يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 5 May 2024
 
۲۵
۲۲۹

روحانی: 'والله بالله تالله سال‌های ۸۴ تا ۹۲ گذشت و دیگر تکرار نمی‌شود'

سه شنبه ۱۰ تير ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۵۹
کد مطلب: 368112
مراسم روز صنعت و معدن با حضور رئیس جمهور و جمعی از تلاشگران عرصه صنعت امروز صبح در سالن اجلاس سران تهران برگزار شد.
روحانی:
به گزارش جهان به نقل از مهر، همزمان با روز صنعت معدن و تجارت، مراسمی با حضور جمعی از تلاشگران عرصه صنعت، تشکل های صنعتی و معدنی، اتاق های بارزگانی ، روسای سازمان های صنایع و معادن استان های کشور صبح امروز در سالن اجلاس سران برگزار شد که حاشیه های آن را می خوانید:

- حجت الاسلام حسن روحانی میهمان این مراسم بود که به گفته مجری ۲ ساعت از وقت را برای حضور در جمع صنعت گران اختصاص داده بود.

- قبل از سخنرانی رئیس جمهور جمعی از صنعتگران به نمایندگی از صنف خود به بیان مشکلات پیش رو صنعت و تولید پرداختند که شافعی رئیس اتاق بازرگانی صنایع و معادن یکی از آنان بود.

شافعی از رئیس جمهور درخواست کرد که قانون بهبود فضای کسب و کار را به طور کامل اجرا کند و معاون اول خود را متولی اجرای این قانون تعیین کند.

رئیس اتاق بازرگانی صنایع و معادن همچنین از وزیر امورخارجه که بستر و زمینه های لازم را برای توسعه اقتصادی در کشور فراهم می کند، تشکر کرد.

- رئیس خانه صنعت و معدن و تجارت از دیگر سخنرانان مراسم بود که در ابتدای سخنان خود از حسن روحانی به عنوان رئیس جمهور زیبا و صلح طلب یاد کرد که این سخنان مورد تشویق حضار قرار گرفت.

- وی از رئیس جمهور در خواست کرد جرائم بانکی بنگاههای صنعتی را در قبال ایجاد اشتغال ببخشد که این پیشنهاد نیز مورد استقبال حضار قرار گرفت.

- نوبت به میزبان مراسم رسید. مجری برای دعوت از نعمت زاده وزیر صنعت معدن و تجارت به داستان ضرب المثل "نیش عقرب نه از سر کین است اقتضای طبیعتش این است" اشاره کرد و گفت: این روزها وزیر صنعت معدن و تجارت نیش می خورد اما به کار خود ادامه می دهد و به تدبیر و امید دل بسته است و ما به امید تدبیر و امید همه سختی ها را تحمل می کنیم.

نعمت زاده در سخرانی کوتاه خود، گفت: ما در کنار فعال شدن دیپلماسی سیاست خارجی، دیپلماسی اقتصادی را فعال کردیم و در جهت بهبود فضای کسب و کار می کوشیم.

- رضا رحمانی رئیس کمیسیون صنایع و معادن که وقتی برای سخنرانی برایش در نظر گرفته نشده بود، تقاضای سخرانی کرد و قبل از سخنرانی رئیس جمهور توسط وزیر صنعت معدن و تجارت برای ایراد سخنرانی به جایگاه دعوت شد.

رئیس کمیسیون صنایع و معادن، گفت: از رئیس جمهور بدلیل حمایت از تولید که در همان ایام انتخابات از برنامه های دولت بود، تشکر ویژه می کنم. برای کنترل تورم از رئیس جمهور تشکر ویژه می کنم. برای اینکه رئیس جمهور خروج از رکود را اعلام کرد باز هم تشکر می کنم. وی خطاب به روحانی گفت: منش و روش و صحبت های حضرت عالی آرامش به فضای تولید داده و من بازهم از شما تشکر می کنم.

- تقدیر از برگزیدگان واحد صنعتی نمونه، پیشکسوتان معدنی و صنعتی، صنایع و طرح های نمونه صنعتی از دیگر برنامه های این مراسم بود که از ۱۱ برگزیده در روز صنعت و معدن توسط رئیس جمهور تقدیر به عمل آمد.

- پایان بخش این مراسم سخنرانی رئیس جمهور بود. روحانی با اشاره به اهتمام دولت برای شکست رکود و مهار تورم خطاب به سرمایه گذاران گفت: والله بالله تالله سال های ۸۴ تا ۹۲ گذشت و دیگر تکرار نمی شود. دولت یازدهم خود را خادم مردم می داند و هیچ تصمیم فردی بدون مشورت آن هم مشورتهای چند باره اتخاذ نمی کند.
رئیس جمهور همچنین ضمن استقبال از انتقاد از دولت گفت: این دولت دست تمام کسانیکه اشتباهات دولت را فریاد بزنند می بوسد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
به امید فردایی بهتر برای کشورمان.
حاااااااامد
روحانی گل کاشتی امروز
گل گاو زبان !
سرور
3 سال دیگر انشا الله.
محسن
سه سال بعد هم یکی دیگه قسم میخوره که دوران 92 تا 96 دیگر تکرار نخواهد شد.
خوزستانی
الهی!!!!! راس میگی؟!؟!؟! سلام خدا بر رئیس جمهور کشور شیعه حاج حسن روحانی
خوزستانی دیگر
مجیز ؟
babak
United States
الن این افرادی که منفی زدن یعنی چی خودشون هم نمیدونن چی میخوان بابا رئیس جمهور جمهوری اسلامی ایران مورد تایید رهبر رای اکثریت هم که آورده شماها به پزشک خودتون رو نشون بدین بخدا
Iran, Islamic Republic of
الان سال نود هفت هم همین نظر رو داری؟
فرزاد
قربون اون دهنت آقا محسن. گل گفتی
ان شاالله
انشاءالله...
اينگونه قسم جلاله ياد كردن خيلي جسارت ميخواهد اميدوارم اقاي روحاني با توجه به دانش ديني كه دارد متوجه تبعات اخلاقي و ديني كه بر ذمه شان ميايد باشد و از روي احساسات سخنراني نكرده باشد!!!!
ابوذر
Iran, Islamic Republic of
عزیزم ایشون دکترای حقوق از بریتانیا دارند. خدا می دونه که انگلیس تاثیر گذاشته یا نه؟؟؟
دانش دینی؟؟؟؟؟؟؟
....
Iran, Islamic Republic of
فکر کنم منظورش اینه که از این به بعد اعضاء کابینه زیر 90 سال نداریم
Iran, Islamic Republic of
یعنی دیگه به توان داخلی تکیه نمی کنیم؟
رضا
اشتباه نکنید، درهشت سال قبل شاید بیش از پیش به توان داخلی تکیه کردیم اما این امر به طور کامل میسر نشد که اگر میشد تحریم ها این قدر اثر نمی گذاشت، گفتن این جمله باتوجه به این که دراواخر دولت دهم وضع اقتصاد خوب نبود باعث تضعیف اصل استقلال وتکیه به داخل می شود،پس خواهشا نظرتان را اصلاح کنید
Iran, Islamic Republic of
امید عبثی ! یک ساله چ گلی کاشت قسم جلاله نمیخاد بخوره قولهایی ک داد رو عمل کنه چرا قسم سنگین میخوره بله گفته اون سالها نمیاد معلومه سالی ک گذشت نمیاد منظورش همین بوده ...
احسنت خیلی خوشم اومد
روحاني: این دولت دست تمام کسانیکه اشتباهات دولت را فریاد بزنند می بوسد.
مي بوسد ولي با گاز انبر و دادگاه و بستن روزنامه و سايت انگ افراطي و كم سواد و خشونت طلب و بي تدببر و....
اينو ميگن بوسه ي مرگ!!
احسنت... گل گفنی...
مگه دولت قبل هم اینکارهارو نمیکرد؟!
حق گو
Iran, Islamic Republic of
با اين كه گفته است كه سالهاي گذشته گذشته است ولي باز تا وقتي پيدا مي كند . رجوع به گذشته مي كند و نيش خود را مي زند!!!

و مسلم است كه آتش درون كارمندان امپراتور با هيچ چيز . خاموش شدني نيست !!!

ههههههههههههههههههه
آخه عملکردی تا کنون بجز عزل و نصب نداشتن و فقط دنبال نقطه ضعف دولت قبلی اند
همچين ميگه سالهاي 84 تا 92 گذشت انگار سالهاي تورم 50 درصدي هاشمي يادش رفته. انصاف هم خوب چيزيه كه دولت يازدهم ازش دوره. ضمنا به مدد ايستادگي همون دولت 84 تا 92 هست كه اين دولت دستاوردهايش را فروخت تا تورم نقطه اي !!! را به گفته ي آمار خودش كم كنه! ما كه تورم را كاملا حس مي كنيم.
جناب رئيس جمهور براي شما خيلي زشته كه جهت سرپوش گذاشتن بر عيبهاي زياد دولتتون سعي در تخريب دولت سابق كنيد كه با تمام عيبهاش هنوز خيلي محبوبتر از دولت شما در اذهان اكثر مردمه.
Iran, Islamic Republic of
زیاد مطمئن نباش جناب روحانی... همه اونهایی هم که تا حالا اومده بودند اولش از این حرفها زیاد میزدند....

شما در همین یکسال ابتدایی خطاهای بزرگی داشتید که واقعا قابل چشم پوشی نیست..

- 4.1 میلیارد دلار برداشت بدون مجوز مجلس از صندوق توسعه ملی
- رانت 3000 میلیاردی
- و...
این اولین دولت 4 ساله ایران خواهد بود فکرکردن را مردم بهشون دائمی هست! فعلا برین گندهای بورس رو جمع کنین
دوست عزیز نمی دانم چقدراز بورس اطلاع دارید ولی بدانید وضعیت افت بورس از دی ماه 92 و زمانی آغاز شد که منتقدان دولت نرخ خوراک پتروشیمی ها را با طرح دلایلی غیر منطقی و احساسی به یکباره 5 برابر کردند و حتی از قیمت منطقه هم بیشتر تصویب نمودند و دولت مردان هر چه تلاش کردند هم نتوانستند بر جو احساسی و غیر کارشناسی حاکم بر آن زمان که توسط منتقدان دولت ایجاد شده بود پیروز شوند .
جالب است امروز که گند بورس درآمده و ریزش شدید قیمت ها خطرسازشده همان افرادی که دی ماه 92 باعث ریزش بورس شدند ، امروز فریاد وااااا بورس اااا سرمی کشند و دولت را به ناتوانی محکوم می کنند !!!!
علیرضا
اِء من نمیدونستم از کی تا حالا وزارت صنعت و معدن شده منتقد دولت؟!!!!
انگار یادتون رفته خود دولت این کار رو کرد و در هر صورت دست دولت بازه اگه راست میگی بره قیمت رو بکشه پایین
سید
اقا بفرمایید دی ماه 92 کدوم دولت حاکم بود؟؟؟؟؟؟؟؟
جناب! مثل اينكه ديماه 92 چندين ماه از تكيه زدن همين دولت شيخ حسن بر كرس قدرت گذشته بود و همه چيز دست همين حضرات بود.
توفیقی از قزوین
منتقدان دولت با کدام ابزار اخوراک ÷تروشیمی ها را گران کردند ؟ اگر منظورتان مجلس است الحمد الله این مجلس با رییس جمهور فعلی رابطه خیلی بهتری دارد تا رییس جمهور قبل ! اگر این نابسامانی تقصیر مجلس است سهم همین مجلس در نابسامانی دولت قبل چقدر است ؟!
اه پس مشکل بورسم تقصیر منتقدان دولت این دولت کلا اشتباهی نداره نه ؟!
دراین ماه مبارک میهمانی خدا واقعا هم از خدا بخواهیم دوران سیاه و بدبختی سال های 84 تا 92 هیچگاه تکرار نشود ؛ واقعا عقب گردی که کشور ما در این دوران زد در تاریخ ایران اتفاق نیفتاده بود و امیدواریم تکرار هم نشود !!!! آمین یا رب العالمین
آن چيزی که تکرار نخواهد شد، فتنه خباثت آميز 88 است.
آنچه تکرار نخواهد شد دوران سیاه خاتمی فتنه گر است .
دعا میکنیم خطر 92 تا 96خیلی زود خنثی شود.
انشائ الله
ان شاالله .یعنی میشه 92 تا 96 زودتر تموم شه و دیگه تکرار نشه
United States
دعا می کنیم که فتنه گرای هفت درصدی و شکم پرستان یا زود هدایت شوند ویا از روی زمین محو شوند تا باردیگر به جاده اصلی اسلام بازگردیم.....
مهدی
مخاطبان غیر منطقی و با تفکر بلدزری و حامیان حاج محمود باید هم منفی بدن !
از این طرف میگن زنده باد مخالف من
از اون طرف میگن مخاطبان غیر منطقی و تفکر بولدزری
یه انتقاد به نحوه گفتار رییس جمهور که اصلا در شانشون نبود که اینقدر ناراحتی نداره برادر من
در این ماه رمضان از خدا می خواهیم به بعضی ها انصاف بدهد
علی
اگه کمترین اعتقادی به ماه مبارک داری کمی بیشتر به حرفات فکر کن!!!
چرا اینقدر سیاه نمایی می کنید خدماتی که دولت احمدس نژاد کرد راچه کسی انجام داد اماها را بخوانید مسکن مهر ،سفرهای استانی ،وامهاازدواج واشتغال،پیشرفتهای هسته ای وعلمی ،پیشرفتهای بیشمار صنعت ومعدن نسبت به قبل.فقط در دوسال آخر تورم سنگین به جهت تحریم ها ونرخ دلار مردم را اذیت کرد.مگر تاییدها وحمایتهای فوق العاده رهبری حتی در دور دوم را به یاد ندارید عملکرد دولت روحانی در این مدت را برایم بنویسید ؟چه کرد واقعا؟
احمدی نژاد از بدنه قدرت نبود وابسته به هاشمی و خاتمی نبود واسه همین انقدر براش زدن و میزنن از سال 88 هم که اون برنامه ها رو سرش درآوردن و تحریمم از خارج شروع شد خب نتیجه اش طبیعتا میشد همون دو سال 90 تا 92 وگرنه احمدی نژاد انصافا کار انجام بده بود ولی خب چون از بدنه قدرت نبود اینطور علیهش سیاه نمایی میکنن
Iran, Islamic Republic of
احسنت
علی
احسنت. اصلا خدماتی که زمان احمدی نژاد کلید خورد عمرا دولت های قبل و بعد جرات انجامشو نداشتند.بابا تو یه وام ازدواج موندند با پررویی میگن سال93 وام ازدواج پرداخت نمی شود...
البته تحریم ها و سنگ اندازی ها هم موثر بود اما دولت هم در مدیریت تحریم ها ضعیف عمل کرد وگرنه تحریم ها نباید این قدر براقتصاد ما تاثیر میگذاشت
کلیت حرف شما درسته ولی انصافا جو کاری تو سالهای 88 تا 92 برای دولت خیلی سخت بود یه روز کره نایاب میشد یه روز پودر شوینده و تازه این کارشکنیها تا قبل از سال 90 بود که تحریم فلج کننده شروع شد
Iran, Islamic Republic of
عملکرد دولت تدبیر! و امید!:
تعطیل کردن کشور با هدف کاهش نرخ تورم. اینم شد سیاست اقتصادی!؟
سال96 ساله روحانی بای بای گرامی باد
عبدالله
چشم انتقاد می کنیم . به شرطی متهم به کم سوادی ، بی شناسانامه ، جدید الاسلام و متوهمهایی که نه از دین چیزی می دانند و نه از آخرت. متهم نشویم .
حاااااااااامد
روحانی مچکریم. عشق است حسن آقا روحانی
حسین
می بینیم روزی را که رئیس جمهور بعدی بگوید:
والله بالله تالله سال های تحقیر آمیز 92 تا 96 گذشت و دیگر تکرار نمی شود. دیگر قرار نیست دولت منتقدان خود را بیسواد و مزدور بخواند. دیگر دولت دهان مخالفان را با برچسب های متعدد نخواهد بست و ...
حسین
بله معلومه که این دولت به فکر سرمایه داران است که این چنین آنان از دولت تقدیر میکنند
وگرنه ما مردم عادی که چیزی از این دولت جز حرف زدن ندیدیم.
در ضمن مردم قضاوت می کنند که سال های 84 تا 92 خوب بوده است یا نه
آقای رییس جمهور مثل این که یادش رفته در پاسخ به درخواستش مبنی بر انصراف از یارانه چند درصد مردم انصراف دادند؟!!!
پژمان
این هم از نتایج گدا پروری احمدی نژاد بود؛ از سیب زمینی بگیر تا ساندیس...
حاااااامد
مرسییییییییییییی
علی
این حاااااااامد آقا یا خانم چقدر اوا خواهر تشریف دارند در تمام سایتها با کامنتهاشون!؟
ما بنا داریم با توزیع وسیع ساندیس و سیب زمینی در سطح وسیع در انتخابات بعدی آرای مردم را از آن خودمان کنیم و نگذاریم این دولت برای دوره بعدی برای مردم فقط کری بخواند و عزل و نصب راه بیندازد و مردم هم به حال خودشان رها بشند به عنوان نمونه بگم که جاده گرمسار قم که اگر حکومت احمدی نژاد سر کار بود فقط سه ماه مانده بود تا افتتاح شود الآن چهار بار زمان افتتاحش را تاخیر انداخته اند و بیش از یک سال هنوز هیچ خبری نیست .
انصاف داشته باشید
عباس
United Kingdom
فعلا که این سیب زمینی هم تو این دولت گیرتون نمیاد بخورید
تو برو تو جشن دولت ساندویچ و سمبوسه ات رو بخور .
بله ما هم موافقيم با شما كه سالهاي 84 تا 92 كه دولت نوكر مردم بود گذشت. سالهايي كه اوج درخشش هسته اي ملت ايران و در زمينه هاي مختلف علمي مثل نانو و سلولهاي بنيادي و فضانوردي آنهم در اوج ايستادگي در مقابل زياده خواهي مستكبران و كدخداها بود گذشت. مردم با وجود تحريمهاي سنگين ديدند كه رئيس جمهورشون بجاي اينكه بره نيويورك و ذليلانه دم كدخدا را ببينه ميرفت با دعاي فرج سخنراني در سازمان ملل را شروع ميكرد و در مصاحبه ها توي دهن اسرائيل و هولوكاست ميزد. گذشت و اين دولت عرضه و لياقت تكرار اون افتخارات را نداره.
مهدي
Iran, Islamic Republic of
واقعا كه طرز فكراتون مشكل داره
طرز فکر درست اينه که هر چه شما می گوييد دموکراتيک و صحيح و بی اشکال است!
شاید هم مال شما
بي نام
اميدوارم ديگه نوکرها بر ما سروري نکنند
ظاهرا بدجور تو حال ارباب رعيتي هستي
خدا بيدارت كند........
علی
Iran, Islamic Republic of
حرف دلم رو زدی
آن مرد که رفت به زودی برمیگردد
امیداوار حسن تو انتخابات بعدی راه موسوی را نرود و به رای مردم تمکین کند
این قسم خوردن ایشان بوی خون میدهد
United States
اینها همه ریزه خوار سفره حاجی خاطره ابوالجونیور هستن برای سال 96 باید یه فکری واسه اون بکنیم والا کلیدساز که عددی نیست.....
مهدی
اصلا ببینیم مررررردتون تائید صلاحیت میشه!
میناب
Iran, Islamic Republic of
روزی نیز خواهد امد دیگران بگویند سالهای 92تا 96گذشت. تا کی فرافکنی؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
1392 تا 1400 منظورته؟
هه... به همین خیال باش عزیزم... البته آرزو بر جوانان عیب نیست:)
مهدی باقری
Iran, Islamic Republic of
آقای روحانی شما از فردای خودت هم خبر نداری چه برسه به قسم خوردنت برا مملکت. شما خیلی توانمندی قسم بخور تا فردا زنده خواهی ماند.من هم قسم می خورم والله بالله تالله که پیروزی و عزت از خداست و از مومنین ولی منافقان نمی فهمند. البته من بر خلاف شما از خودم حرفی نزدم از کلام الله عرض کردم.
اقاي روحاني سال 84 الي 92 جز سالهايي بوده كه ما فهميديم انقلاب چه دستاوردهايي داشته و به انقلابمان اميدوار شديم و شما هم نمي توانيد بگوييد اون سالها تكرار نمي شود زيرا آينده از آن مستضعفان مي باشد
حااااااااامد
11 روز فراموش نشه برادر!!! انقلاب اینجور نبود
سبز88
43% تورم فراموش نشه!!!!!!!!!!!!!
کرسنت . استات اویل و بابک زنجانی و ... هم فراموش نشود برادر!
مهدی
اختلاس 3000 میلیاردی ، انتقال 1600 میلیارد به دانشگاه ایرانیان ، رسیدن پراید 10 میلیونی به 20 میلیون، بالابردن عمدی قیمت سکه و ارز و انداختن تقصیر آن به گردن جمشید بسم ا...، اختلال در بازار دارو و بازی کردن با جان مردم بیگناه به دلیل اختلاف شخصی با برادران لاریجانی ، حمایت از مشایی در انتخابات علی رغم غیر قانونی بودن این عمل ، بازهم بگم!!!جهان گفتم .باز هم تو سایتت درج نکن!
خدایی قیمت سکه دست کی بود!!!!!!
دست امپراطور..و دوستان و یاران حجی خاط...ره!!!!!!!!!!!!
Germany
دعوت مردم به بورس و انداختن سهامها در قیمت بالا به مردم و همچنین 140 هزار میلیارد تومان(ارزش بازار دی ماه 470 هزار میلیارد بود الان شده 330 هزار میلیارد تومان) در این شش ماهه از ارزش سهام حقیقی ها سوزانده شده تا حضرات نقدینگی و تورم رو با جیب سهامدار بدبخت کنترل کنند. راستی 140 هزار میلیارد چند برابر 3000 میلیارده؟
سود این خیانت ها رو چه کسی سال92 برد...
حااااااااامد
بابک زنجانی یار غار آقای احم.... بود!!!
حسین ف
تورمی که یک شبه پایین بیاد و از ۴۳ به ۱۶ بیاد مشخص هست اینها شبها کار میکنند خیلی جالبه
اقای رئیس جمهور انشالله انتخابات سال96 میفهمی چی تکرار میشه چی نمیشه؟
من خیلی دوست دارم زنده باشم وواکنش شما رو ببینم
اطمینان دارم این دولت توی انتخابات بعدی شکست بخوره مرد تبریک به دولت بعدی نیست
خفت مذاکره و توافقات یکطرفه هم یادمون نخواهد رفت.
United States
یازده روز فاجعه بود البته برای ما که یک ثانیه مقاومت در برابر ولایت را هم ننگ می دانیم ولی شانزده سالی که هرشب و هرروزش به دل حضرت آقا خون کردید چطور ؟ اون رو یادمون نرفته...
بنفش
گرونی سرسام آور هو فراموش نشه
توفیقی از قزوین
این دولت دست تمام کسانیکه اشتباهات دولت را فریاد بزنند می بوسد. البته شناسنامه و سواد نامه و...فراموش نشود
احسنت بر دکترروحانی
در باغ دولت دگران بود مدتی

این گل، ز گلستان شما نیز بگذرد
Iran, Islamic Republic of
زنده باد روحانی
حاااااااااامد
مرسی. روحانی مچکریم
جناب روحانی کار کن خودت را نشان بده وقت کمه یکسال گذشت....
Iran, Islamic Republic of
دولت شما هم میگذره... حاچ حسن
خوش به حال انتقاد کنندگان........؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!
انتقاد کنندگان مواظب دستشان باشند؟؟؟؟؟؟!!!!!!!
روح اله
Germany
جناب پرزیدنت شما همانطور که سال 84 نتونستید جلوی اراده ملت رو بگیرید اکنون هم اگر به همین صورت ادامه دهید که فقط در باغ سبز رو دارید نشون میدید ,ملت در اولین انتخابات جواب شما رو میدهد کما اینکه استقبال مردمی در سفرهای استانی شما بیانگر خیلی چیزهاست.
Iran, Islamic Republic of
البته منظورش اینه که دست منتقدین رو قطع می کنه
حااااااااااامد
شما دلواپس باش.بیشتر باش
زهیر
اینقدر منفی خوردی بیخیال نمیشی ؟..
نشو ما هم با منفی دادن بهت حال میکنیم جلبک سبز 88 آق حااااااامد
سبز88
سبز منم خوبی عمو؟؟؟؟؟؟
بنفش
چه ربطی داشت ذهیر؟؟؟؟
United States
بنفش همان سبز است که چنان از امت حزب الله تودهنی و سیلی خورده حالا سیاه و کبود یا به عبارتی بنفش شده......
حاااااااامد
اره والا 24 خرداد نشون دادن ملت. واقعا راس میگه
شما هم یه کم تدبیر و امیدتو بیشتر کن بهتره...
United States
جلبکهای بدبو و متعفن سبز میان اینجا خاتمی پراکنی ، ببخشید لجن پراکنی می کنن ما هم هی حالشونو می گیریم ....به این میگن تفریح سالم....
محمدی
Iran, Islamic Republic of
بدبختی همینه که اون روزها گذشته و شما تو این یکسال فقط حرف زدید و از دشمن ترسیدید و گفتید تعامل با دنیاو حالا همی چی داره هرروز گرون میشه ! و تورم هی داره میاد پایییییییین!!!!! و دشمن هم هی جسارت و توهین میکنه و......
saeed
دست بوسیدن پیش کش !! منتقدان رو راهی دادگاه نکنن !
وجناب رئیس جمهورپایبند باشن به گفته خودشون که فرمودن پناه میبرم به خدا ازبستن دهان منتقدان!
والبته اندکی بعد فرمودن: منقدان مابی سواد!جیره بگیر ازسوی جریان های خاص!بی شناسنامه وبی سوادن ...
لازم به قسم جلاله نیست مردم شاهد خمودگی و کندی انجام کارها هستند!!!مطمئننا هیچ دولتی نمیتواند مثل دولت قبل کار کند
hosein
ملت پشت دستشو داغ کرده دیگه سالهای سیاه و تاریک 84 تا 92 تکرار نمیشه.انشاالله
اشتباه مثبت دادم
Iran, Islamic Republic of
ای ول تو هم آره؟
Iran, Islamic Republic of
به عمل کار برآید به سخن دانی(سخن رانی) نیست.
شما لطفا از جانب خودت حرف بزن و خودتو نماینده ملت ندون! خواهیم دید...
علی
کافیه به تصاویر استقبال از رییس جمهور در سفر به استان لرستان نگاه کنی تا ببینی که اون سال های به قول شما تاریک تکرار میشه یا نه؟ البته من خودم هم از دیدن اون تصاویر خوشحال نشدم.
مهدی
Iran, Islamic Republic of
تازه داماد و عروس لرستان طرفدارش بودند و الا با چوب بیرونش میکردندخخخخخخخخخخ
هههههههههههههههه...
خدا نکشد مردم از خنده...
United Kingdom
شماها ملتید یا از ملت وکالتنامه دارین؟ بابا تا انتخابات بعدی صبر کنین .
خدا بخیر کند این دولت فقط بفکر انتقام گیری شخصی است نه فکر سرمایه گذاری است نه عمران وآبادی تنها کاری که کرده برای کنترل تورم از تزریق پول جلوگیری کرده است
هنر ان است که کاهش تورم همراه با اقتصاد پویا شکل بگیرد
آخه چیکار کنند این بندگان خدا هر کاری میکنند دلشون با منتخب مردم در سال84 صاف نمیشه!!! عقده شده براشون.
بی صواد از جای خاصی پول بگیر
بعله به یاد داریم چگونه دست میبوسند
با تعطیل کردن هفته نامه ها(نه دی) با دادگاه کشاندند منتقدین توافق بزرگ قرن و عامل تعظیم قدرتهای بزرگ جهانی (حسین قدیانی) با برخورد با بی صوادان از جای خاسی پول بگیر با......
بار الها کدام را باور کنیم ؟ دم خروس یا قسم حضرت عباس را ؟
دوست نظام
دکتر جان ،خدمتگزاری به ملت در شعار نیست،در عملکرد است .وعملکرد یک ساله دولت شما شباهت چندانی به خدمتگزاری به قاطبه ملت نداشت به همین دلیل بعید نیست که مردم بگویند ویا آرزو کنند که والله ،بالله وتالله دولت قبلی بیایدلذا صراحتاًنفرماییدوالله بالله تالله سال های ۸۴ تا ۹۲ گذشت و دیگر تکرار نمی شود
بعنوان یک میع مقام معظم رهبری ودلسوز نظام میگویم ، ازخدامیخواهیم بحق این ایام مبارک خادمین واقعی برسرکار بیایند خواه این خدمتگزاران ازبدنه دولت قبلی باشند خواه از دول قبلی وخواه از بدنه این دولت.
آمییییییییین...
طیب
اینکه دولت کارهای خوبی داشته درست. اینکه از دولت الانی هم چندان راضی بیستیم درست. ولی این دلیل نمی شه حتما باید دولت دولت قیلی بیاد تا کارها درست بشه. یکی بیاد که بهتر از این دوتا عمل کنه.
دولت راستگویان..
روحانی مچچچچچکریم
Iran, Islamic Republic of
اونایی که منفی زدن کنایه رو متوجه نشدن به نظرم
لااقل يه علامت تعجبي بذاريد كه متوجه بشن!!
البته من خودم نسبت به سوءاستفاده از اين واژه حساسم و ميگم نبايد اصلا بنويسيم. اگر بنويسيم لامچكريم خيلي بهتره!!
حااااااااااامد
خوش اومد
عماد
24میلیون رای
مجتبی

به قول عموی من که بازنشسته آموزش و پرورش هست میگه: اگه میخوای که کلاس درس ساکت باشه شاگرد شلوغه رو مبصر کنی همه چی حل میشه...
غرض از عرض این مطلب اینه که اگه الان می بینید که اوضاع یه خورده آرومه و کسی اخلال نمیکنه بخاطر اینه که اخلالگران الان خودشون [...]
احسنت. احسنت ، احسنت ، يعنى زدى تو خال ، از اين بهتر نميشد حق مطلبو ادا كرد ، رحمت به اون شير پاكى كه خوردى
گل گفتی برادر... خدا حفظت کنه...
قشنگ بود. مدتها بود میخواستم این مطلب رو تو یه جمله خلاصه بیان کنم گیر نمیاوردم. دمت گرم!
مجتبی
البته جهان یه خوره از کامنتم رو حذف کرده وبه جای اون ... گذاشته...
حاااااااااامد
توهین کن تا خالی شی
مجتبی
دوست عزیز...فکر نمی کنم به کسی توهین کرده باشم.... یا شایدم توهین ندیدی و نشنیدی هنوز....
شما برو پای توهین رانی(سخنرانی!) رییس جمهور و حاج آقا خاطره بشین پر شی!
United States
ولی اینا نمی دونن ما تخس ترین بچه های خمینی کبیر هستیم...ما قرار زنگ آخر رو هم با جونیور و ابوالجونیور گذاشتیم....فقط خدا کنه هیچ وقت کار به زنگ آخر نرسه و یا صبر آقا مدیر صبور و خونین جگر ما تمام نشود والا چنان ادبشون کنیم که.....
علی
هرچی تو بیانات آقا می گردم می بینم ایشان دولت نهم ودهم رو تایید می‌کنند شاید منظور رییس جمهور اینه که این دولت توان تکرار خدمات دولت سابق رو نداره و این خدمات دولت سابق تکرار نشدنی است.
دولتی که صبح تا شب برای مردم می دوید گذشت... اینها یا نمی خوان یا واقعا توان دولت قبلی رو ندارن...
saeid
انشااله دولت نهم و دهم با توانی بیشتر و کنار گذاشتن یکسری اشتباهات بر می گردد.
Iran, Islamic Republic of
باتمام بدی هاش بهترین بود
کنار گذاشتن اشتباهات خیلی مهمه. وگرنه اگر با حال فعلیش برگرده اشتباهاتش بزرگتر میشه.
انشاالله ک جواب این حرفاتو تو همین دنیا بگیری ...
Iran, Islamic Republic of
آقای روحانی شما یک روحانی هستید قسم نخورید دلها دست خداست نه شما
Czech Republic
یاد دکتر احمدی نژاد در ذهن مردم یادی الهی است.یاد یکی از معدود دورانی در تاریخ بشر که یکی از پاکان و مقربین درگاه الهی دولت داری نمود
ابراهیم
Tajikistan
سلام دکتر
شما رییس جمهور منی ولی آیا این جور صحبت کردن در شان منتخب ملت ایران هست؟ دنبال چی میگردین؟ مردم شعور دارند خودشان خوب و بد را تشخیص می دهند نیازی به این بازی ها نیست دکتر
United States
فعلا كه در همان وضعيت هستيم لزومي به تكرار ندارد بلكه بايد اصلاح كنيد اگر مي توانيد
Iran, Islamic Republic of
اساساً قسم خوردن خوب نیست
اینکه یک مسلمان با زبان روزه بدون خوف از احتمال دروغ یا ناصحیح بودن حرفش قسم جلاله بخوره اصلا جالب نیست.
مگر ایشون چقدر اطمینان داره که اینطور قسم می خوره ؟؟؟ آیا این مصداق قسم دروغ نیست؟؟
Iran, Islamic Republic of
مگه خدا کمک کند که یکبار دیگه احمدی نژاد برگردد و شما بازنشستگان را بیکار نماید
رامین
Iran, Islamic Republic of
دکتر از امیدی که به سهامداران دادی مچکریم
والله دیگه سالهای طلایی 84 تا 92 برای بورس مرد و دیگه تکرار نخواهد شد
Iran, Islamic Republic of
همش حرف کی عمل؟
وقت گل نی !
Iran, Islamic Republic of
فرمایشات آقا در دیدار آخر با دولت دهم علیرغه همه هجمه ها:
هشت سال کار کردید، تلاش کردید، کارهای خوبی انجام گرفت، تحمل زحمات کار شبانه‌روزی را شماها نشان دادید؛ یعنی دیده شد، احساس شد، همه فهمیدند که رئیس جمهور محترم و همکارانشان در دولت حجم کارشان بسیار بالا و پرشتاب نسبت به همه‌ی دوره‌های دیگر بود و هست؛ ... حجم کار بالا و تلاش خستگی‌ناپذیر و اعراض از آسایشها و آسودگی‌ها و امتیازاتی که معمولاً مسئولان کشورها در دنیا دارند؛ استراحت میکنند، تفریح میروند، امتیاز میگیرند؛ اینها را نخواستن، ندیدن، طلب نکردن، امتیاز بزرگی است که این دولت بحمدالله از این امتیاز برخوردار بود.
یک نکته‌ی دیگر هم که در مورد این دولت در طول این هشت سال مورد نظرم بود و بارها هم به آن اشاره کردم، این است که این دولت بحمدالله توانست شعارهای انقلاب را سر دست بگیرد و به آنها افتخار کند و آنها را در جامعه مطرح کند ... این دولت این شعارها را مطرح کرد، برجسته کرد، سر دست گرفت، به آنها افتخار کرد؛ در مجامع جهانی، احساس شرم از انگیزه‌های انقلابی و از اهداف انقلابی و از شیوه‌های انقلابی نکرد؛ این خیلی کار بزرگی بود.
آقای روحانی اگه 3 سال دیگه دوباره سال 84 تکرار نشد من اسممو عوض می کنم.
معلومه که توی اجتماع نیستی آقای روحانی.
احمد
سلام احسنت دوست عزیز
United States
عزیزم سال 84 تکرار نخواهد شد بلکه هزار بار بهتر و پرشکوهتر از آن انتخاب خواهد شد چون مردی می آید که ضعف های احمدی نژاد را ندارد و تمام نقاط قوت وی را بهتر و بیشتر دارد....در ضمن در آن روز ناقوس مرگ سازش و سازشکاران هم به صدا در خواهد آمد و آن وقت است چهره کلید سازان و عمامه به سرهای انگلیسی دیدن خواهد داشت.....
هموطن
درودبرروحاني.ازاين جمله لذت بردم شنيدم توتلوزيون
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
عزیزم همین درودهای بعضا سیاسی(نه از ته دل) امثال شماست که چشم حقیقت بین آقای روحانی بسته وهمه را بی سوادوبی شناسنامه و........میدونه.کمی واقع بین باشید وخدا را هم در نظر بگیرید.ضرب المثلی هست که میگه:عمل انسان بلند تراز زبانش سخن میگه."افتاد"
مسعود
والله بالله تالله به صورت گاز انبری بلایی اوردید سر سهامداران که تا عمر دارند فراموش نکنند تو6ماه قیمت کلیه سهم های بازار سرمایه بین 35تا 100درصد ریزش داشته است علما فضلا و اندیشمندان سالهای 84تا 92 در حیرت مانده اند از این همه هنر و مهارت.به خدا بد جور پشیمانم از رایی که به شما دادم جناب رییس جمهور.
reza
مدیون ما هم هستید شماها که الکی و بدون تحقیق و بصیرت رای دادید
علیرضا
سلام ایشان هم مثل احمدی نژاد به پیشگویی افتاده یا مثل دولت سازندگی فکر کرده ورود افراد به مجلس بعد وریاست جمهوری در دو دوره بعدی صرفا در ید قدرت خودش هست لذا از این باب است که قطعی و صدرصد پیشگویی میکنه!
amir
راسته میگه تفلک دیگه هیچ دولت و دوره ای نمی تواند جلوی هاشمی ودارو دسته اش بایستد
به قران قسم زمان احمدی نژاد محبوب بهتر از حالا بود الان صداش در نمیاد همه چی گاز اب برق تلفن همه چی 30 درصد گرون شده
ایشان هم که غیبگو از آب در آمد
با سلام . من به خاطر حرف آقای روحانی که از بورس حمایت میکنند در آذرماه پارسال وارد بورس شدم و الان سرمایم تا نصف کاهش پیداکرده و این به خاطر سیاستهای دولت است که میخواهد با سوزاندن پول مردم در بورس نقدینگی و تورم رو کنترل کنه. دولت روحانی اول مردم رو به بورس هدایت کرد بعد سرمایه مردم رو نابود کرد. من واقعا پشیمان هستم از رای دادن و افسردگی گرفتم به امید یک معجزه موندم. تعجب میکنم شاخص چگونه 70000 واحد می باشد چون اکثر سهامها به قیمت چهار سال قبل رسیدند.واگذارتون میکنم به خدا. خدا پدر و مادر احمدی نژادو بیامرزه باز اون از بورس حمایت میکرد. الان بازار 470هزار تومانی شده 330 هزارمیلیارد تومان که به بهانه کنترل تورم و نقدینگی دولت سرمایه اشخاص حقیقی که هیچ رانت و اطلاعاتی ندارند رو داره نابود میکنه.پول ذوب شده ملت 140هزار میلیارد تومان که بیش از 40 برابر اختلاس 3000میلیاردی میباشد که دولت آقای روحانی از بین برد.در هیچ جای دنیا با مردمش اینجور رفتار نمیکنند که دولت جمهوری اسلامی رفتار کردو هیچ کسی پاسخگو نیست و همه ساکت هستند برای این کار دولت.
جناب دکتر اگر تورم کم شده اگر قیمتها از خردادماه کمتر هم شده چرا ما جدیدا دخل وخرجمون اصلا باهم نمیخونه ببخشید شما از کجا خرید میکنید ؟؟؟؟؟؟ اصلا خرید میکنید؟؟؟؟؟؟
سال 96 مردم چه خواهند گفت؟!
امیر
دلم برای احمدی نژاد 84 لک زده است..از ته دل می گویم
احمدی 84. اما نه احمدی 92
آقای رئیس جمهور روحانی بهترنیست به فکرپاسخ عملکرد خود درسال 96 باشید؟

شما برای همین یکسال گذشته چیزی برای گفتن از خودتان دارید یا اینکه سه سالبعد بازهم رجوع میکنید به سالهای 84 تا 92؟؟
نیلوفر
Iran, Islamic Republic of
حاج آقا واسه چی قسم میخوری؟
حمید از آذربایجان
آقای روحانی
احمدی نژاد که خودش خودش را رئیس جمهور نکرده بود مردم ایشان را انتخاب کرده بودند و از ته دل به انتخاب خود ایمان داشتند
پس اگر حرفی برای گفتن ندارید به رای مردم نیز توهین نکنید ولسلام
جوووووک هفته:
این دولت دست تمام کسانیکه اشتباهات دولت را فریاد بزنند می بوسد.
مرتضي
Iran, Islamic Republic of
واقعاً انسان از اين قسمهاي جلاله و بي‌مهاباي شخص اول اجرايي اين مملكت برخورد مي‌لرزد و عمق فاجعه را مي‌فهمد و به كلي نا اميد مي‌شود. چه عجيب و ناشيانه ميزان اعتقاد خود را براي هر آشناي جزئي با معارف اسلامي رو مي‌كنند. تقوا تقوا تقوا مديران ما چرا از اين غافلند؟
احمد
United States
چون دیگه کسی احمدی نژادنمیشه باتمام اشتباهات وکاستیهاچندبرابرامثال روحانی ،هاشمی وخاتمی خدمت کردبله دیگه تکرارنمیشه.
حمید
من هم موافقم این روزها تکرار نخواهد شد از چند بعد:1- پیش رفت علم و صنعت، 2- رسیدگی به محرومان و مناطق محروم. 3- مسکن مهر 4- یارانه مردم.5- انرژی هسته ای 6- وجود پشتکار عظیم در دولت. 7- اوج اقتدار نظام و کشور. 8 کوتاهی دست ویژه خواران و قدرت طلبان.8 - البته خیانت اصحاب فتنه در تمام عرصه ها هم شاید تکرار نشود البته تا زمانی که در مسند قدرت هستند. 
Iran, Islamic Republic of
خب اگه گذشته پس چرا شماها هی به اون دوران گیر میدی
تو رو خدا ول کنید
اگه راست می گید شما یه کاری کنید
دولت اعتدال..................
چه پاچه خواری همدیگرو میکنند.بیچاره مردم.
واقعاکه خجالت هم چیزخوبیه توکه حاضرنشدی به مناظره وقتی کسی نیست خوب شیرمیشی صحبت می کنی
هر چي گذشت زمان باعث فراموشي دولت قبل ميشه ولي دولت كنوني همش با بدگويي بيجا باعث بيادآوردن بيشتر خدمات دولت قبل ميشه.
ديگه همه حتي دوستان دولت يازدهم مطمئن شدن كه دولت سالمندان فعلي! توان و انگيزه و دلسوزي دولت سابق را نداره و نتونسته يه كار درست انجام بده. اما آنچه باعث تأسفه اينه كه دولتمردان يازدهم فقط نمايش عقده و كينه نسبت به دولت قبلي داشتن ولي خودشون جز ذلت و خواري دستاوردي ندارن. نمايش دردآور سبدكالا بجاي يارانه آبرومند،‌ كرنش در مقابل كدخدا،‌ ديدن دم كدخداي بي يال و كوپال در اولين سفر رئيس دولت به سازمان ملل،‌ توافقنامه ذلت بار ژنو،‌ همراهي با هولوكاست، رانت ارزی 260 هزار میلیاردي، كارهاي ضدفرهنگي توسط وزارت ارشاد!، توهين به مردمي كه جزء 50 درصد راي دهنده به دولت نبودند آنهم توسط رئيس دولت و حاميانش،‌ تحقير و دادگاه و بستن روزنامه ها و افراد منتقد،‌ .... اينها كمترين كارهاي اين دولت خودشيفته است!
United States
پس همانا بودند تو امدی چکار کفتی با این کلید همه چیز رو درست می کنم این کلید چی بود
ايشان درست گفته اند والله دوران سياه و ننگين سال هاي 84لغايت 92ديگر در تاريخ انقلاب اسلامي ايران تکرار نخواهدشد. دوراني که واقعا فکر کردن به آن عذاب اور است . دوراني که انقلاب اسلامي از حرکت باز ايستاد . دوراني که لکه سياه آن در تاريخ 100ساله ايران قابل پاک کردن نيست.
حبیب
فکر کنم با این حرفایی که زدی وجدانت ناراحته!!!!!!
من طرفدار احمدی نژاد نیستم ولی وجدانا میدونی چی گفتی!!!!!!
تا کی عوام فریبی دست وردارین بخدا!!!!!!!
Iran, Islamic Republic of
آقای روحانی که میگین"خيلي غصه نخورید، ما می دانیم چکار داریم می کنیم"
سابقه شما در مذاکرات هسته ای این را نشان نداده، جناب رئیس. اون سال نهايت همكاري رو با غربي ها داشتيد،نتيجه چي شد؟
باید ازکسانیکه منم منم میکنن ترسید همین که میگید میدانیم چکار میکنید معلمومه نمیدانید.
ali
راست میگه دیگه بنده خدا اون سالهای طلایی تکرارنمیشه سالهای فک پلم اجنبی از تاسیسات هسته ای سالهایی که خانم اشتون وقتی میخواست بادکترجلیلی دیدارکنه شب خوابش نمیبرد سالهایی که نتانیاهو جرات نمیکرد اسم ایرانو ببره سالهایی که رییس جمهورش روزی 20ساعت کارمیکرد و وزرا باید پابه پاش می دویدند سالهای ساخت مسکن مهر برای چندین میلیون خانواده ایرانی که آرزوی یک سرپناه داشتند سالهای هدفمندی یارانه ها که اگراجرانشده بود الان باید تمام نفت صادراتی روبنزین میخریدیم مصرف بنزین میشد 120000000لیتر در روز سالهای ساخت هزاران کیلومتر راه روستایی درمناطق محروم سدهای عظیم وتوضیع ثروت درتمام کشور سالهای رسوایی آقازاده ها وخواهر وبرادرانی که درپست های دولتی جولان میدن وسالهای................... راست میگه دیگگگگگه تکرار نمیشه
بردبار
خیلی جالب بوده دستتون درد نکنی
مهدی
همش راست بود!
Iran, Islamic Republic of
یعنی دیگه الان همه خوشحالیم؟
جواد
حتما تکرار نخواهد شد. دوره ای که هم و غم دولتمردانش مردم بود و بس.
بچه شهید کربلای پنج
امام صادق (علیه السلام ) مى فرماید: و لا تحلفوا بالله صادقین و لا كاذبین فان الله سبحانه یقول و لا تجعلوا الله عرضة لایمانكم : هیچ گاه سوگند به خدا یاد نكنید چه راستگو باشید، چه دروغگو، زیرا خداوند سبحان مى فرماید: خدا را در معرض سوگندهاى خود قرار ندهید. .........حالامن نمی دونم آقای روحانی که خودشم روحانی هست چه طور با این جرأت قسم جلاله می خوره.
زهرا
Iran, Islamic Republic of
آقاي روحاني ما از اينهمه صداقتي كه در مذاكرات هسته اي بعمل آورديد و ملت را در جريان مستقيم مذاكرات قرار داديد و شفاف سازي كرديد متشكريم اما يك مسئله هيچوقت از ذهن مردم پاك نخواهد شد " مردم بي سواد دخالت درمذاكرات هسته ايي نداشته باشند" واقعا" شما مردم را هيچي هم حساب نكرديد به اين 1 درصد راي اضافه مغرور شديد وليكن بدانيد هرگز مردم به امثال شما در دور دوم انتخابات راي نخواهند داد بدلايل بسياري از جمله مهار نكردن گراني همين امروز (11/4/93 ) اعلام شد لبنيات 15% گران شده و پايين آمدن قدرت خريد مردم روز به روز آقاي روحاني مردم قشر خاصي ( آقازاده ها )نيستند كه به شما راي دادند مردم مردم ايران اسلامي سراسر كشورمان مرز نشينيان و همان بي سوادهايي هستند كه شما را نقد ميكنند چرا شما تحمل نقد نداريد؟!!!!!!
و شما كه يك روحاني هستيد خيلي خيلي بعيد است براي توسل به اثبات گفته ها و اعمالتان قسم اينچنيني بخوريد .
انسان وقتي قسم ميخورد كه دستش خالي باشد و زبانش ...........
زهرا
Iran, Islamic Republic of
راستي جمشيد بسم ا.... دولت قبل خيلي فعال بود بعد از انتخابات آرام گرفت بازار سكه و دلار را رها كرد و فكر كنم در دولت جديد مورد عفو قرارگرفت و الان هم پشت يكي از ميزهاي وزارتخانه اي يا ......... در حال خدمتگزاري به مردم ايران است خدا خيرش بده خيلي بازار پرتلاطم و هيجان انگيزي سال قبل درست كرده بود خدايي شيطان را درس ميداد موفق باشند
چون در حد توان شما نیست استکبار ستیزی ،کار جهادی وطاقت فرسا چون در حد توان شما نیست،اجرای صحیح عدالت ، چون در حد توان شما نیست عمل به وعده هاچون در حد توان شما نیس تمبارزه با قلدران وابسته به کانونهای قدرت وثروت ،چون در حد توان شما نیست باج ندادن به فتنه گران چون در حد توان شما نیست خوشحال کردن خانواده های محروم ومستضعف
من نمي دانم پايگاه جهان ديگر چرا از احمدي نژاد طرفداري مي كنه مگر يادتان رفته چگونه به خاطر پدرعروسش مشايي در برابر رهبري ايستاد به گمان من برخي از كاركنان اين پايگاه از دست نشاندگان احمدي نژاد بايد باشند و هيچ باوري هم به رهبري ندارند زيرا اگر كسي فقط شاخصش رهبري باشد هيچگاه گمراه نمي شود و به بيراهه نمي رود زيرا رهبري بالتر از همه و دستجات سياسي هستند چه در زمان امام و چه اكنون مگر كسانيكه با جمهوري اسلامي مشكل دارند هرگاه مي بينند يك كسي نادان پيدا مي شود و در برابر رهبري مي ايستد آنها هم به خاطر كوبيدن رهبري زير پرچم آنكس قرار ميگيرند اگر غير اين باشد نبايد از احمدي نژاد طرفداري بكنه من هم 2دوره به احمدي نژاد راي دادم و خيلي هم برايش تبليغات كردم هنگاميكه ديدم به خاطر وزير اطلاعات و مشايي آن افتضاح را به بار آورد ديگر از او طرفداري نمي كنم نه تنها من خيلي از بزرگان از جمله آيت الله جنتي خزعلي مصباح همه از احمدي نژاد بريدند اگر پايگاه جهان هم راست مي گويد كه طرفدار رهبريه نبايد از احمدي نژاد طرفداري بكند
سبز جلبکی معلومه خیلی از احمدی نژاد می ترسی این اداها رو همه متوجه میشن. ما هم رهبری رو دوست داریم و هم به احمدی رای میدیم و از این تفرقه افکنی های شما فقط خندمون میگیره
Iran, Islamic Republic of
روحانی واقعامتشکریم که باعث شکست تلخ و تحقیرآمیزتندروهاومتحجران درانتخابات شدی و کمی به مردم ناامید ایران ، امید دادی .
waran
آقای وزیر و آقای رییس جمهور، شما در زمستان پارسال به صورت مستقیم مردم رو به سرمایه گذاری در بورس دعوت کردید و از آینده روشن این بازار به مردم گفتید... لطفا توضیح دهید چرا پس انداز مردمی که با پیشنهاد شما وارد این بازار شده باشد در عرض 6 ماه کمتر از نصف شده باشد؟؟

وزیر اقتصاد چه شاگرد اول باشد و چه بهترین اقتصاد دان باید این مهم رو توضیح بده...
برخی سهم ها قیمتشان یک سوم شده است که در چهل سال اخیر در هیچ کشوری در دنیا سابقه نداشته است!!!!
هادی
یازده روزخانه نشینی...........
سه هزار میلیارد........
مسکن مهر............
تورم40درصدی...........
اختلاس بیمه دولتی ایران.....
تامین اجتماعی و آقای مرتضوی.......
16میلیارد دانشگاه ایرانیان.......
بابک جان زنجانی.......
احمدی نژاد جون کجایی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
تو هم دوروغ گو هستی
رضایی
در میدان 72 نارمک سکونت دارد .فعلا که مثل فتنه گران کثیف فرار نکرده انشاالله سلامت باشد تا خارچشم دشمننانش باشد .الان گرانی بیداد می کند دولت تدبیر کجاست فقط شعار می دهد بابا مردم دیگر شما را شناختن .
تعلیق
14000000000000 تومان
رکود بورس
راه ندادن نماینده ایران به آمریکا
شهرام جزایری
کرباسچی
مشغول کردن ملت به مباحث بیخود مانند فیسبوک
دنباله روی از وزیر فراری(مهاجرانی)
سروش
گنجی
فریبا داودی مهاجر
فاطمه حقیقت جو
رفیق شفیق خاتمی مسیح علینژاد
قتل های زنجیره ای
یادت رفت رانت 650 میلیون یورویی را هم به نافش ببند
خدا عاقبتمونو به خیر کنه
علی
هم مرگ بر جهان شما نیز بگذرد
هم رونق زمان شما نیز بگذرد
...
بیصواط
پس این همه تعریف .. چی بود از دولت؟؟
مجید
معنی قسم این است که اجازه نخواهند داد که مردم کسی دیگر جز اینها را انتخاب کنند بجای مرم حرف زد متاسفم
مصطفی
همین که در عرض یکسال "روحانی مچکریم" از شعار هیجانی پارسال ، امسال تبدیل به یک متلک شده است، خود گویای همه چیز است.

در بهترین حالت اگر این دولت افسار سرمایه داران هوادار خود را محکم بچسبد و کنترل کند تا سال 96 بیشتر در خدمت مردم نیست.
زنده باد روحاني
سلام بر سيد خاتمي
تعلیق
مازیار
خوب معلومه برنمیگرده.چشم بسته غیب گفته.این هم ازمعجزت کلیده.بابا وقت ملتو واسه این حرفهای دم دستی که دوریال نمی ارزه نگیر قیمت خودرو رو درست کن که باتوجه به صحبتهای نوبخت دروغگو واقعا خجالت داره وشرمآوره
دو صد گفته چون نيم كردار نيست.
كجاست عملكرد آقاي روحاني ؟
فقط حرف هاي زيبا!1
وقتي فكر ميكنم ميبينم هر از گاهي از روي عقده نسبت به دولت هاي قبلي خلاف شرع مقدس اسلام قسم كذايي ميخورد . خيلي فضيحت داريم .
چند بار صحبت هاي بي پايه و اساس و وجاهت علمي گفته اند. اين هم يكي از آنهاست . علما ساكت هستند ؟!!!
...
Iran, Islamic Republic of
تا کجاشون این 8 سال سوخته
العبد
والله ، بالله این 4 سال 92-96 هم میگذره و این آقای کلید ساز مملکت رو داره به قهقرا میبره.
علی رحمانی
سالی که نکوست از بهارش پیداست اون از توافقتان اون از سبد کالای تون اون از تخریب منتقدین تون اون از سفر به ترکیه و تضعیف محور مقاومت تون چیز دیگه ای هم مونده شما اضافه کنید
امیر
جناب دکتر حسن روحانی ما و همه ی مردم ایران میدانیم و مطمئنیم که سخن شما درست است و هیچگاه این سال ها تکرار نخواهد شد. دلیل این هم این است که دولت شما شور دولت قبلی را ندارد و با این همه پیشکسوتی که شما دور هم جمع کردید معلوم است که به جای آبادانی مملکت باید هر روز خبر بیماری یکی از وزرای شما را شنید. جناب رئیس جمهور مطمئن باشید که در انتخابات بعدی ریاست جمهوری باید شما و همکارانتان آرای بی شمار حزب اله را بشمارید. امیدواریم حساب کفاره ی قسم های خود را کرده باشید.
مهدی
Iran, Islamic Republic of
این سه سال هم به سرعت 8 سال قبل میگذره، نیازی به زود قضاوت کردن نیست! نتیجه قسم خوردن آقایان را خواهیم دید!
ولی خداییش احمدی نژاد که آخر کار با در افتادن با رهبری به خودش گند زد، ولی از همه رئیس جمهورای قبلی بیشتر برای مردم و توسعه علم و دانش توی این مملکت کار کرد!
امیدواریم توی دوره بعدی کسی بیاد که صفات خوب همه رئیس جمهورهای گذشته رو داشته باشه ! البته بدون نقص های بزرگ آنها و هیچ نقص دیگری!
ک از پکن
China
از این دولت دروغگو تر تا به حال ندیدم.
مسعود
حسن اقای روحانی شما هم خیلی بلوف زدی کلیدت بدرد جماعت سرمایه دار و.. میخوره وقت تا الان قفل جماعت پول دار رو باز کنی اگه خیلی مردی حداقل اظهارات مسئولینت ازجمله رئیس بودجه که دم از کاهش تورم ووزیر صنعت و.. که دم از گرانی میزنند رو کنترل ومدیریت کن بدون این ملت همانند نه یارانه در انتخابات تلافی این عملکرد شما رو خواهند داد اگه خوب عمل کنی واین مسئل های بی لیاقت رو گرفتی که حتما اکثریت پش سرتن والله بدون تاریخ بدجوری ورق میخوره
ali
ای کاش آن زمانها باز هم تکرار شود.
سیاوش
بله میبینیم که حامیان دولت آقای احمدی نژاد بدجور فشارشون بالا و پایین شده
خدا بهتون صبر بده دوستان ٫حضور دوباره ی احمدی نژاد برای شما در دنیای سیاست خوابی بیش نخواهد بود
باشد که رستگار شوید
علی
باشد تا فشار شما هم بالا و پایین بشه.(بعد توافق ژنو چای)!!!!!