جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 3 May 2024
 
۰

حماس رژیم صهیونیستی را تهدیدکرد

دوشنبه ۱۶ تير ۱۳۹۳ ساعت ۰۹:۵۰
کد مطلب: 369068
سخنگوی جنبش حماس رژیم صهیونیستی را مسئول شهادت چند تن از اعضایش معرفی کرد و هشدار داد این اقدام بی پاسخ نخواهد ماند، حماس همچنین تمام ملت فلسطین را به انتفاضه و انقلاب علیه جنایات رژیم صهیونیستی فرا خواند.
به گزارش جهان، فارس به نقل از خبرگزاری مستقل فلسطین «سما»، خبر داد «سامی ابوزهری» سخنگوی جنبش حماس در سخنانی اعلام کرد که شهادت تعدادی از گردانهای «القسام» شاخه نظامی جنبش حماس و نیز دیگر فعالان مقاومت به دست رژیم صهیونیستی اقدامی خطرناک است و دشمن بهای آن را خواهد پرداخت.

در همین راستا «فوزی برهوم» دیگر سخنگوی حماس نیز رژیم صهیونیستی را مسئول متشنج کردن اوضاع فلسطین بر اثر تجاوزات و جنایات مکرر خود در حق ملت فلسطین و سیاستهای نژادپرستانه اعلام کرد.

وی افزود: انقلاب و انتفاضه ملت فلسطین در کرانه باختری، نوار غزه، قدس و داخل فلسطین را تبریک می‌گوییم و از تمام ملت فلسطین در روستاها و شهرهای مختلف آن می‌خواهیم به ندای وطن لبیک گویند و در راه دفاع از ملت، کرامت، مقدسات و نیز مبارزه با دشمن با تمام قوا به این انقلاب بپیوندند.

در ادامه جنایات رژیم صهیونیستی، یکشنبه شب نوارغزه به شدت مورد حمله قرار گرفت و در این حملات تا کنون ۹ فلسطینی که ۷ نفر آنها از اعضای حماس هستند به شهادت رسیده‌اند و چندین نفر دیگر از جمله چند کودک زخمی شده‌اند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *