جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 3 May 2024
 
۴
۵

اوزیل جایزه خود را به کودکان غزه تقدیم کرد

چهارشنبه ۲۵ تير ۱۳۹۳ ساعت ۱۸:۵۴
کد مطلب: 370743
ستاره خط میانی تیم ملی آلمان جایزه‌ای که به خاطر کمک به ژرمن‌ها برای فتح جام جهانی ۲۰۱۴ کسب کرده بود را به کودکان جنگ زده غزه تقدیم کرد.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، پس از بازیکنان تیم ملی الجزایر، مسعوت اوزیل هافبک ترک‌تبار تیم ملی آلمان هم جایزه‌ای که به خاطر حضور و قهرمانی در جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل کسب کرده بود را به کودکان مظلوم و جنگ زده غزه اهدا کرد.

ستاره مسلمان خط میانی تیم آرسنال انگلیس ۱۱۸ هزار پوندی که به خاطر حضور آلمان در مرحله نیمه نهایی جام جهانی و همچنین ۲۳۷ هزار پوندی که بابت کمک به قهرمانی ژرمن‌ها در این رقابت‌ها کسب کرد را یکجا به کودکان فلسطینی که این روزها قربانی حملات بیرحمانه رژیم غاصب صهیونیستی واقع شده‌اند تقدیم کرد.

حمایت اوزیل از مردم غزه پیش از این به اثبات رسیده بود زمانی که او حاضر به دست دادن با یکی از مقامات ارشد فیفا که از رژیم صهیونیستی حمایت کرده است؛ نشد.

پیش از این اعضای تیم ملی الجزایر که در مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی ۲۰۱۴ با قبول شکست برابر آلمان از گردونه رقابت‌ها حذف شدند جایزه ۵.۲۵ میلیون پوندی خود را به مردم غزه تقدیم کرده بودند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


آفرین مسعود واقعا آفرین با اینکه تو اروپا بزرگ شده و رشد کرده اما اصالت و دین خودشو فراموش نکرده بر خلاف ایرانیهایی که پاشون از مرز خارج نشده اولین چیزی که از یادشون میره دینشونه .
مرحبا به غیرتش
ایول بچه مسلمون
نیکتا
United States
آفرین به شرفت
ایشون چه مسلمانیه که تو تنش خالکوبیه و همسرش هم بی حجاب هست؟
بدن که خالکوبی باشه نمیشه غسل کرد و زنی که حجاب نداشته باشه مسلمان نیست و یک شخص مسلمان نمی تونه با زن نامسلمان ازدواج کنه