چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 8 May 2024
 
۱
۴

تبیین اقتصاد استراتژیک در برنامه «راز»

چهارشنبه ۲۵ تير ۱۳۹۳ ساعت ۱۶:۵۷
کد مطلب: 370707
موضوع پنجشنبه شب برنامه تلویزیونی«راز» به بررسی اقتصاد استراتژیک با حضور دکتر حسن عباسی اختصاص دارد.
به گزارش جهان به نقل از فارس، برنامه پر مخاطب «راز» فردا (پنجشنبه ۲۶ تیر) برای بررسی اقتصاد استراتژیک میزبان دکتر حسن عباسی است.

این برنامه در ماه مبارک رمضان، با فرمی خاص و متمرکز بر موضوعات متنوع روی آنتن می‌رود. رویکرد اصلی «راز» موضوعات فرهنگی است که در این بین گاهی به مسائل سیاسی، اجتماعی و اقتصادی روز نیز با نگاه فرهنگی می‌پردازد. راز هر شب ساعت ۲۳:۲۵ از شبکه چهار سیما به روی آنتن می‌رود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


موحد
خداوند به حق شب هاي قدر دكتر حسن عباسي عزيز حفظه الله تعالي و كثر امثاله رو بركت در كليه امورشون عنايت كنه و عمري طولاني و پر بركت عطا كنه.
Iran, Islamic Republic of
الهی آمین
Mohammad
من برنامه راز پنجشنبه شب رادیدم که درموردبزرگترین کلاهبرداری تاریخ صحبت شددرمورددلارکه چرامااقتصادمون روازدلارقطع نمیکنیم همه بدبختی ماازدلاراست چرادرقدیم علمافتوادردنددرموردتحریم تنباکوومردم هم گوش کردندوباعث شکست اسکتبارشدچرامسولین دلارراازمبادلات تجاری جمع نمیکنندوباپیمان دوجانبه پولی کارنمیکنندهمین دلارباعث بی ارزش شدن پول ملی ماشده است
من هنوز در شک برنامه پنج شنبه شبم. تا اون روز نمی دونستم سیستم بانکی ما ربویه.....و 80 درصد مردم درگیر ربا هستند..واقعا چرا همه سکوت کردند؟؟؟؟