جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 17 May 2024
 
۰
۱

جاده چالوس یک طرفه می‌شود

شنبه ۱۱ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۷:۲۸
کد مطلب: 373302
رئیس پلیس راه استان البرز گفت: با هدف تسهیل در تخلیه بار ترافیکی جاده‌های شمالی کشور و برگشت آسان مسافران از سفر، جاده چالوس ـ کرج از ساعت 17 امروز تا ساعت 2 بامداد روز یکشنبه یک طرفه خواهد بود.
به گزارش جهان، رضا اکبری امروز در گفت‌‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: این اقدام به منظور ارائه خدمات به مردم و تسهیل در ترددها در این محورها انجام شده است.

وی با اشاره به این که هم اکنون ترافیک در راه‌های مواصلاتی استان البرز عادی و روان افزود: با توجه به بازگشت مسافران از سفر پیش‌بینی می‌شود از بعد ازظهر امروز نیز بار ترافیکی جاده‌های استان سنگین باشد.

این مسئول گفت: در چهار روز تعطیلات گذشته چهار میلیون و ۸۴۸ هزار و ۶۵۹ دستگاه خودرو از محورهای مواصلاتی استان البرز تردد کردند که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲۸ درصد افزایش سفر را نشان می‌دهد.

اکبری افزود: به رغم افزایش سفرهای تابستانی و تعطیلات عید سعید فطر تنها یک نفر از هموطنان بر اثر تصادف در جاده‌های استان البرز جان خود را از دست داده است.

وی تعداد تصادفات خودرویی در راه‌های مواصلاتی استان البرز در این مدت را ۹۲ فقره تصادف اعلام کرد و گفت: بر اثر فقره تصادف جرحی ۹ نفر از هموطنان مجروح شدند.

رئیس پلیس راه استان البرز در پایان از رانندگان خواست تا با آرامش و رعایت سرعت و فاصله طولی از خودرو جلو حرکت کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


متاسفانه این جاده ها دیگه ظرفیت این همه مسافر رو ندارن مسوولین باید به فکر احداث راه های جدید باشند