شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 11 May 2024
 
۷
۱۲

خبر خوش برای کارمندان پیمانی در دولت

دوشنبه ۱۶ تير ۱۳۹۳ ساعت ۰۹:۲۰
کد مطلب: 369061
دستگاه های دولتی فرآیند اجرایی تبدیل وضعیت کارمندان پیمانی خود را که در برنامه چهارم توسعه جذب شده اند، به حالت رسمی آغاز کرده اند.
خبر خوش برای کارمندان پیمانی در دولت
به گزارش جهان، روزنامه خراسان در ستون اخبار ویژه خود نوشته است:

هشدار درباره بی توجهی برخی مسئولان به تذکرات نهادهای نظارتی

طبق بررسی های کارشناسان یک نهاد نظارتی، بر اساس مصوبه اوایل فروردین ماه هیئت دولت، مقرر شده بود بخش قابل توجهی از دستگاه های دولتی مجاز باشند نسبت به برقراری فوق العاده شغل متناسب از محل منابع حاصل از صرفه جویی اقدام کنند، اما این مصوبه در حالی طی روزهای اخیر به علت ایرادات مختلف قانونی ابطال شده است که ایرادات آن از زمان تصویب به برخی مسئولان دولتی تذکر داده شده بود و اکنون بازخوردهای منفی در بین کارمندان و مستخدمان دستگاه های اجرایی داشته است و اصلاح این مصوبه نیز زمان بر و پیچیده است.

خبر خوش برای کارمندان پیمانی در دولت


با توجه به مجوزی که تبصره ۲ ماده ۵۷ قانون مدیریت خدمات کشوری به مسئولان دولتی مبنی بر امکان تبدیل وضعیت پیمانی به رسمی کارمندان بدون نیاز به آزمون با رعایت سقف اعتبارات و مجوزهای استخدامی، داده است طی روزهای اخیر تعدادی ازدستگاه های دولتی فرآیند اجرایی تبدیل وضعیت کارمندان پیمانی خود را که در برنامه چهارم توسعه جذب شده اند، به حالت رسمی آغاز کرده اند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


محمد رضا
Iran, Islamic Republic of
به خدا دیگ خسته شدیم همش کارمند رسمی ، پیمانی ماهم بچه های قراردادی آدمیم یه فکری هم برای ما بشه هرکدوم ما با بیش از 13 سال سابقه دارای مدرک تحصیلی لیسانس و فوق لیسانس داریم کار میکنیم اما از همه مزایای که کارمندان پیمانی و رسمی دریافت میکنند محروم هستیم به کنار امنیت شغلی هم نداریم شمارا به خدا که تریبونی در اختیار دارید صدای ما ماها را برسانید- متشکرم
عباس
Iran, Islamic Republic of
محمد رضا جان ، والله ما کارمندان پیمانی که بقول شما همش از ما میگن !!! باور کنید فقط حرف توخالیه!!! الان که بنده با شما صحبت میکنم با 15 سال سابقه و مدرک لیسانس مبلغ 900000تومان حقوق میگیرم . حالا شما هی در این کامنت ها از ما بگو!!؟؟؟
با عرض تاسف بايد بگويمن استخدام كارمند قرار دادي يعني پارتي بازي يعني بي عدالتي يعني رانت!در حالي كه بهترين فارغ التحصيلان شريف تهران علامه اثصفهان و دانشگاه تبريز و و و.... با معدل هاي بالا بي كارند عده اي در ابتدا با رابطه وارد يك سيستم دولتي ميشوند و بعد ادعاي رسمي شدن مي كنند .استخدام رسمي منوط به شركت در مسابقه و رعايت عدالت استخدامي است كه متاسفانه آنقدر بي قاعده كارمند قرار دادي وارد و در حال تبديل وضع از محل مجوزهاي استخدامي هستند كه مجالي براي امتحان و گزينش و ورود افراد با لياقت و نخبه نيست.به هر حال اين هم شگردي است اول با پارتي بدون امتحان و با سفارش وارد شو بعد وامصيبتا كن و راحت استخدام شو .
مسعود
اكثريت كاركنان پيماني و رسمي از طريق آزمونهاي استخدامي جذب ادارات دولتي شده و مي شوند مگر تعداد معدودي و اما شما كاركنان قراردادي, اكثرا" از طريق رابطه و پارتي جذب شركتهاي طرف قراداد سازمانها و نهادهاي دولتي شده ايد وتا قبل از حذف اين شركتها و عقد قراداد مستقيم شما با دولت در زمان آقاي احمدي نژاد ,همه شما به نام نيروهاي شركتي شناخته مي شديد و هر روز نگران اخراج از كار توسط كارفرماها بوديدوهميشه خدا هم مي بايست به دنبال مديران اين شركتها بدويد تا سنوات هر سالتان را بالا نكشند.تازه حقوقي هم كه به شماها مي دادند خيلي كمتر از آن مبلغي بود كه در قراردادهايشان با دولت ذكر مي كردند. تا اينكه آقاي احمدي نژاد به دادتان رسيد و از شر شركتهاي واسطه خلاص شديد.حال بايد خدا را هم شاكر باشيد.كه شركتي نيستيد.شركتهايي كه به بهانه خصوصي سازي از زمان آقاي هاشمي رفسنجاني پيدا شدند و مثل قارچ در گوشه و كنار كشور زياد شدند.
عدالت
United Kingdom
آخه اين چه عدالتي است كه ما هنوز در سازمان بنادر و دريانوردي شركتي هستيم و داريد براي پيماني را تبديل به رسمي مي كنيد بابا به داد ما هم برسيد
Iran, Islamic Republic of
مرگ بر تبعيض!!
ژس قراردادي ها چي؟؟؟؟
كارمندان قرار دادي حتي نيروهاي خدمات مثل نيروهاي رسمي ازتمام مزايا بهرمند هستند .ولي تبديل وضعيت شما هم حق شما است.
Iran, Islamic Republic of
سلام برادر.متاسفانه اینگونه نیست خودتون هم خوب میدونید.برخی فوق العاده ها.مرخصی ها وامها امنیت شغلی و ...
علی
Iran, Islamic Republic of
کجاش خبر خوشه!!! قبل از این قرار بود کارکنان پیمانی دارای سه سال سابقه، رسمی شوند اما بدلیل ضعف دولت تاکنون اجرا نشد. ما هم عادت کردیم به وعده های دروغین مسئولین !!!
بیژن
سلام دوستان
من قراردیم با 7سال سابقه کار
آیا واقعا انصافه که من انداره پایه حقوق یک کارمند رسمی یا پیمانی حقوق بگیریم؟
من نمیگم از اونا کم کنن به ما بدن ولی مارو هم در نظر بگیرن .
به امید روزهای روشن
Iran, Islamic Republic of
دوست عزیزی که فرمودید حتی نیروهای خدمات مثل نیروهای رسمی ازتمام مزایا بهره مند هستند. مثالی کوچک جهت استحضار ؛ رفاهی رسمی پیمانی 280 رفاهی نیروهای قراردادی 80 و موارد اینچنیننی زیاد است در مکتب شما یعنی این برابری یعنی این مساوی چه کاری بیشتر از من و ما انجام میدهند حتی به والله کمتر کار انجام میدن
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
انشاءالله که همگی ارتقاء و تبدیل وضعیت پیدا کنیم به رسمی انشاءالله .