونه گیری درهنگام تولیدکالا ، در دومرحله نیز از بازارمصرف نمونه گیری می شود تا تخلفی در رعایت استاندارد بودن کالا صورت نگیرد.

رئیس سازمان ملی استاندارد اضافه کرد: تمرکز سازمان برای کنترل استاندارد بر بازار است تا امکان هرگونه انحراف واحدهای تولیدی گرفته شود.

پیروزبخت با اشاره به اینکه آمارها نشان از افزایش کیفیت در بازار را نشان می دهد تاکید کرد با کسانی که نشان استاندارد را جعل کنند براساس قانون برخورد جدی می شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *