سه شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 14 May 2024
 
۱
۲

جمع‌آوری امضا برای استیضاح فانی

يکشنبه ۱۲ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۰۹:۳۰
کد مطلب: 373357
نماینده مردم دشتستان در مجلس گفت: طرح استیضاح وزیر آموزش و پرورش با ۳۰ امضا هفته آینده تقدیم هیأت رئیسه مجلس می‌شود.
به گزارش جهان حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی موسوی‌نژاد، نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با فارس، در خصوص «طرح استیضاح وزیر آموزش و پرورش»، اظهار داشت: بعضی از نمایندگان در مجلس شورای اسلامی نیز قصد استیضاح وزیر آموزش و پرورش را داشتند که با نشستی که با آنها داشتیم، طرح استیضاح وزیر آموزش و پرورش را یکی کردیم.

وی ادامه داد: آنها به دلایل متعددی، موضوع استیضاح را دنبال می‌کردند که متن آن را آماده کرده بودند و امضا می‌گرفتند و ما در جلسه‌ای که با آنها داشتیم، متن استیضاح را یکی کردیم تا به صورت واحد استیضاح انجام شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین موسوی‌نژاد در خصوص تعداد امضا‌کنندگان استیضاح افزود: ما بیشتر از ۲۵ تا ۳۰ امضا نمی‌خواستیم؛ به همین خاطر تا ۳۰ امضا نیز جمع‌آوری شده است و در جلسه هفته آینده، آن را تقدیم هیأت رئیسه مجلس می‌کنیم.

نماینده مردم دشتستان در مجلس در خصوص «موارد مطرح شده توسط گروه دیگر نمایندگان برای طرح استیضاح وزیر آموزش و پرورش»، خاطرنشان کرد: بعضی از خواسته‌های آنها نیز مشترک بود و بعضی دیگر مربوط به مباحث پرورشی و عدم اجرای طرح تحول آموزشی است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


م
Iran, Islamic Republic of
باسلام
بیچاره مردم و بچه های مردم که گرفتار شدند
بخش خصوصی در همه جا بخصوص آموزش و پرورش و بردگی معلمان بکارگرفته شده در بخش خصوص
فرزندان مردم بادل وجان دانشگاه را به پایان رساندند
حالا نه استخدامی نه مسکنی نه
اقدام کنید