شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 4 May 2024
 
۱
۲

واکنش آمریکا به بمباران مجددمدرسه آنروا

دوشنبه ۱۳ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۰۰:۳۴
کد مطلب: 373486
واکنش آمریکا به بمبارانوزارت خارجه آمریکا در واکنش به حمله مجدد رژیم صهیونیستی به مدرسه سازمان ملل در نوار غزه اعلام کرد از این اقدام اسرائیل "وحشت زده" است. مجدد مدرسه «آنروا»
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، وزارت خارجه آمریکا در واکنش به حمله مجدد رژیم صهیونیستی به مدرسه سازمان ملل در نوار غزه اعلام کرد از این اقدام اسرائیل "وحشت زده" است.

به گزارش رویترز، وزارت خارجه آمریکا در واکنش به حمله مجدد رژیم صهیونیستی به مدرسه سازمان ملل (آنروا) در نوار غزه اعلام کرد از این اقدام اسرائیل "وحشت زده" است.

وزارت امور خارجه آمریکا طی بیانیه‌ای درباره حمله چندین باره نظامیان اسرائیلی به یکی از مدارس سازمان ملل اعلام کرد: آمریکا از بمباران ننگین محوطه خارجی مدرسه آنروا که در آن ۳ هزار فلسطینی آواره زندگی می‌کنند و طی این بمباران دست کم ۱۰ غیر نظامی به صورت غم‌انگیزی کشته شدند، وحشت زده شده است.

در این بیانیه آمده است: هماهنگ کنندگان این مدرسه، همانند تمامی تاسیسات سازمان ملل در غزه، بارها با نیروهای ارتش اسرائیل ارتباط برقرار کرده بودند. ما بار دیگر تاکید می‌کنیم که اسرائیل باید اقدامات بیشتری انجام دهد تا استانداردهای خود برای جلوگیری از کشته شدن غیرنظامیان را رعایت کند.

بیانیه وزارت امور خارجه آمریکا تاکید کرد: تاسیسات سازمان ملل، به خصوص مکان‌هایی که پناهگاه غیرنظامیان است باید مورد حفاظت قرار بگیرد و نباید به عنوان پایگاهی برای انجام حملات در نظر گرفته شود. این گمان که افراد مسلح در نزدیکی این مکان‌ها عملیات خود را انجام می‌دهند توجیه کننده حملاتی که زندگی بسیاری از شهروندان بیگناه را در خطر قرار می‌دهد، نیست. ما خواستار تحقیق سریع و کامل درباره این حادثه و همچنین بمباران دیگر مدارس آنروا هستیم.

ارتش رژیم صهیونیستی امروز بار دیگر مدرسه وابسته به "آنروا" (سازمان ملل) را که ده‌ها خانواده آواره را در خود جای داده، بمباران کرده است.

بر اساس اطلاعات اولیه بمباران این مدرسه در شهر رفح ۱۰ شهید و چندین زخمی درپی داشته است.

این درحالی است که هفته گذشته نیز مدرسه آنروا در بیت حانون واقع در شمال نوار غزه توسط ارتش رژیم صهیونیستی بمباران شده و بر اثر آن بیش از ۲۵ فلسطینی شهید و ده ها نفر دیگر نیز زخمی شدند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


میثم
استکبار همیشه نمونه های مختلفی از خود دارد که بتوانند جهان را مشغول کنند. یکی داد از حقوق بشر میزند یکی دیگه راه شیاطین را میرود یک عده هم حامی اند تا به یک نتیجه دلخواه برسند.
همه این مصیبتها بخاطر سستی مسلمانان است.متاسفانه.
Iran, Islamic Republic of
چرا روسیه جلوی حملات اسرائیل به غزه را نمی گیرد و ان راغ محکوم نمی کند