دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 6 May 2024
 
۸
۴

نماز جماعت زیر آب پیش از شهادت!

يکشنبه ۲۲ تير ۱۳۹۳ ساعت ۱۸:۱۹
کد مطلب: 370152
گروه‌های وابسته به مقاومت تصاویری از نماز جماعت ۴ کماندوی حماس در زیر آب منتشر کردند که هفته گذشته برای عملیاتی استشهادی وارد خاک فلسطین اشغالی شدند.
نماز جماعت زیر آب پیش از شهادت!
به گزارش فرهنگ نیوز، گروه‌های مقاومت اسلامی در فلسطین ویدئویی از چهار کماندو گردان‌های القسام شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین منتشر کردند که در کف دریا در حال ادای نماز هستند.

این چهار کماندو آخر هفته گذشته پس از آغاز حمله رژیم صهیونیستی برای عملیاتی استشهادی از طریق دریا و از طریق منطقه «زیکیم» وارد فلسطین اشغالی شدند اما عملیات آنان به نتیجه مطلوب نرسید و سرانجام دقایقی پس از درگیری به ضرب گلوله نیروهای ارتش صهیونیستی به شهادت رسیدند.


این نماز جماعت دقایقی قبل از خروج آنان از سطح آب و ورود به ساحل ادا شد. اما آنچه بیش از هر چیز اهمیت دارد، اجرای عملیات نفوذ کماندوهای حماس برای اولین بار به خاک فلسطین اشغالی است. کارشناسان نظامی در رژیم صهیونیستی با ابراز تعجب از این سطح عملیات حماس، درباره آن هشدار دادند و اعلام کردند که این راهبرد برای اولین بار از طرف مقاومت فلسطین اجرا می‌شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


قاسم
اگه از علمای وهابی بپرسی میگن نمازشون باطله.چون بدعته و ر سنت کسی در زمان پیامبر زیر اب نماز نمی خوند
اصلا تصورش رو هم نمی کردم. عالی بود.
ازداعش که خودش رابرای جنگ باکفاراماده کرده،خبری نیست؟!حتما خبرندارندجنگ درغزه شروع شده وگرنه خودشان رامیرساندند!احمق چندروزقبل رسمااعلام کردندبارژیم جعلی اسراعیل جنگ ندارند!کجادیده ایدکارددسته اش راببرد؟!
سیاگزار
زنده باد مقاومت اسلامی فلسطین...............