کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

تولید نرم افزار آثار علامه حسن زاده آملی

19 تير 1393 ساعت 21:12

نرم افزار مجموعه آثار علامه حسن زاده آملی با همکاری موسسه بوستان کتاب و مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی تولید و منتشر شد.


به گزارش جهان به نقل از تسنیم، نرم افزار مجموعه آثار علامه حسن زاده آملی با همکاری موسسه بوستان کتاب و مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی تولید و منتشر کرد.

در این نرم افزار، متن کامل ۱۸ عنوان کتاب از قبیل زار و یک کلمه (۷ جلد)، شرح فارسی الاسفار الاربعه (۷ جلدی)، دروس شرح فصوص الحکم قیصری، دروس هیئت و دیگر رشته های ریاضی، اتحاد عاقل به معقول، النفس من کتاب الشفاء، اضبط المقال فی ضبط اسماء الرجال را از معظم له در ۳۳ جلد، در موضوعات گوناگون علوم و معارف اسلامی و به زبان فارسی و عربی وجود دارد که این آثار قبلا به صورت مکتوب توسط بوستان کتاب منتشر شده بود.

از قابلیت‌های این نرم افزار می‌توان به قابلیت جست و جو در متن و فهرست و ذخیره سازی، پرینت، قابلیت تطبیق دوسویه متن و فهرست، متن و ترجمه قرآن با امکان جست و جو در آیات، ارتباط واژگان متن با چند لغتنامه اشاره کرد که سبب تسهیل و سرعت در کارها شده و پژوهشگران و محققان می توانند به راحتی از مطالب و محتوای آن استفاده کنند.

نرم افزار مجموعه آثار علامه حسن زاده آملی با همکاری موسسه بوستان کتاب و مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی (نور) تهیه شده و با قیمت ۶۰۰۰ تومان در بازار عرضه می شود.

موسسه بوستان کتاب پس از انتشار مجموعه آثار علامه طباطبایی (ره) ، آیت الله ابراهیم امینی،آیت الله سید عزالدین حسینی زنجانی و موسسه فرهنگی- تربیتی توحید بر روی CD، در اقدامی تازه، مجموعه آثار علامه آیت الله حسن زاده آملی را بر روی لوح فشرده منتشر کرد و در دسترس پژوهشگران و علاقه مندان به مطالعه و تحقیق قرار داد.


کد مطلب: 369690

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/analysis/369690/تولید-نرم-افزار-آثار-علامه-حسن-زاده-آملی

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com