سه شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 7 May 2024
 
۰
۳

نظر سنجی ده‌نمکی برای «رسوایی۲»

شنبه ۲۱ تير ۱۳۹۳ ساعت ۲۲:۵۳
کد مطلب: 369970
مسعود ده‌نمکی، کارگردان سینمای ایران براساس نتیجه نظر سنجی از مردم درباره ساخت و عدم ساخت این فیلم، «رسوایی۲» را می‌سازد.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، مسعود ده‌نمکی، کارگردان سینمای ایران براساس نتیجه نظر سنجی از مردم درباره ساخت و عدم ساخت این فیلم، «رسوایی۲» را می‌سازد.

ششمین فیلم بلند سینمایی مسعود ده‌نمکی براساس نتیجه نظر سنجی عوامل «رسوایی» از مردم درباره ساخت و عدم ساخت این فیلم ساخته می‌شود.

این نظر سنجی بر روی لوح فشرده فیلم سینمایی «معراجی‌ها» در شبکه نمایش خانگی قرار دارد. تا امروز ۱۰ ها هزار نفر به صورت پیامکی در این نظرسنجی شرکت کرده اند.

نتیجه‌ی این نظر سنجی بعد از پایان ماه مبارک رمضان اعلام می شود و براساس این نتایج این نظر سنجی ده نمکی فیلم جدیدش را می‌سازد.

کسانی که می‌خواهند در این نظر سنجی شرکت کنند می توانند با ارسال پیامک به شماره ۰۹۱۹۴۱۰۰۰۲۱ در مورد ساخت و عدم ساخت «رسوایی ۲» نظر دهند. ارسال عدد ۱ به معنای موافقت و ارسال عدد ۲ به معنای مخالفت با تولید «رسوایی ۲» است.

کارگردان سه گانه «اخراجی‌ها» در برنامه «خیابان یک طرفه» که با حضور فریدون جیرانی برگزار شد خبر ساخت «رسوایی ۲» را اعلام کرد. ده نمکی پیش از این در گفته بود: این روزها در حال نگارش فیلمنامه «رسوایی ۲» هستم و سعی می‌کنم امسال این پروژه را به مرحله تولید برسانم.

فیلم «رسوایی» چهارمین ساختهٔ سینمایی مسعود ده‌نمکی است که در ۲۳ اسفند ماه سال ۹۱ به روی پرده سینماها رفت. این فیلم داستان افسانه دختر بدنام محل است که مورد توجه همسایه‌ای از اهالی است. این دختر به دلیل بدهی‌های خود و پدرش در آستانه فروپاشی اخلاقی است. او پس از ربودن سفته‌های پدرش به هنگام فرار با حاج یوسف روحانی زاهد محل آشنا می شود و … .
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


آقای ده نمکی باور کن با این فیلمی که ساخته بودی و احتمالا نیت خیر هم داشتی اما به واسطه وقاهت و بی بندوباری تصویری که خانواده های مومن از تماشای آن شرم حضور داشتند دیگر جایی برای شماره 2 این فیلم وجود ندارد. بنابراین پیشنهاد می کنیم یا به سوژه دیگری بپردازید یا با اهل فن و آگاه به مسائل دینی و اجتماعی حتما مشورت نمایید.
رضايي ع ر
Iran, Islamic Republic of
آقاي ده نمكي با شناختي كه از شما داريم و جسارت و شجاعتي كه در شما وجود دارد چرا به مناطق ممنوعه وارد نمي شويد مثلا"‌ به رانتخواري ها و اختلاسها و دخالت خانواده برخي مقامات كشور در مسائل سياسي و امنيتي كشور و راه اندازي فتنه هايي مثل فتنه 78 و 88
برو تو اين وادي كه خوب ميگيره و فروشش ركود هاي كينس را هم پشت سر ميذاره . برو خدا پشت و پناهت امام زمان هم كمكت مي كنه تا دست پليد خائنين به كشور و خون شهدا را براي مردم رو كني تا رسوا تر از اين شوند .
کامران
گل گفتی آقای زارعی ،دمت گرم .
ما هم از آقای ده نمکی همین خواهش رو داریم .