يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۰

حاج اسفندیار دوباره حاجی می شود!

چندی پیش مصطفی خاکسار قهرودی رئیس سازمان حج و زیارت در گفتگویی که از رسانه ملی هم پخش شد گفت: به علت اینکه زمان انتظار برای اعزام به حج طولانی
شنبه ۱۶ آذر ۱۳۸۷ ساعت ۱۱:۰۴
کد مطلب: 37147
 در حالیکه خبرگزاری ها خبر از عزیمت دوباره اسفندیار رحیم مشایی به سفر روحانی حج همراه جمعی از مسئولان سازمان میراث فرهنگی و گردشگری را داده اند که به نظر می رسد این سفر به لحاظ قانونی دارای مشکلاتی باشد.    به گزارش خبرنگار «جهان»، سفر رئیس سازمان میراث فرهنگی و گردشگری در حالی است که دکتر احمدی نژاد در جلسه 30 آذر سال 84 هیئت دولت با اشاره به فرارسیدن ایام حج تمتع، تشرف مسوولان دولتی به حج تمتع برای بار دوم را ممنوع اعلام کرد و به اعضای هیات وزیران دستور داد این امر را در همه زیرمجموعه های خود اجرا کنند.   همچنین چندی پیش مصطفی خاکسار قهرودی رئیس سازمان حج و زیارت در گفتگویی که از رسانه ملی هم پخش شد گفت: به علت اینکه زمان انتظار برای اعزام به حج طولانی شده است هیچ فردی حتی مسئولان دولتی، برای بار دوم به حج تمتع اعزام نخواهند شد.    بنابراین گزارش در این سفر مدير كل حوزه رياست، مسئول دفتر و منشي حوزه رياست، رئيس دفتر و منشي قائم‌مقام، مشاور رياست و مدير عامل شركت توسعه گردشگري مشایی را مشايعت می کنند.    پيش از اين مدير كل روابط عمومي و معاون گردشگري سازمان ميراث فرهنگي، به سفر حج مشرف شده بودند.    گفتنی است چندی پیش نیز با پرواز شماره 340 جمعی از خانواده های اعضای هیئت دولت عازم سفر حج شدند.   هم اکنون مدت زمان انتظار مردم، برای عزیمت به این سفر معنوی 17 سال می باشد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *