پنجشنبه ۳ خرداد ۱۴۰۳ - 23 May 2024
 
۰
۱

توافق قطعی فدراسیون فوتبال و کی‌روش

يکشنبه ۲۹ تير ۱۳۹۳ ساعت ۱۷:۴۰
کد مطلب: 371233
رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ گفت که فدراسیون فوتبال و کی‌روش به توافق قطعی رسیده‌اند و به زودی قرارداد سرمربی تیم ملی تمدید خواهد شد.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ گفت که فدراسیون فوتبال و کی‌روش به توافق قطعی رسیده‌اند و به زودی قرارداد سرمربی تیم ملی تمدید خواهد شد.

غلامرضا بهروان که برای حضور در جلسه تمدید قرارداد کارلوس کی‌روش به فدراسیون فوتبال رفته بود اظهار داشت: من به همراه آقای تاج به این جلسه دعوت شده‌ام و قطعاً به خاطر برنامه‌ریزی‌های لیگ این دعوت صورت گرفته است. برنامه مسابقات لیگ به صورت کامل نوشته شده و زمانی که «شسته و رفته» است نباید دست به تغییر بزنیم.

وی افزود: همه موارد را پیش‌بینی کرده‌ایم و اکنون منتظریم جلسه با سرمربی تیم ملی را برگزار کنیم. باید ببینیم در این جلسه چه اتفاقی رخ می‌دهد اما سازمان لیگ نهایت همکاری را انجام داده و برنامه‌ریزی‌های ما صورت گرفته است. اکنون باید وضعیت بازی‌های دوستانه تیم ملی هم مشخص شود تا ما برنامه خود را بدانیم.

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ در خصوص جلسه تمدید قرارداد کی‌روش و اینکه قرار است در خصوص مسائل مالی هم صحبت شود یا نه، گفت: از سوی فدراسیون بنده و آقای تاج از سازمان لیگ به این جلسه آمده‌ایم و آقای کفاشیان نیز به همراه کی‌روش در جلسه حضور دارند. درباره مسائل مالی چیزی نمی‌دانم اما ما به خاطر برنامه‌های لیگ به جلسه دعوت شده‌ایم. فکر می‌کنم توافق کلی بین فدراسیون و کی‌روش صورت گرفته و به زودی نیز قرارداد تمدید می‌شود.

بهروان در پاسخ به این سؤال که برنامه کامل لیگ برتر به همراه روز و ساعت بازی‌ها چه زمانی مشخص خواهد شد، خاطرنشان کرد: برنامه کامل بازی‌های لیگ به همراه روز و ساعت آن آماده است و اگر در جلسه امروز برنامه‌های تیم ملی مشخص شود آن را اعلام می‌کنیم.

وی در واکنش به این موضوع که علی کاظمی اعلام کرده شاید هفته هجدهم برگزار و بعد از برگزاری این بازی‌ها لیگ وارد تعطیلات نیم فصل شود، عنوان کرد: حتماً شوخی می‌کنید که قرار است چنین اتفاقی رخ دهد.

بهروان یادآور شد: مطمئناً ما در نیم فصل دوم مسابقات لیگ برتر برنامه فشرده‌ای خواهیم داشت و باید کاری کنیم که از این فشردگی کاسته شود.

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ تأکید کرد که لیگ دو تعطیلی بلند مدت به خاطر مسابقات اینچئون و جام ملت‌های آسیا دارد و افزود: برنامه‌ها و تعطیلی‌های لیگ را امروز قطعی خواهیم کرد، اما تعطیلات جام ملت‌ها را با نیم فصل یکی کردیم تا آسیب کمتری به باشگاه‌ها بخورد. تلاش‌مان این بوده باشگاه‌ها متضرر نشوند و تاکنون نیز آنها همکاری خوبی با سازمان لیگ و تیم ملی داشته‌اند که باید از آنها تشکر کنیم.

وی درباره اینکه مهلت نقل‌وانتقالات تمدید خواهد شد یا نه، گفت: از طرف من بنویسید که مهلت نقل‌وانتقالات به صورت قطعی فردا (دوشنبه) به پایان می‌رسد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


mohamad
همچين آش دهن سوزيم نيست كه فدراسيون اينقد اصرار داشت باهاش قرارداد ببنده