يکشنبه ۶ خرداد ۱۴۰۳ - 26 May 2024
 
۰

بازگشت آقای ˈعابربانکˈ؟

يکشنبه ۱۲ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۷:۵۲
کد مطلب: 373454
نام مالک استیل آذین چند روزی است اطراف باشگاه پرسپولیس شنیده می شود.
ˈحسین هدایتیˈ پیش از این در لیگ هشتم عضو هیات مدیره پرسپولیس بود. بعد از آن او چند بار برای خرید این باشگاه تلاش کرد و در چند مقطع هم برای حضور مجدد در هیات مدیره کاندیدا شد.

به گزارش جهان به نقل از فرارو، فصل پیش در ماجرای انتقال ˈمحمدرضا خلعتبریˈ به پرسپولیس دوباره نام هدایتی به عنوان خیری که پول رضایتنامه این بازیکن را پرداخت کرده بر سر زبان ها افتاد. هر چند بعد از مدت کوتاهی هدایتی به بهانه اختلاف با مسئولان پرسپولیس کنار کشید و چیزی نمانده بود پرونده پرسپولیس و عجمان به فیفا برود.

این فصل هم هدایتی برای خرید پرسپولیس یا اجاره باشگاه برای یک فصل تلاش می کرد، اما دوستان استیلی در شرکت بهنام پیشرو از او موفق تر بودند. حالا استیلی از پرسپولیس جدا شده و در صورتی که بتواند راه آهن را بخرد، احتمالا ˈحمیدرضا سیاسیˈ رئیس هیات مدیره سرخپوشان هم همراه او به این باشگاه نقل مکان می کند. با رقتن استیلی و سیاسی فضا برای بازگشت هدایتی آماده خواهد شد. مشکلات اسپانسر پرسپولیس با این باشگاه هم راه هدایتی را هموارتر می کند.

وزارت ورزش در روزهای اخیر بحث بر سر تغییرات در هیات مدیره پرسپولیس را آغاز کرده و بعید نیست این بار، آقای عابربانک بتواند به باشگاه مورد علاقه اش بازگردد
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *